Kaveri antoi minulle "särkylääkkeen"
En osannut kyseenalaistaa, sillä migreeni pukkasi päälle ja oli pakko saada.
No, ei auttanut joten lähdin kotiin. Tämä eilen joskus klo 19 aikoihin.
Nyt on olo kuin zombiella. Suuta kuivaa, nenän limakalvot ovat rutikuivat. Pää lyö tyhjää, ajatus ei kulje. Siis ihan zombieolo.
Mikä ihmeen lääke tuo oli?! Vaalean keltainen, pieni ja pyöreä. Jakouurre, ei merkintöjä. Ja koska tämä olo menee ohi?! Yritin laittaa kaverille viestiä mutta ei ole vastannut.
Opin läksyni, AINA vain omat särkylääkkeet.
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:26"]
[/quote]
Perustelisitko miksi kodeiini on eri linjoilla kuin esim.heroiini? Morfiinijohdannaisia molemmat.
[/quote]
Esim. siksi, että kodeiinia saa apteekista, heroiinia ei.
[/quote]
Vau siinäpä peruste! Entä silloin kun heroiini oli vielä käsikauppalääke?
Kaverisi lienee antanut sulle Zomigia? Jos migreeniä olet valittanut. On ihan migreenilääke, keltainen. Itselleni teki kahta kauheamman olon, ei sopinut mulle ollenkaan. Juo paljon, kyllä se siitä hiljalleen helpottaa. Vastaisuudessa, kanna omat lääkkeet mukanasi, ja hanki lääkäriltä oikeat migreenilääkkeet itsellesi. Itsellä auttaa toisinaan myös tuo panacod, jos ehtii ajoisa ottamaan, mutta jos migreenikohtaus lyö kunnolla päälle, niin siihen ei auta kuin migreenilääke ja uni. Ja silti, aina mulle jää migreenikohtauksen jälkeen, vielä usein seuraavaksikin päiväksi sellainen voipunut pöhnäinen olo.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:32"]
Panacodia ei käytetä migreeniin. Eikä tramadolia. Kaikki opioidit pahentavat migreeniä niiden vaikutusmekanismin takia.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Panacod tehoaa mulla migreeniin hyvin, ja tuskinpa lääkäri sitä siihen määräisi, jos ei sopisi.
Hei, ap täällä!
Unohdin tulla kertomaan, eli lääke oli Melpax-niminen psyykelääke, jonka kaveri oli minulle erehdyksissään antoi. Tarkoituksena oli ollut antaa jokin oikea migreenilääke, oli vain siinä kiireessä mennyt sekaisin.
Pyysi anteeksi, asia on käsitelty ja elämä jatkuu.
Ap
Niin ja tosiaan normaalisti pidän ihan omia lääkkeitä mukana, minulla on maxalt rapid kohtauslääkkeenä. Tällä kertaa vaan sattui väärä laukku mukaan.
Ap
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:51"]
Panacodia ei käytetä migreeniin. Eikä tramadolia. Kaikki opioidit pahentavat migreeniä niiden vaikutusmekanismin takia.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Panacod tehoaa mulla migreeniin hyvin, ja tuskinpa lääkäri sitä siihen määräisi, jos ei sopisi.
[/quote]Mulle neurologi nimenomaa määräsi Panacodia migreeniin raskausaikana, kun täsmälääkkeitä ja Buranaa ei voinut käyttää.
Miten voi kirjoittaa noin slekeää tekstiä ja noin paljon jos "Pää lyö tyhjää, ajatus ei kulje. Siis ihan zombieolo." ja "Siis pää on ihan tyhjä. Jos katson jotakin esinettä vaikkapa en havainnollista siitä mitään muuta kuin että "tuuletin". " ?
En usko tähän juttuun.
kun luin ap: n tekstin,tuli heti mieleen mistä ton olon olen saanut, tradolan retard.epäeöun vaan,kun omani on pitkulaisia,mut jos kerran miedommat on pyöreitä, niin luultavasti on se.ja olo on rodellakin retard tuon oton jälkeen.saa olla tosi tuskainen olo että suostun ottaa.
Minä myös ihmettelin ap:n selkeän ilmaisun ja olotilan välistä ristiriitaa. Mut tosiaan, migreenin jälkitila, kivun loputtua on monesti juuri tuollainen. Uskon, että lääke on ollut ihan asiallinen. Aika outoa, että ensimmäisenä ruvetaan epäilemään kaverin huumanneen. :-D
Zyprexa? Kellertävä ja pehmeää höttöä, eikä kova ja kalvopäällysteinen.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:37"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:49"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 13:42"]
Kyllä ketipinorissa on uurre, mutta ne saattaa olla painopakkauksissa just piilon puolella. Googleta ketipinor ja kuvahaku, niiin näet itsekkin.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 11:44"]
Ketipinor?
[/quote]
ei ole jakouurretta
[/quote]
Kyllä ketipinorissa on jakouurre ja samoin on aloituksen tapletissa.
[/quote]
Ei ainakaan 25 mg taBletissa
[/quote]
[/quote]
ketipinor 100mg on jakouurre ja tekee juuri tuon zombiolon. Olen joskus ottanut jos en saa unta mutta seuraavana päivänä kaduttaa kun ei herää koko päivänä. Itse olen ottanut 25mg puolet eli en yhtään ihmettele jos sullakin on höntti olo
Äitini sai kaveriltaan pahaan yskäänsä reseptillä ostettavaa yskänsiirappia joka "todella toimii".
No, kyllä toimi tavallaan, äidiltä lähti jalat alta. Ei sopinut verenpainepotilaille jollainen äitini on.
Lukekaa ne pakkausselosteet! Älkää ottako lääkettä jos että näe pakkausselostetta! Ei mulla muuta.
Kuulostaa vahvalta psyykenlääkkeeltä, kuten psykoosinestolääkkeeltä. Nämä tulivat myös hakutuloksiin, jos laittoi Googleen kaksoiskupera ja keltainen ja särkyyn.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:53"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 14:51"]
[/quote]
[/quote]Mulle neurologi nimenomaa määräsi Panacodia migreeniin raskausaikana, kun täsmälääkkeitä ja Buranaa ei voinut käyttää.
[/quote]
Samoin. Imigrania olisi voinut käyttää raskausaikana mutta ei tehoa mulla kuin pari tuntia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 05:58"]Suosittelen ottamaan yhteyden kaveriisi ennen kuin terkkariin, sillä kaveri saattaa joutua pulaan.
[/quote]
Miksi sitä kaveria pitää suojella, jos antoi jotain muuta kuin sen mitä piti (särkylääkkeen)?
Mulla oli kunnon migreenikohtauksen jälkeisenä päivänä tyhjä ja epätodellinen olo. Ajatus ei kulkenut ja kaupassakin vain laahustin miehen perässä.
Kirjoitit, ettei nappula auttanut, joten voi olla, että tuon kohtauksen jälkeen aivot tarvitsevat toipumisaikaa.
On ap:n kaverilla tosi voimakkaat lääkkeet, hirveää mitä jotkut joutuvat käyttämään. Sinä luotit häneen???
Jos lääkkeen nimessä on sana retard, niin se tarkoittaa että siitä tulee sellainen jälkeenjäänyt olo. Varokaa pidempi-aikaisia vaikutuksia.
[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 07:54"][quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 05:47"]Mulle teki jo pelkästään Panacod saman olon.
[/quote]
Niin minullekin, mutta ei se Panacod ole mikään "pelkkä" vaan sisältää kodeiinia, joka on morfiinijohdannainen. Kovaa huumetta siis.
[/quote]
Kohta varmaan sanot että ekstaasi koukuttaa ja siihen voi kuolla.