Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen täysi luuseri

Vierailija
13.07.2014 |

Jee. Myönnetään tämä. Olen yliopiston keskeyttänyt, surkeaa taloushallintoa työkseni tekevä luuseri. Ei huvita mennä eteenpäin, enkä edes tiedä, mitä sitten tekisin.

Ystäviä pari, mutta en näe heitä usein. Yksin hengailen ja vätystelen päivät. Masentunut ja syömishäiriöinen juoppokin olen.

Voi morjens, että osaa ihminen elämänsä kusta. Keksikää nyt kiltit mulle edes joku hauska harrastus! Alan luovuttamaan kohta muuten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOOZER!!

Vierailija
2/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska harrastus:

lenkkeily? Vaeltaminen? (Ota näin kesällä helppoja reittejä esim eteläsuomalaisissa kansallispuistoissa: reitit on merkittyjä ja helppokulkuisia eli sopii aloittelijoille ja yksinäisille)

Lukeminen. Älä ole nirso, lue erilaisia kirjoja, laatukirjallisuutta ja chik litia ja dekkareita, kunnes löydät oman alasi. Ei tarvita kavereita, mutta jos haluat, voit varmasti liittyä kansalaisopiston lukupiiriin?

hyväntekeväisyys. Paikallinen vanhainkoti saattaaa mielelläänkin huolia sinut ulkoiluttamaan vanhoja pappoja, tai voit ryhtyä tukiperheeksi tarvitsevalle lapselle.

ps. Surkeassa taloushallinnossa ei ole mitään luuseria. Sulla on kuitenkin työ, jolla elätät itsesi. Ei siinä ole mitään pahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko rajakylässä?

Vierailija
4/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmat pihalle.

Vierailija
5/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä oli kolmosen harrastevinkit! Pappoja voisi olla kivakin kuunnella. Heillä kyllä mielenkiintosia juttuja usein. Mitäköhän vaaditaan tukiperheeksi ryhtymiseen? Onko heillä mitkä kriteerit? Pidän kyllä lapsista. Lukemista en ole oikein harrastanut, mutta miksipä ei. Parempi kai se on kuin netissä roikkuminen ja uutisten lukeminen kaiket päivät.

Enpä mä kyllä rajakylässä asu.

-ap

Vierailija
6/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen on noin pitkälle jo päässyt , ei tulisi mieleenkään luovuttaa mistään. Iloitse älystäsi, on niitä tyhmempiäkin. Lisäksi mene seurakuntaan jossa usko on totta.

Vierailija
7/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae uudelleen yliopistoon. Saata keskenjääneet opinnot päätökseen. Vaikka työsi ei muuttuisi miksikään, olisit saanut yhden asian vietyä loppuun. Kohottaa kummasti itsetuntoa.

Harrastukseksi ehdottaisin bloggaamista, mutta ilmeisesti sinulla ei ole mitään erityisalaa (kirjallisuus, sisustaminen, tyyli yms.), jonka voisit jakaa muiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi