Lue keskustelun säännöt.
Mies tiuskii koko ajan minulle.
13.07.2014 |
Jos tiuskisin samalla lailla takaisin olisi sota pystyssä. Silti tuntuu niin nöyryyttävältä kestää sitä hiljaisesti.
Kommentit (9)
Olen, kun hän on halunnut. Minun halujani ei oteta huomioon.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei sun tarvitse sellaista kestää. JSSAP
Olen. Häntä harmittaa talomme rakentaminen. Teemme yhdessä ja en koe olevani syypää jokaiseen asiaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Voisitteko välillä rakentaa toinen toisella puolen ja toinen toisella. Lisäksi sovitte ettette saa puhua toisillenne kuuteen tuntiin päiväsaikaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mun Mies tiuskii myös.mä vaan en tiedä miksi
Oletko antanut?