Hay Day päivitys!
Joko saitte vuoristokylän auki? Onko hieno? Menikö eelämän suunitelmat uusiksi nyt kun päivitys tuli?
Kommentit (17)
Millä levelillä sen saa? Oon siis ostanu sen jo kato oon
35 level mut ois kiva tietää mil levelil sen saa?
Muistutus: päivityksen myötä AV-MAMMAT -naapurustoon mahtuu taas pari iloista (hullua) mammaa lisää, tervetuloa! :)
Ainoa vaatimus sinulta on nimimerkki joka tulee jotenkin palstalta.
Sammutin puhelimen ja käynnistin uudestaan, sen jälkeen sain ladattua päivityksen.
En pystyny lataan uutta päivitystä ja peli ei aukee ilman sitä. Missä vika?
Oota hetki kyllä ne sen kohta korjaa
Itseltä HayDay into on jo lopahtanut kokonaan... Pitäisiköhän taas aktivoitua?
Millaisia uudistuksia peliin on viimeaikoina tullut? Mikä on uutta?
miksei mun tab2 ei lataa uutta päivitystä?
Minkä hintanen se kylä on ku oon 33 tasol ja mietin vaa et kannattaaks ostaa mitään vai kerätä rahaa kylään jos se siis maksaa jotain?
Joutuuko kylässä korjaamaan tai ostamaan rahalla niitä rakennuksia? Olen 35 lv ja en korjaa kylää jos joutuu.
Onko kukaan saanut ladattua uutta päivitystä?
Sen saa tasol 34 ja muuten mäki oon tasol 35
millainen päivitys hay day:hin on nyt tulossa?
Mitä laituri maksaa?oon level 16 et pitäis kai alkaa sästää rahaa laituriin!?
Se kylä maksaa 39 000 kannattaa kerätä rahaa.
Junaradan valmistuminen kestää 3pv. Mutta laivalistan ykkösen luona voi käydä ihailemassa.