Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko reilua perua mökkivierailu päivää ennen?

Vierailija
08.07.2021 |

Meidän piti saada appivanhempien mökki käyttöön viikonlopuksi, nyt appiukko soitti miehelleni, että he ovatkin itse menossa kun on niin hieno ilma tiedossa. Onko tämä nyt ihan oikein? Heidän mökkinsä tietysti ja he päättävät, mutta harmittaa tosi paljon. Lapset odottivat reissua, eväät on ostettu ja osa tavaroistakin jo pakattu. Ja nyt sitten ollaankin viikonloppu kotona :(

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi loisia toisen mökillä?

Vierailija
2/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on heidän mökkinsä, joten voivat tietysti tehdä miten vain. Mutta onhan tuo oikeasti tosi törkeää. Jos on sovittu asiasta, niin vaikka olisi miten ihana ilma ja heidän tekisi mieli mökille, mutta sovittu on sovittu. Pitäisi kai ajatella lapsenlapsiakin. Tunnen kyllä tuollaisia ihmisiä, jotka ajattelevat vain itseään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kumpi nyt on perunut ja mitä? Onko sinun puoleltasi reilua perua mökkireissu päivää ennen?

Noh.. Varmaan niitten lasten näkökulmasta ei, mutta en minäkään appisten kanssa mökkeile. Eli itseni kannalta ei ole epäreilua, appistenkaan kannalta ei ole epraa. eli vaan lapset kärsii.

Vierailija
4/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo nyt kovin reilulta kuulosta.

Vierailija
5/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, mutta en näe lastenlasten mökkireissua loisimisena. Jos noin ajattelee, nin miksi loisia koskaan toisen kotona, esim. kutsuttuna kylässä, kun voi olla kotonakin, ja kustantaa omat kahvinsa ja pullansa.

Vierailija
6/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi käyttää tässä yhteydessä termiä loisiminen? Loiset yleensä asuvat isäntäeläimessä. AP olisi lainannut mökkiä sovitusti yhdeksi viikonlopuksi.

Miksi pitää aina hyökätä AP:ta vastaan? Ja olla väärinymmärtävinään. Ihme paskakasa sinäkin siinä.

Vierailija
7/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehes voinut kysyä että sopiiko että tullaan silti vaikka päiväksi, kun lapset on odottaneet?

Ja siis, appivanhemmillasi on täysi oikeus olla mökillään vaikka joka päivä ja joka yö ympäri vuoden.

Vierailija
8/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai miehesi sanoi heille, että kyllä te aikuiset selviätte ilman mökkireissua, mutta tosi sääli lapsille, jotka ovat niin kovasti odottaneet mökkireissua ja ovat jo pakanneet sinne tavaransakin.

Vierailija
9/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kumpi nyt on perunut ja mitä? Onko sinun puoleltasi reilua perua mökkireissu päivää ennen?

Noh.. Varmaan niitten lasten näkökulmasta ei, mutta en minäkään appisten kanssa mökkeile. Eli itseni kannalta ei ole epäreilua, appistenkaan kannalta ei ole epraa. eli vaan lapset kärsii.

Appivanhemmat peruivat, ovatkin menossa itse. Me kaikki ei mahduta sinne samaan aikaan yöksi.

Ap

Vierailija
10/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lapset isovanhempien kanssa mökille ja vietä puolison kanssa mukava kahdenkeskinen viikonloppu.

Vierailija
11/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaa, siis kiellettiinkö AP:ta menemästä?

Ymmärsin, että appikset ilmotti, että tulee MYÖS

Vierailija
12/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Appivanhemmat peruivat, ovatkin menossa itse. Me kaikki ei mahduta sinne samaan aikaan yöksi.

Ap

Joo no on epäreilua! En itse viittisi luvata toisille mökkiä ja sitten sanoa että älkää menkökään.

Vierailija
13/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä loisin koko lapsuuteni ja monet kesälomat aikuisenakin vanhempieni mökillä. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
14/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö voi silti mennä mökille? Vaikka telttaan yöksi, ellei mökissä ole tilaa.

Vierailija
15/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai miehesi sanoi heille, että kyllä te aikuiset selviätte ilman mökkireissua, mutta tosi sääli lapsille, jotka ovat niin kovasti odottaneet mökkireissua ja ovat jo pakanneet sinne tavaransakin.

En tiedä sanatarkasti mitä mies sanoi, mutta jotain tuohon suuntaan.

Ap

Vierailija
16/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että appivanhemmat pääsevät mökilleen koska huvittaa.Ajattelemattomuuta ja kiusantekoa tunkea just kun teidän piti mennä.

Sitäpaitsi jos se on sovittu niin se on sovittu. Sinä olisit voinut perua, jos luvassa joku karmea keli. Mökki on heidän ,mutta älkööt sitten lupailko sitä teille lainkaan. Itse kykin tämän viikon kotona jotta nuoriso pääsee mökille.

Vierailija
17/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis peruiko se appesi sen teidän tulemisen vai ilmoittiko vaan että ovat itsekin siellä paikalla (toisin kuin olivat suunnitelleet)?

Omistan pienen kesämökin, jossa puolisoni kanssa vietämme yleensä koko kesän. Nyt olemme kuitenkin elokuun alussa lomareissulla runsaan viikon. Olemme ilmoittaneet minun lapsille ja puolison tyttärelle, että mökki on heidän käytössä ko aikana. Jos reissumme peruuntuisi, emme tietenkään peruisi aikuisilta lapsilta mökinkäyttölupaa, mutta kyllä me itse täällä silti paikalla oltaisiin.

Vierailija
18/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtekää johonkin muualle reissuun. Leirintäalue, jossa kiva ranta tms, niin Eine valmistelut hukkaan.

Vierailija
19/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika...

Vierailija
20/59 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häh?

Telttoja mukaan tai riippukeinuja. Nyt on kesä.

Opettakaa lapsillenne kivaa retkeilemää ja opetelkaa itsekin.

Voitte kokkailla siellä sisällä ja majoittua ulkona.

Meillä ainakin tehdään niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi