Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni ystävät eivät pidä minusta...

Vierailija
13.07.2014 |

Koska heidän silmissään olen hirveä tossuttaja. Ennen tossutinkin miestäni jonkin verran (pyysin tulemaan kotiin illanvietosta, sain hänet usein viettämään aikaa minun kanssani kavereiden sijaan), mutta tiedostin tämän jossain vaiheessa, juttelimme mieheni kanssa ja nyt kaikki on hyvin.

Miehen kaverit kuitenkin naljailevat hänelle tästä tossuttamisesta, ja se tuntuu pahalta, etenkin nyt kun ollaan saatu tämä selvitettyä. Hänen kaverinsa eivät myöskään pidä minusta tämän takia ja ovat hyvin etäisiä minua kohtaan kun nähdään. Ennen siis tultiin hyvinkin juttuun.

Miten saan heidät näkemään, että olen tiedostanut ongelmani ja tsemppaan, enkä enää yritä estää miestäni näkemästä kavereita ja annan hänelle enemmän omaa tilaa ja aikaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kysyä, että minkä ikäisiä te olette? Kuulostaa ihan kakarameiningiltä.

Vierailija
2/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

20, ei kovin vanhoja siis..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hei, löytyykö täältä apuja tähän? Pitäisikö vain odottaa ajan kanssa, että ne kaveritkin tajuavat etten ole mikään tyranni?

Ja keneltä kakaramaista meininkiä? Minun vai heidän? Minä ainakin otin käytöksestä opikseni..

ap

Vierailija
4/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kaveripiiri ei erityisesti pidä minustakaan. Ja mieskin on hiukan tossun alla, mistä kaverit vittuilee. Ei minua jaksa kiinnostaa muutenkin erittäin sisäänpäin kääntynyt kaveripiiri, pitäkööt tunkkinsa.

Vierailija
5/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma on jo tehty, ja sitä voi olla vaikea ellei mahdoton muuttaa. Meilläkin on kaveriporukassa yhteisenä inhokkina kaverin mies joka jatkuvasti häiritsee tyttöjen iltoja pommittamalla viestejä ja kieltämällä baariin menoa.

Vierailija
6/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverit, sun kaverit, eiks ne tykkääkääkkää musta yäää...

Voi jumankauta, kakarat. Leikittekö te kotiakin jo, vaikka toisella kädellä mätetään hiekkalapiolla päähän?

Poikakaverisi ystävät ovat hänen ystäviään. Ei heidän tarvitse sinun kanssasi leikkiä. Sinä pidät omat menosi omien ystäviesi kanssa ja tämän jälkeen etsitte tasapainon yhdessäolon ja kavereiden kanssa olon suhteen. Kummallakin pitää olla omaa elämää, että kahdestaan olokin maistuu.

Vierailija
7/7 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

7: Ystävät on joo enemmänkin miehen, mutta meidän kaveripiiri on sama (eli hengaillaan joskus samassa porukassa). Tällöin yhdessäolo on hankalampaa/kiusallisempaa, kun toiset välttelee. :)

ap