Jos laitan someen kuvan, missä mulla on laastari olkavarressa, niin luuleeko ihmiset, että mut on rokotettu?
Ärsyttää kyselyt ja utelut ja muiden rokotuskuvat.
Kommentit (7)
Kyllä luulevat. Voit ihan hyvin valehdella käyneesi piikillä. Kukaan ei tule saamaan oikeaa tietoa.
nimimerkillä: mukamas kävin 2 kertaa koronatestissä kurkkukivun takia, nega oli :)
Ei.
Muista, että jos kieltäydyt rokotteesta, kieltäydyt myös tehohoidosta.
En hengaile rokottamattomien kanssa, joten pysythän ihan hemmetin kaukana kaveripiiristäni ja annat myös muiden tietää kantasi, jotta ystäväsi voivat tehdä oman valintasi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä luulevat. Voit ihan hyvin valehdella käyneesi piikillä. Kukaan ei tule saamaan oikeaa tietoa.
nimimerkillä: mukamas kävin 2 kertaa koronatestissä kurkkukivun takia, nega oli :)
Toivotaan että rokotepassi otetaan käyttöön.
Laita kuva missä sulla on pussi päässä.
Voithan itse kertoa mikä laastari kyseessä. Nikotiinin vieroitukseen vai Estrogeeni. Nuo ainakin tuli mieleen, jos kerran niin ärsyttää. 😲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivotaan että rokotepassi otetaan käyttöön.
Saahan sitä toivoa, mutta syrjiminen on vielä kiellettyä. Itse toivon, että tämä paska vaan loppuis.
-lainaamasi
Eivät luule.