Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka ottaa lävistyksiä rintakehään, nenänvarteen tai muuten johonkin epänormaaliin kehonosaan?

Vierailija
13.07.2014 |

Tai vaikka laittaa renkaan roikkumaan nenään kuin jollain härällä???

YÄK!!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että olet jonkin sortin trollaaja. 

Jos et ole, niin hienoa, että ilmaiset mielipiteesi, mutta kyse on ihan omasta kiinnostuksesta. Osa tykkää lävistyksistä, osa ei. Osa haluaa niitä erikoisempiin paikkoihin ja osa haluaa näitä ns. perinteisiä lävistyksiä. Itselläni oli silmien välissä nenän varressa lävistys, jonka jouduin ottamaan töiden takia pois, mutta pidin siitä kovasti. En tietenkään olisi ottanut sitä, jos en tykkäisi lävistyksistä. 

Kuten sanoinkin jo, mielipide kysymys. :)

Vierailija
2/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:01"]Oletan, että olet jonkin sortin trollaaja. 

Jos et ole, niin hienoa, että ilmaiset mielipiteesi, mutta kyse on ihan omasta kiinnostuksesta. Osa tykkää lävistyksistä, osa ei. Osa haluaa niitä erikoisempiin paikkoihin ja osa haluaa näitä ns. perinteisiä lävistyksiä. Itselläni oli silmien välissä nenän varressa lävistys, jonka jouduin ottamaan töiden takia pois, mutta pidin siitä kovasti. En tietenkään olisi ottanut sitä, jos en tykkäisi lävistyksistä. 

[/quote]

Minkä takia tykkäsit juuri siihen kohtaan laittaa korun?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.Erotutko muutenkin ulkonäöllisesti pukeutumisellasi/meikeillä?

Anteeksi aloitus, itse en vaan voisi kuvitella laittavani sellaisiin kohtiin koruja.

Tosin mulla on kolmet korvakorureiät korvanlehdissä. Yhdessä on vaan tällä hetkellä korut.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko "normaalia" osaa kehosta johon laittaa reikä? Tarkoitat varmasti korvalehteä, mutta mikä tekee sen rei'ittämisestä "normaalia"?

Vierailija
4/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole epänormaaleja osia kehossani. Normaalit nännit ja häppärit, joissa kaikissa lävistykset. Tissivakonikin on ihan normaali, nilkkakin on normaali ja ymmärsit varmaan pointtini.

Vierailija
5/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin kiinnostaa, miksi joku ruumiinosa olisi epänormaalimpi paikka lävistykselle kuin joku muu. Itse en koskaan ottaisi näkyviä lävistyksiä, en ole sen tyyppinen ihminen, mutta genitaalilävistys löytyy. Tästä ei luonnollisestikaan tiedä kuin oma aviomies.

Vierailija
6/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensä se korvanlehti tulee ensimmäisenä mieleen, kun lävistyksistä ruvetaan puhumaan.

Ja yleensä monilla naisilla oon just korvanlehdissä nähnyt korut ennemmin kuin missään muussa kehonosassa.

Vierailija
7/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kehon osa tarvitsee lävistyksen?

Vierailija
8/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on lävistykset kielessä, nänneissä, nenässä sivulla, poskissa (ns hymykuopat) ja erityyppiset (microdermal) lävistykset niskassa (2), rintakehässä (2) ja silmien alla, tavallaan poskipäiden yläpuolella ulkosivuilla (yht4). Ne on minulla koska pidän niistä.

Vierailija
9/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:09"]No yleensä se korvanlehti tulee ensimmäisenä mieleen, kun lävistyksistä ruvetaan puhumaan.

Ja yleensä monilla naisilla oon just korvanlehdissä nähnyt korut ennemmin kuin missään muussa kehonosassa.

[/quote]

"Yleinen" ei = "normaali"

Vierailija
10/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon mielestäni ihan normaali ihminen. 35-vuotias terveydenhoitaja. Ja mulla on rintakehässä microdermal. On kaunis koru.

Vierailija
11/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret? Erikoisuuden tavoittelijat?

Vierailija
12/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:15"]Nuoret? Erikoisuuden tavoittelijat?

[/quote]

Ysi on 29v, neljän lapsen äiti ja kaikin puolin aika normaali ihminen, vaikka noita lävistyksiä on, ja tatuointeja. On siis aviomies, talo ja työpaikka.

Vierailija
13/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:01"]Oletan, että olet jonkin sortin trollaaja. 

[/quote]

Minkä takia tykkäsit juuri siihen kohtaan laittaa korun?

Ihan mielenkiinnosta kysyn.Erotutko muutenkin ulkonäöllisesti pukeutumisellasi/meikeillä?

Anteeksi aloitus, itse en vaan voisi kuvitella laittavani sellaisiin kohtiin koruja.

Tosin mulla on kolmet korvakorureiät korvanlehdissä. Yhdessä on vaan tällä hetkellä korut.

Ap

[/quote]

Valitsin kyseisen paikan, koska halusin lävistyksen, jota ei kovin monilla näe. Koin myös, että tämä bridge-lävistys sopi mulle todella hyvin, joten miksikä ei. : ) Ymmärrän toki, että se voi tuntua oudolta. Itse en ottaisi lävistystä esim. niskaani tai ranteeseeni. 

Vierailija
14/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon hankkimassa solisluiden alle seuraavan lävärini, haaveissa myös septum. Nyt löytyy pärstästä parit kulmalävärit ja snakebitesit :)

t. 17v

Vierailija
15/15 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upup

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan