Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitävoi tapahtua jos juo joka päivä viiniä?

Vierailija
13.07.2014 |

Joinain päivinä enemmän, joinakin vähemmän.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka malesialainen lentokone voi kadota jäljettömiin tai parrakas nainen voi voittaa Euroviisut. Tällaista tuppaa tapahtumaan, jos joku maailmassa juo joka päivä viiniä.

Vierailija
22/33 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikunta jää vähemmälle ja naamasta alkaa näkyä viinipunakkuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri vaara on saada maksakirroosi, haimatulehdus sekä aivosolut hupenee ja lopettaminen tai vähentämin käy vaikeammaksi. Hetken päästä juo aamusta iltaan, niin kauan kun rahat riittää

Vierailija
24/33 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä

http://aijaa.com/3nUqJJ

Pakko olla juomatta, tai elimistö sanoo poks lopullsiesti

Vierailija
25/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vaan on nyt kuitenkin niin, että italialaiset ja ranskalaiset nuoret aikuiset ovat lopettaneet sen päivittäisen ruokajuomakäytön koska heidän vanhempansa sairastuivat ja kuolivat ennen aikojaan alkoholin aiheuttamiin sairauksiin.

Tästä on tehty tutkimuksia ja olipahan muuan radio-ohjelmakin, misdä nykypolvea haaststeltiin aiheesta, No onpahan tuo nähty Italiassa itse vierestäkin.

Vierailija
26/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaa Alkosta niin joutuu kerjuulle ellei ole upporikas. Jos taas halpojen hintojen maista (esim. Saksa) missä viinipullon hinta alkaa 6,50 euron sijaan yhdestä eurosta niin ei mitään erityistä.

Vierailija
27/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä juon viinikännit 3 kertaa viikossa ja paino on kohonnut 25 kiloa vuodessa. En edes syö juuri mitään.

No joka ilta on viinaa/vodkaa nautittu 0,5/0,7 litraa illassa viimeiset pari kuukautta. Tiedän hyvin terveysriskit. Vielä ei ole mitään tapahtunut, no muutama yllätyksellinen ruhje ja mustelma jne. Haima ja maksa huutaa vissiin armoa. Tarkoitus lopettaa pääsiäisenä, fyrkat loppuu eikä tää muutenkaan oo fiksua. Paino on mulla pysynyt kurissa kyllä, mutta sehän ei ole olennaista.

Pitkään jatkuva alkoholin kulutus nostaa verenpainetta, aiheuttaa rasvamaksan, mahdollisesti kivuliaan ( se on kivulias aina ) haimatulehduksen. Fysiikka kärsii, mieli kärsii, mutta sinähän siitä päätät.

Go for it!

Vierailija
28/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten, jos ei omista mitään ja koko iän ollut viinapunoitus naamalla? Ei mitään eroa?

Ohis

Vierailija
29/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:21"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:18"]

Mä juon viinikännit 3 kertaa viikossa ja paino on kohonnut 25 kiloa vuodessa. En edes syö juuri mitään.

viinikännit? 2-3 lasillista vai 2-3 pulloa?

3 litran hanapakkaus.

Vastaa noin kymmentä viineriä. Jos et liiku paljoa niin kyllähän tuollakin lihoo.

Vierailija
30/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kovin iltapainotteisesti juo vaikka vaan sen kaksi lasia unen laatu kehnostuu.

Vierailija
31/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 39v , ja mahaultrassa todettiin rasvamaksa ( maksa-arvot normaalit), viiniä meni tähän asti pe ja la pullot, plus jotain muuta drinksua, 2 viikon lomilla helposti 1,5l päivä. Harmittaa että pitää lopettaa, viinihän on hyvää ja kosteat lounaat mainioita, mutta vielä enemmän sitä haluaa välttyä kirroosilta/ maksasyövältä.

Vierailija
32/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopulta kuolee. Joku päivä on kaikilla meillä se viimeinen päivä.

Vierailija
33/33 |
23.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa varmaan ahistaa jossain kohtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä