Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toinen nainen! Haluatko kysyä rakastajasi vaimolta jotain?

Vierailija
08.07.2021 |

Luulen, että tämä elämänvaihe on meillä jo taakse jäänyttä, mutta voin vastailla jos on kysyttävää!

Kommentit (95)

Vierailija
41/95 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää, että miksi jatkat miehen kanssa, joka valehtelee sinusta rakastajattarelleen ja ylipäätään pitää sellaista. 

Vierailija
42/95 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkkejä huomasit miehessäsi, kun hän oli ilmeisen ihastunut toiseen? Miten käyttäytyi kotona? Oliko seksiä enemmän, vähemmän?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/95 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suostuit tekemään vielä yhden lapsen pettävälle miehellesi? Etkö ole tietoinen, että sen jälkeen miehesi juoksee muiden perässä kahta kauheammin?

44/95 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että miehelläsi on saattanut olla jopa vuosien sivusuhde tiettyyn ja samaan toiseen naiseen, ja tässä suhteessa ei missään mielessä ole näkynyt teidän avioliiton arvostus?

Vierailija
45/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoiko mieheni että hänellä on herpes ja kondylooma vai valehteliko ettei ole? Kondomi ei valitettavasti suojaa herpekseltä ja kondyloomalta.

Ei ole kertonut, mutta uskoisin huomanneeni jo, jos näin olisi.

Vierailija
46/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää, että miksi jatkat miehen kanssa, joka valehtelee sinusta rakastajattarelleen ja ylipäätään pitää sellaista. 

Tämäntyyppinen mies kertoo asiat aina niin, että hän on uhri ja kiillottaa omaa kilpeään. Ei näille toisille naisille kerrotut jutut minua hetkauta, koska olen jo oppinut näkemään tämän. Terapia on kyllä korjannut tätä piirrettä. Ei tällainen ole ihmisissä mitenkään harvinaista, kaunis piirre se ei tietenkään ole.

Vierailija
47/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkkejä huomasit miehessäsi, kun hän oli ilmeisen ihastunut toiseen? Miten käyttäytyi kotona? Oliko seksiä enemmän, vähemmän?

Hmm, tämä on vaikea kysymys. Seksiä meillä oli paljon, ehkä normaalia enemmän ja se selvästi kiinnosti häntä tällöin. Hänellä oli paljon omia menoja, ja suuttui kovasti jos yritin estellä. Sain kuulla olevani kontrolloiva ja sairaalloisen mustasukkainen, enkä kyllä yhtä.n tunnista itseäni sellaiseksi.

Vierailija
48/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua. Ns second opinion on turha. Get over it.

Vierailija
49/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä39789 kirjoitti:

Oletko ajatellut, että miehelläsi on saattanut olla jopa vuosien sivusuhde tiettyyn ja samaan toiseen naiseen, ja tässä suhteessa ei missään mielessä ole näkynyt teidän avioliiton arvostus?

Toki olen ajatellut, mutta meillä ei tietääkseni kuitenkaan tällaista ole ollut. Mies on pyrkinyt lopettamaan suhteet lyhyeen. Tietenkään varmasti en voi sanoa kenenkään touhuista mitään.

Vierailija
50/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako miehesi hoidot ikinä suhun yhteyttä?

Vierailija
51/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap koskaan itse ollut ns. toinen nainen?

Vierailija
52/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli aikoinaan suhde mun pomoon, perheelliseen mieheen. Voin ihan suoraan ssnoa, että en uhrannut ajatustakaan sen vaimolle ja lapsille. Meillä oli meidän juttu ja kotona sillä oli toinen juttu.

Vierailija
53/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottaako miehesi hoidot ikinä suhun yhteyttä?

Ei ole kukaan ottanut. Olisin arvostanut tätä.

Vierailija
54/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko ap koskaan itse ollut ns. toinen nainen?

En, ei tulisi mieleenkään.

Vierailija
55/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut useita suhteita varattuun mieheen. Ovat aina kertoneet, että huonosti menee kotona ja haluavat eroa vaimoistaan. Yllättävästi tämä on pitänytkin paikkansa, todella hämmästyttävää. Parin kosinnan jälkeen päätin lopettaa noi suhteet, koska en jaksanut sitä mahdollisuutta, että musta tulisi äitipuoli. Never ever.

Ovat sittemmin eronneet, pidän näppini erossa näistä todentotta.

Vierailija
56/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vihainen minulle miehesi kanssa panemisesta, vaikka en todellakaan tiennyt hänen olevan varattu.

Kun asia valkeni minulle muutaman kerran jälkeen, pistin poikki. Miksi silti saan raivoavia viestejä?

Vierailija
57/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sua loukkaa ihan hitosti, että vuosien ajan olet ollut se ainoa, joka ei ole miehesi totuutta tiennyt? Kun niin moni muu on tiennyt.

Vierailija
58/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma hoitaa toiset naiset ja pettävät miehet eikä aina edes kivalla tavalla

Yllättävän paljon palstalta löytyy buddhalaisia, hinduja ja jainalaisia 🤔

Vierailija
59/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lihotit itsesi tuollaiseksi muodottomaksi mät.isäk.iksi, joka ei seksuaalisesti kiinnosta enää yhtäkään miestä?

Tiesitkö, että säkillinen mätiä on todella kallista herkkua! Sitä ei luuserijännä-äijällä ole mahdollisuus pitää tai saada!!!

Jotkut kutsuu mätiä kaviaariksi - herrasmiesten herkuksi, ja heillä siihen on todellisuudessa varaa!!

Vierailija
60/95 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miksi et jo ota eroa siitä minuuttimunasta?"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän