Toinen nainen! Haluatko kysyä rakastajasi vaimolta jotain?
Luulen, että tämä elämänvaihe on meillä jo taakse jäänyttä, mutta voin vastailla jos on kysyttävää!
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihotit itsesi tuollaiseksi muodottomaksi mät.isäk.iksi, joka ei seksuaalisesti kiinnosta enää yhtäkään miestä?
Vaikka oletkin trolli, niin kerron kuitenkin että en ole lihonut. Olen aina ollut hoikka.
Karma hoitaa toiset naiset ja pettävät miehet eikä aina edes kivalla tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi lihotit itsesi tuollaiseksi muodottomaksi mät.isäk.iksi, joka ei seksuaalisesti kiinnosta enää yhtäkään miestä?
Vaikka oletkin trolli, niin kerron kuitenkin että en ole lihonut. Olen aina ollut hoikka.
En ole trolli, tämä on vain nykyinen tilanteeni oman rakastajani kanssa. Urheilullinen herrasmies, joka on todella taitava ja kestävä.
Hän on ollut 8 vuotta naimisissa ja sinä aikana vaimo on lihonnut noin 60 kiloisesta lähes 120 kiloiseksi vuoreksi.
Et tietenkään ole oman miesystäväni vaimo, mutta kun nyt tarjoiuduit kaikkien vaimoparkojen puolesta vastaamaan, niin kerro miksi vaimo kerta toisensa jälkeen ottaa voeraissa käyvän ja sivusuhteita harrastavan miehen takaisin?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat?
En pihtaa, päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Et tietenkään ole oman miesystäväni vaimo, mutta kun nyt tarjoiuduit kaikkien vaimoparkojen puolesta vastaamaan, niin kerro miksi vaimo kerta toisensa jälkeen ottaa voeraissa käyvän ja sivusuhteita harrastavan miehen takaisin?
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys! Toki olen itsekin harkinnut eroa useampaan otteeseen. Ei minua tarvitse pitää ”vaimoparkana”, en koe olevani mikään uhri. Jos mieheni ei olisi hakeutunut terapiaan ja/tai jatkaisi samaa vanhaa käytöstään, en edes harkitsisi jäämistä. Sen puoleen en voi puhua muiden puolesta. Ehkä ajattelen myös, että ”better the devil you know”.
En ole koskaan ollut toinen nainen, mutta haluan kysyä, että miksi olet jatkanut suhdetta miehen kanssa, joka pettää sinua? Miksi et arvosta itseäsi niin paljon, että olisit lähtenyt?
En halua, sain jo miehesi. Olen kumminkin pahoillani että muutama kuukausi touhuttiin sinun selän takana. Emme kuitenkaan koskaan puhuneet sinusta mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ollut toinen nainen, mutta haluan kysyä, että miksi olet jatkanut suhdetta miehen kanssa, joka pettää sinua? Miksi et arvosta itseäsi niin paljon, että olisit lähtenyt?
Jaa’a, varmaan kun olen itse pettävän narsisti-isän kasvattama niin tällainen on minulle tuttua ja turvallista. Toki olen lievittänyt yksinäisyyttäni hankkimalla rakastajan, joten en kai sitten ole sen kummempi. Mutta vasta tämä sai miehen lopettamaan naisseikkailunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat?
En pihtaa, päinvastoin.
Varmasti 99 prosenttia pettämisistä johtuu seksin puutteesta kotona. Jos vaimo on aktiivinen ja halukas, niin tuskin on tarvetta pettää. Harva vaimo vaan on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pihtaat?
En pihtaa, päinvastoin.
Varmasti 99 prosenttia pettämisistä johtuu seksin puutteesta kotona. Jos vaimo on aktiivinen ja halukas, niin tuskin on tarvetta pettää. Harva vaimo vaan on
En tiedä toisten liitoista, mutta ainakaan meillä tämä ei pidä paikkaansa. Mutta uskon, että pettävät ihmiset käyttävät tätä jonkinlaisena oikeutuksena, se Ok totta heidän omassa päässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johan sun ukkosi on susta kaiken kertonut.
Okei, mutta sehän on vain hänen versionsa. Hän kuvittelee minun ajattelevan kaikenlaista, mitä en oikeasti kuvittele (=hän on narsistinen, eikä muista että olen oma persoonani). Nyt sulla on mahdollisuus kysyä, onko ne jutut totta!
Mikä tekisi sinun totuudestasi luotettavamman kuin hänen?
Se, että minä puhun itsestäni ja omista ajatuksistani. Ei kukaan muu niistä osaa suoraan kertoa. Sitäpaitsi mieheni tykkää maalailla itsestään uhrin ja esittää asiat niin, että näyttäisi itse paremmalta ja saisi ihailua ja huomiota.
Miksi minun pitäisi olla kiinnostunut sinusta ja ajatuksistasi? Mä olen kiinnostunut miehestäsi.
Hyvä niin, mutta tämä jatkuva ”ei kiinnosta” -vakuuttelu kuulostaa kaikkea muuta kuin vakuuttavalta 😉
No mutta miksi ihmeessä se kiinnostaisi? Ihan rehellisesti voin sanoa, että kyseisen henkilön ajatukset eivät olleet todellakaan mielessä. Ilmeisesti petetyksi tulleet usein kuvittelevat, että tapahtunut on jotenkin ihan hänen kiusakseen kaavailtu ja että häntä on pilkattu ja naurettu jne. Kun todellisuudessahan hän on toiselle naiselle lähes tulkoon vain ikään kuin lavaste suhteen näyttämöllä. Yhtä kiinnostava kuin pihapuu.
Tässä aloituksessa kaikuu pahasti se vaimojen harha, että ”lopulta mies aina valitsee minut, koska rakastaa minua eniten”
Väärin. Mies jää luoksesi, koska
* ei jaksa sitä säätöä, mikä erosta tulee
* lasten kanssa helpompaa. Vaimo hoitaa ja hän voi leikkiä ”hyvää isää”, kun siltä tuntuu
* vaihtelua seksielämään. Vaimon toiveet tietää ja ne helposti täyttää. Vieraista löytyy se todellinen intohimo ja erotiikka
* suku ja yhteiset ystävät on kiva pitää. Pätee sama: hirveä säätö, ei jaksais sitä jos eroaisi oikeesti
* vaimo on niin helppo. Vähän kauniita sanoja ” ei noi muut merkitse oikeesti mitään” ja taas palvelu pelaa
Jne.
Olen ollut sekä vaimo (ja tähän rooliin ei ikinä enää, never!) että yksi monista rakastajattarista, niin tiedän,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miehet turvautuvat satuihin (ja naisetkin), jos heille tulee tunne, että vain yksi vastaus hyväksytään.
Tätä kutsutaan raukkamaisuudeksi.
Minusta taas on raukkamaista kysyä toiselta kysymys siten, että hyväksyy vain yhdenlaisen vastauksen.
Kertoiko mieheni että hänellä on herpes ja kondylooma vai valehteliko ettei ole? Kondomi ei valitettavasti suojaa herpekseltä ja kondyloomalta.
Vierailija kirjoitti:
Kertoiko mieheni että hänellä on herpes ja kondylooma vai valehteliko ettei ole? Kondomi ei valitettavasti suojaa herpekseltä ja kondyloomalta.
Herpes tarttuu myös silloin kun se on oireeton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli, tämä on vain nykyinen tilanteeni oman rakastajani kanssa. Urheilullinen herrasmies, joka on todella taitava ja kestävä.
Hän on ollut 8 vuotta naimisissa ja sinä aikana vaimo on lihonnut noin 60 kiloisesta lähes 120 kiloiseksi vuoreksi.
Pojuhan se siinä.
Miksi jumitat siellä vielä? Kai tajuat, ettei teidän suhteesta mitään tule. Sääliksi käy miesparka, jolle räyhäät.