Arka kysymys
 Ujous kiusaa, vaikka ikäkin lähentelee neljääkymppiä.
 Vasta tapaamani mies pitää naisen nuolemisesta niinkuin minäkin olen kyllä periaatteessa mielelläni nuoltavana,,, mutta minulla on tämä ainainen ujous sänkypuolen puuhissa.
 Miten kehtaan antautua täysin rentona?
 Häpeän vasenta sisempää häpyhuultani, joka on melko selvästi toista isompi. En tiedä onko hurjan iso, koska en ole katsellut toisten naisten häppäreitä. Ikinä ei esim. lääkäri ole siitä mitään maininnut, eikä tämäkään mies, vaan sanoo nauttivansa, ja haluaa minunkin nauttivan. Yritän peitellä ja jännitän, ja muutenkaan en kehtaa sanoa mistä ja kuinka lujaa/hiljaa nuolla milläkin hetkellä, ym. toiveita sanoa. Myöskään iän ja jojo-ilmiön myötä reilusti veltostuneet, raskaat ja isot rinnat eivät rohkaise, ja häpeilen niitäkin.
 Muuten en elämässä juurikaan ujo ole, enkä sairaalloisesti häpeä itseäni, mutta sen verran kuitenkin, että vaikka hyvältä tuntuu, niin en osaa rentoutua, vaan mietin mitähän toinen ajattelee, miltä näytän, pitääkö toinen, miten mun pitäis olla ym.
 Pelkkä penetraatio ei ikinä ole minulle orgasmia tuonut, ja nyt haluaisin alkaa nauttia hyvästä seksistä ja myös orgasmeista. Mies on rohkea kyllä kysymään ja ehdottamaan, ja haluaa partnerinsakin kunnolla nauttivan, mutta eipä hän voi ajatuksiani lukea. Onneksi olen saanut sanotuksi sen, että vaikken sano tai ehdota, niin se ei tarkoita ettenkö pitäisi jostakin asiasta, joten hän, luojan kiitos, itse ujostelematta ryhtyy puuhaan. Kylläpä oli hölmösti asia esitetty, mutta minä siis olen hyvin halukas ja innokas, osoitan seksihalukkuuteni, mutta sitten aina iskee ujous kun on jotenkin kaikella tavalla niin alasti ja paljaana (enkä tarkoita vain fyysistä alastomuutta).
 Miten uskallan ja kehtaan rentoutua. Toivoisin asiallisia ja hyviä neuvoja niiltä, jotka saman ongelman kanssa ovat painineet, myös muunkin kuin suuseksin alueelta.
 Mies myös haluaisi usein minun olevan päällä, jotta rinnat olisivat ikäänkuin hyvin saatavilla, mutta sitäkin ujostelen, vaikka itsekin asennosta pidän.
 Mun tarvis saada nämä ongelmat päästäni pois, jossa ne taitaa enempi olla kuin miesten päässä, vaikken näitä rumia rintoja ja häppäriäni kuvittelekaan, vaan sellaiset ne ovat.
 Olenko ainut????
Kommentit (5)
 entäs jos sanoisit miehelle ihan suoraan että miehellä on ihania ideoita ja nautit, mutta että jos vaikutat hieman poissaolevanmlta niin se johtuu siitä että ujostelet ja pelkäät että et näytä oikein hyvältä.
 siis tuo ongelmahan on enimmäkseen mielestäni luottamusongelma. ja luottamalla siihen että toinen ei naura tai ilkeile kun sanot pelkosi ääneen voisi tuoda lisää luottamusta.
 itse olen pääsyt estoistani eroon juuri sillä että olen miehelleni oppinut sanomaan kun nolottaa, tunnen itseni rumaksi jne. mies ei ole nauranut vaan edennyt hiljakseen rakastaen ja minua kunnioittaen. ja ajan kanssa moiset ujostelut ovat unohtuneet kokonaan. olen oppinut luottamaan siihen että repeilleet häppärit tuovat miehelle nautintoa ja hän rakastaa minua vaikka millaisin rinnoin.
 ajan kanssa ja luottaen vaan.
 ja hyvä alkusysäys voi olla myös pikkasen viiniä joka vie turhat ajatukset muusta kuin itse puuhasta.
 en ole koskaan osannut nauttia suuseksistä
 ehkä johtuu siitäkin että EX ei sitä antanut, enkä tosin olisi myöskään antanut.
 AP
 ihan sama homma oli täällä. opin vasta tämän siippani kanssa nauttimaan suuseksistä. aikaisemmin sitä oli pitkissäkin suhteissa kokeiltu, mutta en koskaan saanut siitä mitään irti. ehkäpä osaltaan juuri ujostelun takia...
 ihmeitä se luottamus tekee. itse olin ennen nykyisen miehen tapaamista ihan sitä mieltä että tyhjänpäiväistä touhua tai että ei ole mun juttu, mutta nykyään on kyllä melkosen iloinen löytö...
 3
omaa munaasi!