Muutama ikuinen klisee
Varmaan näitä asioita on täällä jo puitu juurtajaksaen :)
Elikä
Miksi nainen laittautuu aina vimpan päälle kun menee kavereiden kassa vaiikka vaan kahville, muutta kun oman miehen kanssa niin ei?
Senkin olen huomannut, jos oman miehen kanssa salille niin ei laittamistä, jos yksin niin meikit ja hiukset kohilleen?
Baariin mentäessä seksikkäät alus asut?
Sinkkuna vartalosta pidetään huolta, uuden suhteen alussa mutta vuoden päästä ei niin väliä.
Jos vartaloa hoidettaisiin kuten kasvoja niin hmm unelma vartaloisia naisia olisi paljon.....
Näitä on paljon ja lisää tänne jos tulee mieleen.
Kommentit (15)
pukeutuisin ja muutakin, oikein mielelläni ihan vain miestäni varten. tätä saakelin urveloa vaan kun ei kiinnosta tippaakaan, kommentit on aina luokkaa "no minkä takia sä nyt meikkaat, hyvältä sä näytät ihan ilman meikkiäkin" ja "ihan sama se mulle on mitä sulla on päällä, emmä niitä kato kuitenkaan", ja jos jonnekin ollaan menossa (sekin ihme kun joskus tapahtuisi että lähtisi mun kanssa edes kauppaan yhdessä), niin aina motkottaa siitä, että "kun joutuu aina sua oottamaan, ihan hyvät ne on", tarkoittaa meikkejä ja vaatteita. parhaimmillaan on sanonut näin, vaikka mulla ei olisi yhtään meikkiä eikä yhtään hemmetin vaatekappaletta päällä.
ja mä tiedän olevani nainen, joka ei todellakaan näytä yhtään miltään näin arkiolosuhteissa, ilman meikkiä ja vaatteita, mutta ei paljon tarvis laittaa ja pukeutua niin kyllä minustakin ainakin omasta mielestäni saisi ihan suht hyvän näköisen. sitten turhauttaa se, kun toisen mieliksi yrittää edes jotain, niin aina vaan valitetaan ja haukutaan siitä. joskus oon yrittänyt yhdessä käydä ostamassa niitä alusvaatteita, että olisi sellaisia joista mieskin pitäisi - tämä kaivaa jostain hemmetin alelaarista ne halvimmat ja rumimmat mummokalsarit mitä vaan löytyy ja toteaa, että "nää on hyvät, tai ainaki halvat". prkl.
Eli heti kun ero tulee, nainen laihtuu 10-20 kiloa ja crocsit vaihtuu korkokenkiin. Eipä aikaakaan kun löytyy uusi mies ja levitään vanhoihin mittoihin. En voi käsittää.
nuorrut 10 vuotta. Sama vanha rupsu siellä alusvaatteiden alla on, oli ne minkähintaiset ja malliset hyvänsä. Ei alusvaatteilla miestä hämätä. Ainakaan sellaista, joka on sinut nähnyt alasti. Tukevia ja kohottavia voi tietysti käyttää, mutta ei se mitään auta.
sitten turhauttaa se, kun toisen mieliksi yrittää edes jotain, niin aina vaan valitetaan ja haukutaan siitä. joskus oon yrittänyt yhdessä käydä ostamassa niitä alusvaatteita, että olisi sellaisia joista mieskin pitäisi - tämä kaivaa jostain hemmetin alelaarista ne halvimmat ja rumimmat mummokalsarit mitä vaan löytyy ja toteaa, että "nää on hyvät, tai ainaki halvat". prkl.
Eli heti kun ero tulee, nainen laihtuu 10-20 kiloa ja crocsit vaihtuu korkokenkiin. Eipä aikaakaan kun löytyy uusi mies ja levitään vanhoihin mittoihin. En voi käsittää.
Että ekat puolivuotta naidaan kuin kanit ja nainen suostuu vaikka mihin, sitten se loppuu kuin seinään, ei peppuseksiä tai seksikkäitä vaatteita ei aamupanoja tai herätystä suihinottoon, jos haluaisi pitkiä sessioita niin voisitko jo tulla kun aikainen erätys, suhteen alussa voisi naida vaikka läpi yön eikä väsymys painanut ym ym
meinaatko tosissasi että tästä pitäs vielä joksikin 14-vuotiaaksi heitukaksi muuttua, että miestä kiinnostaisi? tokihan tuo nyt on mut alasti nähnyt, kun olen kaksi lastakin hänelle pykännyt, mutta ei kai se pelkästään tarkoita, että mä olisin joku vanha rupsu? mitä hittoa se edes tarkoittaa, milloin naisesta tulee vanha rupsu?
ensinnäkin mä olen laihtunut 10 kiloa näiden lasten myötä. tavatessamme miehen kanssa olin aika hilkulla normaalipainon ylärajoilla, eli tissiä ja persettä riitti silloin vaikka muille jakaa. itse en kokoenut oloani mitenkään hyväksi enkä seksikkääksi, enkä todellakaan olisi silloin suostunut kekkaloimaan minkäänlaisissa alusvaatteissa kroppaani esittelemässä. nyt, kun olen kuitenkin edelleen normaalipainoinen, ja vaikka persus onkin kaventunut niin tissit on edelleen olemassa, ja tunnen itse oloni hyväksi, kauniiksi ja seksikkääksi, ja voisin hyvinkin pyöriä kotosalla ihan pelkissä alusvaatteissa, miestä ei kiinnosta yhtään, eikä edes huomaa oli mulla vaatteet päällä tai ei.
ei vaan muista katsoa mikä numero oli kelläkin.
Tästä samasta muuten huomaa milloin on vieras mies kierroksella. Hetken sitä luulee että ny se miellyttää mua, mutta se mielikuva katoaa tekstaritsätin myötä aika nopeesti...
Listaan myös liikunta: muija vahdituttaa illat lapsia jotta itse saa trimmattua kroppansa uudelle miehelle samalla kun itse plösähdät kotona lasten kanssa tapellen.
Miksi mies lakkaa välittämästä ulkonäöstään kun suhde on kestänyt yli kaksi vuotta, maataan vaan sohvalla ja juodaan olutta tai pelataan netissä ja chattaillaan.
Miksi mies lakkaa huomioimasta naistaan kun nainen on ns. varmalla puheella
Mies lähtee kavereiden kanssa baarikierrokselle, puetaan siistit kampeet päälle ja tuoksuja ylle, sormus taskuun. Kun oman naisen kanssa lähtiessä, ei vaatteet ole välttämättä puhtaat ja tuoksutkin unohtuu...sormuskin sormessa
Nainen pettää, kun ei saa tarpeeksi huomiota.
Mies pettää, kun ei saa tarpeeksi seksiä.
...Listaan myös liikunta: muija vahdituttaa illat lapsia jotta itse saa trimmattua kroppansa uudelle miehelle samalla kun itse plösähdät kotona lasten kanssa tapellen.
Just noin mun muija alkoi käyttäytynä ja kuinkas ollakaan, sivusuhdehan sieltä paljastui.
Tästä samasta muuten huomaa milloin on vieras mies kierroksella. Hetken sitä luulee että ny se miellyttää mua, mutta se mielikuva katoaa tekstaritsätin myötä aika nopeesti... Listaan myös liikunta: muija vahdituttaa illat lapsia jotta itse saa trimmattua kroppansa uudelle miehelle samalla kun itse plösähdät kotona lasten kanssa tapellen.
että kun on kotona lasten kanssa, ei kerta kaikkiaan riitä aika eikä energia enään itsestään huolenpitoon ja sitä vaan lösähtää. Mutta heti kun toinen osallistuu lastenhoitoon asia on eri!!!
Elikä Miksi nainen laittautuu aina vimpan päälle kun menee kavereiden kassa vaiikka vaan kahville, muutta kun oman miehen kanssa niin ei? Senkin olen huomannut, jos oman miehen kanssa salille niin ei laittamistä, jos yksin niin meikit ja hiukset kohilleen? Baariin mentäessä seksikkäät alus asut?
Ehkäpä syy on siinä (uusi klisee), että te miehet kuolaatte noiden parikymppisten perään jatkuvasti. Joten vaimot tuntee, että on turha yrittää miellyttää miestään, kun se kuitenki tuijottaa noita "teinejä". Sitte taas kun lähtee itsekseen johonkin tuntuukin pirun hyvälle, jos joku miespuolinen sattuukin vilkaseen vähän pidempään, tuntee itsensä edes jonkun mielestä hyvän näköiseksi. =) Eli karkeasti sanottuna, miksi edes yrittää oman miehen takia, kun se kuitenkin huomaa vain ne misut, eikä vaimoaan. =)
Ja en tiedä olenko sitten harvinainen tapaus, mutta pidän itteni kunnossa ja laittaudun kyllä kotonaki ihan mielelläni, piristää omaa mieltä ja tuntuu hyvälle, jos miehen silmääkin miellyttää. =) Mutta muiden kanssa keskustelujen perusteella tuossa voisi olla syy naisten tälläytymiseen.
Elikä Miksi nainen laittautuu aina vimpan päälle kun menee kavereiden kassa vaiikka vaan kahville, muutta kun oman miehen kanssa niin ei? Senkin olen huomannut, jos oman miehen kanssa salille niin ei laittamistä, jos yksin niin meikit ja hiukset kohilleen? Baariin mentäessä seksikkäät alus asut?
Ehkäpä syy on siinä (uusi klisee), että te miehet kuolaatte noiden parikymppisten perään jatkuvasti. Joten vaimot tuntee, että on turha yrittää miellyttää miestään, kun se kuitenki tuijottaa noita "teinejä". Sitte taas kun lähtee itsekseen johonkin tuntuukin pirun hyvälle, jos joku miespuolinen sattuukin vilkaseen vähän pidempään, tuntee itsensä edes jonkun mielestä hyvän näköiseksi. =) Eli karkeasti sanottuna, miksi edes yrittää oman miehen takia, kun se kuitenkin huomaa vain ne misut, eikä vaimoaan. =)Ja en tiedä olenko sitten harvinainen tapaus, mutta pidän itteni kunnossa ja laittaudun kyllä kotonaki ihan mielelläni, piristää omaa mieltä ja tuntuu hyvälle, jos miehen silmääkin miellyttää. =) Mutta muiden kanssa keskustelujen perusteella tuossa voisi olla syy naisten tälläytymiseen.
kyllä täällä ihan ihmeteltiin NIITÄ naisia, jotka karkaa vaikka saisivatkin huomiota kotona.
KLISHEE: Muuan filosofi oli vuosisatoja sitten oikeassa sanoessaan, että naisen koskettelut tekee naisesta kylmän. PLIIS, älkää räyhätkö, mutta joillekkin näyttää näin käyvän silloin kun kotona saavat huomiota ruinaamatta. On siitä joku täälläkin joskus muistaakseni purnannut.
näin olen kuvitellut jo kolmekymmentä vuotta
Joskus laittaudun kavereita tavatessa, useimmiten en. Sen sijaan jos miehen kanssa jonnekin mennään niin aina laitan itseni nätiksi. Arkena en laita kun mies jatkuvasti kehuu luonnonkauniiksi ja tykkää minusta tämmöisenään
Salille/lenkille/mihin vaan liikuntaan tai römyämiseen en koskaan laita meikkiä tai hiuksia. Tai no hiukset laitan kiinni etteivät ole tiellä mutta ihan sama miten siinä ponnarilla sojottavat. Liikkuessa tärkeintä on liikunta, ei ulkonäkö.
Seksikkäitä alusasuja käytän lähes aina arkisinkin, kuntoillessa sitten siihen tarkoitukseen sopivia ja kipeänä myös jotain extramukavia.
Jaa, kolmas vuosi alkaa kohta ja edelleen jaksan pitää vartalostani huolta.
Kasvoja taasen en jaksa hoitaa juuri mitenkään. Aamulla ja illalla huuhtaisen vedellä ja läiskin kaupan halpaa kosteusvoidetta kuiville kohdille, ja siinäpä se sitten onkin.
Viime viikola heräsin vähän aikaisemmin ja menin yläkerran vessaan, siellä oli eukko meikit naamassa ja seksikkäät ruusunpunaiset pikkuhousut. Kehuin että onpa mukava nähdä omaa vaimoansa joskus meikeissä ja seksikkäissä alusvaatteissa niin suuttui saatana että "eikö sitä saa edes töissä näyttää hyvältä".