Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vedänkö tästä johtopäätökset? Nettitreffijuttua..

Vierailija
13.07.2014 |

Mulla on kuvallinen ilmoitus eräällä deittipalstalla. Olen kirjoitellut mukavalta vaikuttavan miehen kanssa, joka on kehunut mua kauniiksi ja ihanaksikin jo. Nyt sitten latasin profiiliin pari kuvaa lisää ja mies muuttui jotenkin vaisuksi. Ei enää hymiöitä tai kehuja, mutta viestejä kyllä kirjoittelee. Lisäksi lupasi ladata itsestään myös kuvan tai pari lisää mun nähtäväksi.

Mulla on huono itsetunto ja se varmaan vaikuttaa niin että musta tuntuu nyt että mies pettyi sittenkin nähdessään lisäkuvia musta ja homma oli nyt tässä. Ilmeisesti yrittää nyt olla kohtelias vielä, ettei samantien lopeta kirjoittelua, mutta mulla on ihan sellainen fiilis että homma lässähti nyt tähän.

Mitä mieltä te olette, liioittelenko asiaa vai olenko ehkä oikeassa? Kaipaisin mielipiteitä tähän, vaikka asiaa ei voikaan kukaan muu tietää kuin kyseinen mies. En taida kehdata kysyä suoraankaan.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelee kuitenkin viestejä. Onko niiden sävy muuten muuttunut tai latistunut. Ylläolevan perusteella en tekisi pitkälle meneviä johtopäätöksiä miehen kiinnostuksen vähenemmisestä. 

Vierailija
2/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ne viestit sillä tavalla latistuneet, ettei tosiaan viljele enää hymiöitä niinkuin tähän saakka.. Eikä sano mua kauniiksi/söpöksi tms kuten aiemmin. Toki en mä nyt sitä haluakaan/odotakaan, että joka viestissä pitäisi asiasta mainita, mutta jotenkin tuntuu hassulta että nähtyään lisää kuvia ei kommentoi niitä mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laitoitko sitten jotain ihan karseita kuvia sinne..?

Vierailija
4/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mielestäni :D Mutta en voi tietää mitä esim. kyseinen mies on asiasta mieltä.

Vierailija
5/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisina aikoina olette kirjoitelleet? Viikonloppuisin, iltaisin? Haen tällä takaa sitä mahdollisuutta, että mies on kenties ottanut muutaman juoman ja sattuu silloin olemaan "vapaammalla" tuulella ja on helpompaa sisällyttää niitä hymiöitä ja kehuja.

Vierailija
6/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeilussa olen ainakin itse aina pyytänyt vastapuolelta useamman kuvan, koska yksi kuva ei vielä kerro totuutta. Ja valitettavasti hyvin usein on käynyt niin, että henkilö ei ole ollut niin puoleensavetävä tai minun makuuni, kun olen nähnyt lisäkuvia. Joten silloin olen itse lopettanut kirjoittelun ennemmin tai myöhemmin.

Kipinä kun kuitenkin pitkälti syntyy myös ulkonäöstä....

Vierailija
7/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ä en kuville laske niin paljon. Livenä moni jolla ollu huonoja kuvia ni on ollu tosi hottis. Nähkää mahd nopee tai livekuvaa webcamil kehiin :)

Vierailija
8/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ensimmäinen kuva on voinut synnyttää mielikuvan, jota muut kuvat eivät olekaan tukeneet, ja se on johtanut lumouksen haihtumiseen. Ei kuitenkaan tarvitse olla yksinkertaisesti ulkonäöstä johtuvaa. Esimerkiksi jos kuva on otettu jossain hienommassa tilanteessa, esim. juhlissa, voi se synnyttää tällaisia mielikuvia.

Vierailija
9/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 18:36"]Se ensimmäinen kuva on voinut synnyttää mielikuvan, jota muut kuvat eivät olekaan tukeneet, ja se on johtanut lumouksen haihtumiseen. Ei kuitenkaan tarvitse olla yksinkertaisesti ulkonäöstä johtuvaa. Esimerkiksi jos kuva on otettu jossain hienommassa tilanteessa, esim. juhlissa, voi se synnyttää tällaisia mielikuvia.

[/quote]

Jep tän takia pidän ite "huonoja" kuvia deitti-ilmoitukses ettei mies ainakaan pety kun treffataan.

Vierailija
10/10 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on tainnut saada vihiä, eikä mies kiireessä enää ehdi niin kehua, kun luulee, että on vaan ajan kysymys, kun se kuuluisa nahkajuna taas puksuttaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yhdeksän