Hirveä kosteus, kuumuus ja hiostavuus!
Aivan käsittämätön ilma! Koska se oikea kesä tulee?
Kommentit (19)
Kotona, töissä ja autossa ilmastointi. Ei haitaa lämpö eikä kosteus.
Hiki vain valuu. Ihan turha käydä suihkussa tai vaihtaa vaatteita.
Täälläkin taas näitä MINUA EI HAITTAA-kommentoijia
Minusta on mukavaa kun ei juuri tarvitse vaatteita. Tulee vähemmän pyykkiäkin. Toivottavasti tämä kestää mahdollisimman pitkään.
Ihanaa on myös se että kauniin rusketuksen saa ilman matkustamista — erityisesti nyt kun matkustamisesta on haluttu tehdä vaikeaa.
Meillä tulee pyykkiä enemmän kun pitää koko ajan vaihtaa vaatteita.
Enkä edes yritä ruskettua, ihosyöpää ei ole kiva saada.
Vierailija kirjoitti:
Meillä tulee pyykkiä enemmän kun pitää koko ajan vaihtaa vaatteita.
Enkä edes yritä ruskettua, ihosyöpää ei ole kiva saada.
Kun käyttää vähemmän vaatteita, tulee vähemmän pyykkiä. En minäkään yritä ruskettua ja silti olen ruskeampi kuin Kreikan-loman jälkeen. :)
Täällä on vain 19 astetta, pilvistä ja kova tuuli. Pitää jo laittaa ainakin pitkähihainen paita ja farkut että tarkenee.
Hikipätsi ei taida loppua ollenkaan. Olen aivan uupunut.
Missähän se luvattu ukkonen taas on, raikastaisi ilmaa edes vähän.
Toivottavasti jatkuisi vielä syyskuussa!
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti jatkuisi vielä syyskuussa!
Näen tuosta painajaisia!!
Toivoisin helteiden loppuvan heti ja loppukesän lämpötila saisi olla 18-22 astetta välillä vettä ropsauttaen. Piha kuivuu karrelle ja istutuksia saa olla kastelemassa koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Helsingissä sataa.
Joten kosteus nousee kattoon ja hiostavuus on huipussaan, kun lämpöä silti riittää. Tukahduttava ilma, mieluummin olisi pelkkä helle jotta ilma olisi kuivaa.
Ei näy sadetta eikä ukkosia. Sääkartta näyttää että täällä olisi 21 lämmintä ja tuulista. 27 on oikea lukema ja äärettömän tukala tyyni sää.
Uli
Vali
Uli
Vali
Uli
Vali
Uli
Vali
Uli
Vali
Vali
Vali....
Ensi viikolla vielä pahemmat helteet. Ei tätä jaksa. Olen harkinnut jopa lemmikkieläinten lopettamista. Kärsii kuumasta sekin. Olisi sitten se pelko poissa, että saa lämpöhalvauksen töissä ollessani.
Aivan lohdutonta , kun ei näy loppua tälle kuumalle pätsille.
Lounais-Suomessa nyt 18 astetta, oikein hyvä. Toki lämpenee, mutta yöstä on tulossa viileä taas. Tykkään <3