Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On se hyvä että on tuo äidinrakkaus...

Vierailija
13.07.2014 |

Ihmettelen joskus miten sellaista suomalaista rumaa mollamaijalasta voi rakastaa...Sitten kun siihen vielä yhdistää sen äänen mikä niistä lähtee...Ei herranjumala...

Saan varmaan nyt hirveät haukut av:laisilta miten itse olen ollut ruma lapsi ja äitini on minut hylännyt siksi...Kaikki siksi että ilmaisin vapaasti mielipiteeni:D Av:laisethan eivät ole KOSKAAN väärässä ja aina he ovat hyökkäämässä kimppuun vaikka kuinka kirjoittaisi asiaakin...Mutta pitäähän sitä itseään puolustaa...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, saanko mäkin ilmaista vapaan mielipiteeni? Jos kirjoitan tähän vapaan mielipiteeni, se on varmasti myöskin asiaa, kuten sinunkin kirjoittamasi mielipide oli.

No, jos mä sitten kirjoitan: viestisi perusteella vaikutat typerältä ja lapselliselta ihmiseltä, jolla tuskin on juuri mitään järkevää sanottavaa. Nyt voit ryhtyä puolustelemaan itseäsi, ole hyvä.

Vierailija
2/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo sitä sanotaan, että ahdas on se äidinrakkauden piiri johon mahtuu vain omat lapset. Joten tulehan pikkumuru sieltä lettuja syömään ja iloitsemaan kauniista kesäpäivästä. Saat mehuakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se äidinrakkaus kaikissa synnyttäneissä naisissa herää.

Vierailija
4/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:22"]

Ap, saanko mäkin ilmaista vapaan mielipiteeni? Jos kirjoitan tähän vapaan mielipiteeni, se on varmasti myöskin asiaa, kuten sinunkin kirjoittamasi mielipide oli.

No, jos mä sitten kirjoitan: viestisi perusteella vaikutat typerältä ja lapselliselta ihmiseltä, jolla tuskin on juuri mitään järkevää sanottavaa. Nyt voit ryhtyä puolustelemaan itseäsi, ole hyvä.

[/quote]

Mulla on erittäinkin paljon järkevää sanottavaa:) Mutta mitäs sitä umpityhmille av:laisille sanomaan, kun ette te ole itse montaakaan asiaa ymmärtäneet..Onneksi en ole tehnyt samoja virheitä elämässä kuin niin moni teistä:) Oikein hyvää loppuelämää sinulle! T:Ap

Vierailija
5/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:30"]

[/quote]

Mulla on erittäinkin paljon järkevää sanottavaa:) Mutta mitäs sitä umpityhmille av:laisille sanomaan, kun ette te ole itse montaakaan asiaa ymmärtäneet..Onneksi en ole tehnyt samoja virheitä elämässä kuin niin moni teistä:) Oikein hyvää loppuelämää sinulle! T:Ap

[/quote]

Reps :D Olisi tosi paljon "järkevää" sanottavaa, nyt vain et "viitsi" sanoa mitään järkevää... Ihan varmasti!

Vierailija
6/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä suomalaisten lasten hiukset ovat kaameet. Ohuet narut. Miehelläni on paksu tukka, ja minulla tällänen suomi-tukka. Vauvamme syntyy pian, kummaltakohan perii...

Vierailija
7/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:30"]

[/quote]

[/quote] Onneksi et!

Vierailija
8/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiaa?

Vierailija
9/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi tyhmyyteni, mutta olen aina olettanut ettö kaikki jotka lukevat ja kirjoittavat tälle palstalle ovat "AV-laisia". Joten miksi kirjoitat te AV-laiset? :)

Vierailija
10/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:52"]

Anteeksi tyhmyyteni, mutta olen aina olettanut ettö kaikki jotka lukevat ja kirjoittavat tälle palstalle ovat "AV-laisia". Joten miksi kirjoitat te AV-laiset? :)

[/quote]

Ap kuvittelee olevansa jotenkin erilainen. Hän todennäköisesti käy täällä palstalla eri tavalla: muut käyvät "tosissaan", hän "huvikseen".

Vierailija
11/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tää väärä paikka purkaa omia traumojaan. käynti terapeutilla auttaisi paremmin! hyvää kesän jatkoa sulle!

Vierailija
12/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä vielä kirjoittaa viimeisen viestin...Mitä ikinä sitä ihminen sanookin, oli sitten kuinka oikeassa tai väärässä (tämän ketjun aloitus tosin MIELIPIDE), niin aina sen asian esittäjä on se joka on väärässä?? Missään ei ikinä myönnetä että anteeksi tein virheen tai puhut asiaa tai edes olla hiljaa...Mistään ei ikinä saisi sanoa, muuten vastapuoli ottaa nokkiinsa...Sopii muuten erityisen hyvin tälle palstalle...Ihmiset kai tajuaa että toinen puhuu asiaa, mutta ei uskalla myöntää sitä edes itselleen...Toivotonta porukkaa...IHAN  OIKEASTI täällä 24/7 hengailevien lapset ja miehet käy vähän sääliksi, olkoon sitten mollamaijoja tai ei. Olkaa hyvä ja jatkakaa vaan ketjua keskenänne, jos vaikka saisitte uskoteltua itselleni lisää olevanne oikeassa...Minä menen nyt suihkuun enkä viitsi lisätä tätä keskustelua suosikkeihin joten tuskin enää kommentoin mitään. Suosittelen sitä suihkussa käymissä ja teillekin välillä, olette suurin osa suhteellisen vastenmielisen näköisiä...

Vierailija
13/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vaikkei se suihkussa käyminen sitä ulkonäköä paranna, mutta voihan ne hiukset ainakin pestä? Samoin kainalot, jalat ja alapään jos ei muuta viitsi...

Vierailija
14/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eivätpä suomalaiset aikuisetkaan silmäniloja ole... Silti pariutuvat :D

Vierailija
15/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se vähän on. Useat toisten lapset on vaan rasittavia räkänokkaisia tahmatassuja. Haisevat pahallekin ja käyttäytyvät niinkuin apinat. Miten ne omat onkaan silti niin ihania ja sulosia? :) Äidinrakkautta kai tosiaan:)

Vierailija
16/16 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on söpö lapsi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi