Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilmatar - onko luotettava sähköyhtiö?

Huijataanko minua
08.07.2021 |

Olisi aika uusia määräaikainen sähkösopimus, ja toistaiseksi Ilmattarella olisi paras realistinen pitkäaikaistarjous. 24kk määräaikainen sopimus ilman kuukausimaksuja, 5,09c/kWh. Ilmattaren mukaan ei mitään konnankoukkuja ole luvassa, mutta ei huijarit tietenkään paljasta olevansa huijareita.

Onko täällä Ilmattaren käyttäjiä? Pysynkö turvallisella Helenillä, vai kannattaako tarttua lupaukseen kahdesta vuodesta ilman kuukausimaksuja? Mikään muu firma ei lupaa näin pitkää aikaa, ihana Helenkin "vain" vuoden.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmatar 24kk sopimusta katson, ilmoittavatko he myyntihinnan alvin kanssa vai ilman? Nyt on 24 kk tarjous 5,49 snt /kwh, mutta sopimusta tehdessä lukee:

Yleissähkö 5,49 snt/kWh (ilman ALV 4,4274 snt/kWh).

Onko tämä virhe?

Vierailija
22/35 |
17.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmatar 24kk sopimusta katson, ilmoittavatko he myyntihinnan alvin kanssa vai ilman? Nyt on 24 kk tarjous 5,49 snt /kwh, mutta sopimusta tehdessä lukee:

Yleissähkö 5,49 snt/kWh (ilman ALV 4,4274 snt/kWh).

Onko tämä virhe?

Jättäkää huomiotta, tajusin 😄😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
30.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmattaren kanssa sopimus joulukuusta 2020, mennyt ihan hyvin. Sähkön hinta 4,89 kWh, ei perusmaksuja, 24 kk sopimus.

Vierailija
24/35 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy arvosteluja ja kokemuksia: https://suomiarvostelut.fi/sahko/ilmatar-kokemuksia

Vierailija
25/35 |
23.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vastaa, kokeile itse sähköposti tai chat. Haluavat vissiin että soitetaan heidän numeroon joka maksaa puhelun hinta on 8,35 snt /puhelu + 16,69 snt/min.

En suosittele, palvelu todella huonoa

Vierailija
26/35 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein Ilmattaren kanssa sopimuksen elokuussa ja sopimus piti alkaa syyskuussa sopimuksemme mukaan. Sain heiltä kirjallisen tilausvahvistuksen sopimuksesta ja siihen se sitten loppuikin. Nyt kun sain laskun edelliseltä sähköntoimittajalta tai siis nykyiseltäkin koska ilmatar ei irtisanonut vanhaa sopimustani vaan lopetti ainaostaan jo tehdyn sopimuksen joka oli 2 vuoden määräaikainen sopimus. Tein reklamaation ja nyt odotan siihen vastausta.

Vierailija
27/35 |
06.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan lausuntoa Ilmattaresta koska vika olikin Carunassa joka oli estänyt sopimuksen teon kukaan vaan ei ollut ilmoittanut siitä minulle. Nyt selvitetään miksi?

Vierailija
28/35 |
15.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutettiin 1.4 ja tein 24kk sopimuksen. Tähän asti kaikki sujunut moitteetta, nyt vasta huomasin ettei joulukuussa ole tullut marraskuun laskua. Viimeisin lasku siis lokakuussa, näkyy myös siellä Ilmattaren omilla sivuilla. Viime viikolla sain vielä 2 viimeisintä laskua auki, nyt herjaa virheestä.

Ihan sikakallis kyllä tuo aspan numero, jos ei ensi viikolla ala laskua kuulua niin laitan sähköpostia.

Vierailija
29/35 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Vuoden takuuhintaista sopimusta koetettiin muuttaa 16.1.2022 noin 50% kallimmaksi 2 vuoden määräaikaiseksi uhkaamalla kolminkertaisella hinnalla, päätös olisi pitänyt tehdä 31.1.2022 mennessä.

En suostunut joten määräaikainen jatkuu elokuulle

Jos on vastaavia niin voi laittaa spostia jtnatunen(ät)mail.com

Parhain Terveisin

Jari Natunen

Tiedot tuolla:

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=5124305427594220&set=a.48824127…

Vierailija
30/35 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokemuksia Ilmattaresta etsii niin tuolta löytyy:

https://fixut.fi/ilmatar-kokemuksia/

Olen itse ainakin ollut tyytyväinen Ilmattareen. Pidän myös siitä, että sähkö tuotetaan tuulivoimalla.

Vierailija
31/35 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käyttämyt Ilmattaren sähköä viime toukokuusta, ei ongelmia.

Vierailija
32/35 |
28.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin hinnoissa on ilmaa 🤥

Vierailija
33/35 |
12.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan voi suositella! Ihan päätön hinta nykyään, yli 15snt + perusmaksu päälle joka kuukausi. Ja tämä kaikki asiakkaan selän takana, ei mitään ilmoitusta. Asiakaspalvelu ala-arvoisinta johon olen koskaan törmännyt

Vierailija
34/35 |
02.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka vuosi on kulunut kaksivuotisesta määräaikaisesta sopimuksesta Ilmattaren kanssa. Hinta 5,09 eikä perusmaksua. Ei ole ollut mitään ongelmia, ja uusin sopimuksen vuoden päästä, jos hinta on edelleen kilpailukelpoinen. Pekka

Vierailija
35/35 |
18.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä on ilmatar, kilpailutin ja oli edullisin, ja on sitä edelleen.

Sopimus kestää vielä vuoden. 758

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan