Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielestäsi kauniimpi kuin entisen miehesi nykyinen vaimo/naisystävä?

Vierailija
08.07.2021 |

Omakehu haisee? Vai haiseeko?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sata kertaa kauniimpi, vaikka olen vanhempi. Nykyinen on harmaahiiri.

Vierailija
2/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni olen.. Mut se onkin vaan mun mielipide :D ja hoikempikin olen ku mieheni uusi nainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut seurattua ketään. Kun on erottu on erottu. Keskityn omaan elämääni.

Vierailija
4/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti se toinen vaimo on nuorempi, mutta ei muuten tasoltaan parempi, päinvastoin. Omassa tuttavapiirissä, jossa paljon lääkäreitä, eka vaimo kollega, toinen vaimo (jonka vuoksi 1. jätettiin) sairaanhoitaja, kauneudessa ei näillä eroa, mutta jälkimmäinen nuorempi ja aikaa paneutua miehen (ja itsensä) hoivaamiseen enemmän (ensimmäisillä vaimoilla akateeminen ura ja paljon töitä).

Vierailija
5/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hän on todella kaunis. Mutten ole ruma minäkään.

Vierailija
6/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä ulkoisilla seikoilla on?

Vierailija
7/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen

T. Markus K.

Vierailija
8/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

M49

Vierailija
9/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mieheni uusi naisystävä on kuin jauhosäkki, yhtä hemaiseva. Ja itsekin olen kuin perunasäkki, en minkään näköinen ja lihavakin vielä..

Vierailija
10/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex- poikaystävän nykyinen on ulkoisesti kuin kopio minusta. Siis niin samannäköinen että voitais luulla siskoksi. Mutta kuvien perusteella painaa 5-10kg enemmän kuin minä. Hassu juttu.

Vierailija
11/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kaunein nainen, jonka kanssa mieheni on koskaan ollut parisuhteessa. Eikä kukaan existäni ole ollut tai ole nyt minua kauniimman naisen kanssa parisuhteessa.

Vierailija
12/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa on paremman näköinen kuin ne on. Joutuisin vetämään 10 vuotta viinaa päivittäin, olemaan auringossa joka ikinen päivä ja lihomaan kymmeniä kiloja että saisin saman turpean, parkitun terassiruusun ulkonäön.

Vierailija
13/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisimmän eksän nyksä on kauniimpi omiin silmiini (ollaan ihan eri päin maailmaa kotoisin ja aivan ääripäitä, joten varmaan makukysymys), mutta ei se minua haittaa. Good for her.

Muiden nyksistä en tiedä.

Vierailija
14/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monesti se toinen vaimo on nuorempi, mutta ei muuten tasoltaan parempi, päinvastoin. Omassa tuttavapiirissä, jossa paljon lääkäreitä, eka vaimo kollega, toinen vaimo (jonka vuoksi 1. jätettiin) sairaanhoitaja, kauneudessa ei näillä eroa, mutta jälkimmäinen nuorempi ja aikaa paneutua miehen (ja itsensä) hoivaamiseen enemmän (ensimmäisillä vaimoilla akateeminen ura ja paljon töitä).

Voisiko tässä ajattelussa ’ei muuten tasoltaan parempi’ olla ydin siitä, minkä vuoksi lääkärit joskus tulevat jätetyksi sen sairaanhoitajan vuoksi? Oma puolisoni (edeltäjäni on lääkäri) mainitsi tunnekylmyyden ja ylimielisyyden syiksi, ettei homma toiminut. Lapsetkin tuntuvat tykkäävän äitipuolesta, vaikka en mikään hyysääjä/itseni puunaaja olekaan

Vierailija
15/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kyllä ikinä miettinyt tällaista asiaa?! Olen eronnut aikoinani syystä ja ei ollenkaan kiinnosta, minkä näköisten naisten kanssa exäni aikaa viettää.

Vierailija
16/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt nykyistä enkä haluakaan nähdä, mutta voin silti sanoa että olen aika varmasti rumempi. Vaatisi nimittäin aika paljon että olisi minua rumempi. Ulkonäkö oli iso tekijä miksi mies minut jätti.

Vierailija
17/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka pitkäaikainen ex on naimisissa aika saman tyyppisen hoikan ja pitkähkön naisen kanssa kuin mitä itse olen. On vielä aktiivisempi urheilija kuin minä kylläkin. Toisella exälläni on poikkeuksellisen lyhyt ja vakavasti ylipainoinen vaimo. Naamoja en kommentoi. Mutta vartalot kyllä osuu silmään. Mitä tosta sitten voi päätellä, ei mitään.

Vierailija
18/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex- poikaystävän nykyinen on ulkoisesti kuin kopio minusta. Siis niin samannäköinen että voitais luulla siskoksi. Mutta kuvien perusteella painaa 5-10kg enemmän kuin minä. Hassu juttu.

Jos kerran kilomäärä merkitsee, ehkä exäsi ajatteli että saa vähän enemmän melkein samassa paketissa ;)

Vierailija
19/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko tässä ajattelussa ’ei muuten tasoltaan parempi’ olla ydin siitä, minkä vuoksi lääkärit joskus tulevat jätetyksi sen sairaanhoitajan vuoksi? Oma puolisoni (edeltäjäni on lääkäri) mainitsi tunnekylmyyden ja ylimielisyyden syiksi, ettei homma toiminut. Lapsetkin tuntuvat tykkäävän äitipuolesta, vaikka en mikään hyysääjä/itseni puunaaja olekaan

Ei ehkä tunnekylmyyttä suorastaan, mutta kyllä meillä lääkärinaisilla on aika kiire oman uran ja työn kanssa. Vastuu painaa. Jää miehen ja lasten hoivaaminen vähemmälle. Omassa tuttavapiirissä moni meistä lapseton.

Vierailija
20/21 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä tunnekylmyyttä suorastaan, mutta kyllä meillä lääkärinaisilla on aika kiire oman uran ja työn kanssa. Vastuu painaa. Jää miehen ja lasten hoivaaminen vähemmälle. Omassa tuttavapiirissä moni meistä lapseton.

Lääkärit ovat asiakeskeisiä, ja moni people-person tulkitsee sen tunnekylmyydeksi.

Ohis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi