Naiseni on laihtunut, koen itseni petetyksi
Alussa naiseni on pyöreä ja uhkea ja jakoi intohimoni hyvään ruokaan ja juomaan. Nyt hän on laihtunut parikymmentä kiloa, rinnat ovat kuihtuneet pieniksi säkeiksi ja hän syö kuin lintu. Tunnen itseni petetyksi. Hän ei enää nauti ruuasta niin kuin ennen vaan laskee tarkkaan joka kalorin. Yhteinen rento ajanvietto ravintoloissa ja kokkailun merkeissä on vaihtunut hänen jatkuvaan urheilemiseen milloin lenkillä, uimahallilla tai kuntosalilla.
Rakastan häntä yhä mutta seksuaalinen himo on hiipunut. Minua inhottaa katsella tuollaista laihaa ja lihaksikasta sporttiriukua, joksi ennen niin pehmeä ja seksikäs naiseni on muuttunut.
Olen yrittänyt kannustaa häntä pysähtymään välillä nauttimaan elämästä, jotta hän pyöristyisi edes hiukan lähemmäs entisiä mittojaan, mutta hän vain lähtee lenkille tai muualle liikkumaan illasta toiseen.
Olen turhautunut ja mietin, onko ero todella aikoa ratkaisu. En tunnista tätä naista vaimokseni, hän ei miellytä silmääni ulkoisesti enkä oikein muutenkaan tiedä, kuka hän on.
Miten tilanteessa pitäisi toimia?
Kommentit (3)
Voi sua :( Muista nyt kommentoida naisen ulkonäköä ilkeästi vielä.
Mä sairastuin syömishäiriöön aikuisena, mies oli just tuollainen "olit niin ihana kurvikkaana, nyt olet luuranko, söisit jotain, onko pakko aina juosta". Vittu mä olin sairas ja sitä kiinnosti vain se, että mun tissit oli kuihtuneet!
Paranin ja jätin sen tunteettoman kusipään :)
Tukea saat varmasti heikosti tuohon murheeseesi. Sporttisuutta kun ei saa kritisoida.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 15:19"]Tukea saat varmasti heikosti tuohon murheeseesi. Sporttisuutta kun ei saa kritisoida.
[/quote]
Siltä näyttää valitettavasti.