Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Ulkona sataa ja on viileää. Ihanaa!
08.07.2021 |
Istun parvekkeella ja nautin sateen äänestä ja ihanan viileästä ilmasta. Tuntuu ihan Suomen kesältä:)
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Missämissä? Tuun sinne. Täällä Helsigissä kyllä odotellaan sadepäivää alkavaksi yön sadekuurojen jälkeen, mutta ei täällä mitään viileää ole. Hellelukemat ja nyt sateen seurauksena vielä sellainen kiva kasvihuonefiilis. Ei yhtään ainakaan parempi kuin se vähän kuivempi kuumuus.
Alue: Aihe vapaa
Joo, eilen alkoi. Nyt tuntuu todella hyvältä 😁👍