Miksi boomereiden haukkuminen on ok?
Ihan järkyttävää tekstiä lukee boomereista. Lisäksi kuvitellaan, että boomereita on yli 35-vuotiaat, kun vielä 1980 syntyneet on milleniaaleja.
Kommentit (42)
Huomannut saman. Täällä saa ihan vapaasti arvostella ja ilkeillä vanhuksille. Ketjut säilyy ja saa kruunuja ynnä valintoja suosituimmuuslistoille.
Siksi, että haukkuva koira ei pure.
Alkakaapa haukkua paria muuta kansanryhmää, niin on poliisi ovella.
T.boomerin onnellinen jälkeläinen
Jep, onneksi lyön luurin korvaan ko firman tuotteita tyrkyttäville.
Monta vuotta olleet boikotissa.
Tuhosivat meidän kaikkien tulevaisuuden, jotta pääsisivät ajelemaan hetkellisesti mersuilla pitkin rantateitä.
Sen takia.
No boomerit itse opettivat sormi pystyssä ettei haukku haavaa tee aikanaan.
Eläkää kuten opetitte.
Mutta joo, boomerithan ovat siis +70vee-porukka.
Mieli muuttuu siinä vaiheessa, kun itse ikääntyy kohti vääjäämätöntä. Jokaisesta näistä tulee boomeri aikanaan.
Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.
Kaikkia muita ikäluokkia saa vapaasti haukkua, paitsi boomereita. Joku totuudensiemenhän noissa on, kun on niin suosittu ketju.
Oman lähipiirini boomerit ovat onneksi kaikki tiedostavia ja kiinni nykyajassa, mutta noita muitakin on tullut elämässä vastaan.
Juu, ilmoitin täällä pyörivät ketjut ikärasismiksi, muttei auttanut vaan saiva kruunun molemmat. Tämä on Sanoman viesti ikäihmisille.
Vierailija kirjoitti:
Eläkää kuten opetitte.
Oikeammin 57 vuotiaasta ylöspäin. (aiemmin ja 1964 syntyneet)
No perusta muille ikäryhmille omat ketjut?
Mikä tuossa niin loukkaa, jos kerran itse olet täysin erilainen ihminen, kun tuon vitsiketjun keksityt tyypit?
Vierailija kirjoitti:
Tuhosivat meidän kaikkien tulevaisuuden, jotta pääsisivät ajelemaan hetkellisesti mersuilla pitkin rantateitä.
Sen takia.
Kylläpä he osaavatkin lesottaa keskimääräisellä 1680 euron eläkkeellään.
Vierailija kirjoitti:
No perusta muille ikäryhmille omat ketjut?
Mikä tuossa niin loukkaa, jos kerran itse olet täysin erilainen ihminen, kun tuon vitsiketjun keksityt tyypit?
Ap on 30-vuotias, enkä ymmärrä minkään ikäluokan haukkumista. Tällä palstalla vaan tuppaa olee sellainen agenda, että nuoria naisia haukkuvat ketjut poistuu saman tien, mutta ikääntyvistä saa räksyttää niin paljon kuin jaksaa.
En voi käsittää. Jo boomeriksi nimittely on törkeää. Ihonvärin, seksuaalisen suuntautumisen ym. peusteella ei käytetä halventavia nimityksiä enää ja onneksi, mutta iäkkäistä ihmisistä on näköjään lupa käyttää.
Iäkkäitä voi myös näköjään oikein joukolla julkisesti haukkua ja heille naureskella. Joukkonälvimistä ja joukkohaukkumista. Mietin jo, että täyttääkö vihapuheen kriteeritkin.
Vierailija kirjoitti:
Mieli muuttuu siinä vaiheessa, kun itse ikääntyy kohti vääjäämätöntä. Jokaisesta näistä tulee boomeri aikanaan.
Ei muuten tule. Pienistä ikäluokista eli boomereiden lapsista ei tule koskaan suuria ikäluokkia.
Täällä on tapana haukkua kaikki mikä liikkuu, paitsi ne ryhmät joita ei saa haukkua. Boomerit ei siihen kuulu. Ymmärrän hyväntahtoisen vitsailun, en ilkeyttä. Myös itsestään pitäisi pystyä laskemaan leikkiä. Siihen nämä huumorintajuttomat tosikot eivät tule koskaan pystymään.
Olen pahoillani niiden boomareiden puolesta jotka pahoittavat mielensä. Iso osa on kuitenkin onneksi niin paljon nähnyttä ja kokenutta, että naurahtavat ja jatkavat elämäänsä omalla tyylillään. He myös tietävät, että aikanaan nuorempien kohteena ovat myös nämä mielestään virheettömät ja aina oikeassa olevat haukuskelijat.
Kannattaa muistaa, että tänne kirjoittava nuoriso ei ole 30v iässä töissä, koska ei nyt vaan kiinnosta. Siksi heillä on oikeus haukkua niitä, joiden ansiosta tarjolla on niin koulutus, terveydenhuolto kuin maksuton asuminenkin kaikille, jotka haluavat käyttää systeemiä hyväkseen.
Jos boomerit olisi aiakaan eläneet kuin 1990-luvun jälkeen syntyneet sukupolvet elävät nyt, ei meillä olisi hyvinvointiyhteiskunnasta edes rippeitä. Luonto olisi tuhottu, kaikki olisi rempallaan ja maata hallitsisi vieras armeija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eläkää kuten opetitte.
Oikeammin 57 vuotiaasta ylöspäin. (aiemmin ja 1964 syntyneet)
Juu, ja kyllähän 80-luvullakin syntyi vielä isoja ikäluokkia, joten boomereita nekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten tule. Pienistä ikäluokista eli boomereiden lapsista ei tule koskaan suuria ikäluokkia.
Nehän on jo nyt suurin elossa oleva ikäluokka :D
Ja muutaman vuoden päästä näitä syytetään siitä, että ottivat järjettömästi velkaa, tuhosivat ilmaston ja jättivät lapsilleen perinnöksi arvotonta roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ilmoitin täällä pyörivät ketjut ikärasismiksi, muttei auttanut vaan saiva kruunun molemmat. Tämä on Sanoman viesti ikäihmisille.
Luulin olevani ainoa, joka suu auki katsoi tätä ikäihmisten järkyttävää lynkkaamista ja sitä miten tämä palsta sallii sen. Hyvä, että jotkut muutkin näkivät mitä tällä palstalla tapahtuu. Käsittämätöntä käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Voin suorastaan pahoin. Oksettavaa.
En tiedä. Törkeää, että boomeri-ketjuille on palstalla annettu oikein kruunut, etteivät vaan katoa bittimereen. Kiva tietää, että Sanoma kannattaa eläkeläisten syrjintää toiminnallaan.