SEISKA TÄNÄÄN: Armi Aavikon järkyttynyt äiti jyrähtää Dannylle: Lopeta haudalla hyppiminen - tuhosit tyttäreni elämän!
Kommentit (784)
Vierailija kirjoitti:
Suhteissa on aina kaksi osapuolta. Armikin olisi voinut hankkia elämän. Näkihän hän ettei tilanteessa kehkeydy esim. avioliittoa. Ymmärrän jos on umpirakastunut ja toinen lupailee kuun taivaalta mutta omia aivojakin voi käyttää. Danny taas voi miettiä omaa käytöstään.
Eikös tämä Armi jättänyt poikaystävänsä tämän Iso-D:n takia?
Armi oli Dannyn suuri rakkaus, nyt hän vasta vanhana sen tajuaa kun haalii samannäköisiä nuoria naisia ja varmasti katuu kuinka törkeästi hän kohtelikaan Armia aikoinaan. Ei tyttö olis ansainnut sellaista henkistä riepottelua.
Tietysti Armi oli altis (isätrauma ja suvussa alkoholismia), mutta jos jokainen olisi kohdellut häntä hyvin, asiat eivät olisi ehkä lauenneet että siinä mielessä kyllä syy on itsekeskeisen D:n, joka ei pystynyt katsomaan tilannetta naisten eikä lapsiensa kannalta vaan teki kuten halusi.
Vierailija kirjoitti:
Armi oli Dannyn suuri rakkaus, nyt hän vasta vanhana sen tajuaa kun haalii samannäköisiä nuoria naisia ja varmasti katuu kuinka törkeästi hän kohtelikaan Armia aikoinaan. Ei tyttö olis ansainnut sellaista henkistä riepottelua.
Tyttö? Valtaosan niiden suhteesta Armi kyllä oli ihan aikuinen nainen.
Armi oli puhdas ja viaton sielu, kuten äitinsä Seiskassa toteaa. Armi oli umpirakastunut.
Erittäin surullinen loppu Armilla.
Ja Helmi, mielestäni hän on aivan eri asia...
Helmi halusi D:lle töihin jo vuosikausia, ja tiesi mihin ryhtyi. Helmin oma päätös mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttö? Valtaosan niiden suhteesta Armi kyllä oli ihan aikuinen nainen.
Siinä ei olisi psykologian kannalta mitään uutta, että kehityksessä jämähdetään joltain osin siihen kohtaan, jolloin vaikeudet tapahtuivat. Ehkä Armi jäi kasvamatta aikuiseksi naiseksi vaan jäi parikymppiseksi ainakin joltain osin. Joutui kuitenkin kovaan myllyyn ja manipuloiduksi niin nuorena.
Iso D nimi ei ole tullut sattumalta.
Yleensäkään en ymmärrä miksi yksikään ihminen antaa Seiskalle haastattelun. Onhan se nähty että yhdellä viikolla on yhdessä sovittu haastattelu ja seuraavalla viikolla julkkista riepotellaan ja salakuvataan saman lehden toimesta. Ja myöhemmin julkkis suostuu taas kivaan ja sovittuun juttuun. En ymmärrä.
Vähän ohi aiheen. Katoin ton ja linkkasin sitä kautta myös juhannusvideon. Kukahan tuolla D:n tiluksilla siivoaa, laittaa ruuan, puutarhan ym ym?
En ole äidiltä aiemmin lukenut jutun juttua. Sisko kommentoi kuunnelmasarjaa ja Dannyn puheita.
He ei hypi haudalla hyötymismielessä. Danny sen sijaan sekä valehtelee (törkeästi) että yrittää hyötyä. Ja mitätöi Armia edelleen, jauhaen niistä sirkkelin ääni -kommenteista jne.
Ei kai Armi päässyt loistamaan kun oli mies joka ei tukenut
– Kysymys on siitä, että olen luvannut Armille, että kun lapset ovat aikuisia, voin avioitua hänen kanssaan. Armi kysyi sitten ilkikurisuuttaan 90-luvun lopulla, että mitäs asian kanssa tehdään. Oletan, että Aavikot ovat suuttuneet siitä, että väitin, etten olisi koskaan luvannut mennä Armin kanssa naimisiin. Tilanne tuli kuitenkin haastattelussa nopeasti, ja olen sen jälkeen muuttanut kantaani.
Armin äiti kokee, että hypit Armin haudalla näillä haastatteluilla ja toivoi sinun jättävän tyttärensä rauhaan. Miten kommentoit?
– Hän esitti toiveen, etten julkisuudessa puhuisi Armista. Olen kyllä sitä yrittänyt noudattaa. Se on nyky-yhteiskunnassa hieman vaikeaa, kun Yleisradio tekee Armista 20-osaisen sarjan. Olisin muuten noudattanut heidän perheensä toivomusta, että en puhuisi Armista asioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armi oli puhdas ja viaton sielu, kuten äitinsä Seiskassa toteaa. Armi oli umpirakastunut.
Erittäin surullinen loppu Armilla.
Ja Helmi, mielestäni hän on aivan eri asia...
Helmi halusi D:lle töihin jo vuosikausia, ja tiesi mihin ryhtyi. Helmin oma päätös mennä sinne.Hän nyt kuitenkin roikkui ukkomiehessä vuosikausia. Surullista, kyllä, mutta jossain vaiheessa täytyy itse osata irroittautua.
Ethän sinä näitä naisia tuntenut tai tunne. Olet luonut heistä kuvan omassa päässäsi.
No kun se ukkomies oli myös työnantaja.
Sitäpaitsi Dannyn tapaiset ihmiset nimenomaan pitävät otteessaan. Aina kun toinen yritää etääntyä, he kelaavat takaisin.
Olen narsistin tytär ja tunnen tuon kaavan erinomaisen hyvin. Meistä lapsista minä olen ainoa, joka on irti päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Armin äiti kokee, että hypit Armin haudalla näillä haastatteluilla ja toivoi sinun jättävän tyttärensä rauhaan. Miten kommentoit?
– Hän esitti toiveen, etten julkisuudessa puhuisi Armista. Olen kyllä sitä yrittänyt noudattaa. Se on nyky-yhteiskunnassa hieman vaikeaa, kun Yleisradio tekee Armista 20-osaisen sarjan. Olisin muuten noudattanut heidän perheensä toivomusta, että en puhuisi Armista asioita.
Danny meni studioon horisemaan erikseen. Olisi yhtä hyvin voinut sanoa ettei kommentoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti Armi oli altis (isätrauma ja suvussa alkoholismia), mutta jos jokainen olisi kohdellut häntä hyvin, asiat eivät olisi ehkä lauenneet että siinä mielessä kyllä syy on itsekeskeisen D:n, joka ei pystynyt katsomaan tilannetta naisten eikä lapsiensa kannalta vaan teki kuten halusi.
Jos viittaat tuolla, että syy Armin elämän pilalle menemiseen oli Dannyn, niin ihan yhtä lailla voisi sanoa, että syy Armin elämän tuhoon oli pohjimmiltaan hänen isänsä. Tietysti kaikkien toisia väärin kohdelleiden pitäisi mennä itseensä, pyytää mahdollisesti anteeksi ja ottaa opiksi.
Viittaan siihen, että jokaisella on osuutensa eikä Danny tiedosta omaansa. Osaan sinänsä samaistua Armiin, että itsekin jouduin nuorena isätraumaisena vanhemman ukkomiehen huijaamaksi ja irrottautuminen oli lähes mahdotonta jo valmiiden traumojen tai oman luonteen yhdistelmän vuoksi (kiinnyn syvästi ja vahvasti) enkä selvinnyt ilman todella syvää suru/masennusjaksoa.
Sitä paitsi käytöskin on lupaus. Jos toinen viettää kanssasi kaiken ajan ja antaa sinulle huomionsa, hämärtyy tilanne.
Ykeisesti ottaen ukkomiehen lupauksiin ei pidä uskoa.
Eikä alkaa ylipäätään ollenkaan vehtaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että hänen äitinsä ei ole tiennyt puoliakaan asioista.
Armin äiti Dannyn kosinnasta: ”TÄMÄ EI OLE TOTTA”.
:D:D:D
Dannyhän ei kosinut eikä kukaan ole sellaista edes väittänyt.
Aika turha sun on keskustella kun et mitään tiedä.
"– Hän esitti toiveen, etten julkisuudessa puhuisi Armista. Olen kyllä sitä yrittänyt noudattaa. Se on nyky-yhteiskunnassa hieman vaikeaa, kun Yleisradio tekee Armista 20-osaisen sarjan. Olisin muuten noudattanut heidän perheensä toivomusta, että en puhuisi Armista asioita."
Ei ainakaan tuon Seiskan netissä julkaistun jutun perusteella Danny pyytänyt edes anteeksi. Hakee vaan jonkinlaista selitystä ja oikeutusta sille mitä teki, kun taas kerran puhui Armista.