Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten päästä yli exän megarinnoista?

Vierailija
13.07.2014 |

Exä on exä monesta syystä mutta yksi asia hänessä oli ylittämätön: jättiläismäiset, yllättävän kiinteät supermegatissit. On osoittautunut yllättävän vaikeaksi kiihottua normaalirintaisista naisista sen jälkeen, kun on vuosikaudet jyystänyt valtavia jättirintoja. Miten tästä pääsisi yli? Onko muilla jäänyt ikävä jotain exän ruumiinosaa (jättikyrpä, leveät hartiat, mitä tahansa)?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on paljon yleisempi: Miten päästä yli exän mielenkiintoisista sosiaalisista ympyröistä, hauskan hulppeasta elämäntyylistä, verrattomasta huumorintajusta, yhteisistä lapsista jne.. Aina on jotain mistä joutuu luopumaan. Tissejä nyt sentään maailmasta löytyy ja kaupasta saa lisää - ei lainkaan mahdotonta, että löydät vielä entistäkin erinomaisemman parin :)

Vierailija
2/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:48"]Voi ei! Onnex mulla on mies toista maata :-D. Ja korvien välissä muutakin kuin tissit ja tussut. Itelläni on tosi pienet ja rumat rinnat kolmen lapsen jälkeen. Enpä niitä pieniä itse ole valinnut.  Jossai vaiheessa halusin silikonit. Mieheni on aina sanonut, että rintani ovat hänelle ihan riittävät ja sopivat, hänen takiaan ei tarvitse roteesia laittaa. Itse olen niitä hävennyt, mutta nyt jo hyväksynyt asian. Jotenkin harmittaa naisesi puolesta, että sinä kehtaat ehdottaa hänelle silikoneja!

[/quote]

En minä hänelle ole silikoneja ehdottanut. Et ilmeisesti osaa lukea. Ajatus niistä on täysin hänen omansa ja ollut jo vuosia ennen tapaamistani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:50"]Minunkin nuoruuteni tyttöystävällä oli todella suuret rinnat, vaikka hän muuten oli hoikka. Kaikilla tyttöystävilläni tämän jälkeen on ollut pienemmät.

Monen monta vuotta myöhemmin törmäsin ihan sattumalta tähän exääni. Huomasin heti, että jättirinnat olivat hävinneet. En toki kehdannut kysyä asiasta, mutta luulen että hän on käynyt pienennysleikkauksessa. Ne aarteet ovat siis poissa...

[/quote]

Paskin temppu minkä nainen voi tehdä on pienennyttää rintansa.

Vierailija
4/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:50"]Minunkin nuoruuteni tyttöystävällä oli todella suuret rinnat, vaikka hän muuten oli hoikka. Kaikilla tyttöystävilläni tämän jälkeen on ollut pienemmät.

Monen monta vuotta myöhemmin törmäsin ihan sattumalta tähän exääni. Huomasin heti, että jättirinnat olivat hävinneet. En toki kehdannut kysyä asiasta, mutta luulen että hän on käynyt pienennysleikkauksessa. Ne aarteet ovat siis poissa...

[/quote]

[/quote]

Alapeukuttakaa rauhassa, tykkäisittekö itse jos mies pienennyttäisi kyrpäänsä?

Vierailija
5/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:50"]Minunkin nuoruuteni tyttöystävällä oli todella suuret rinnat, vaikka hän muuten oli hoikka. Kaikilla tyttöystävilläni tämän jälkeen on ollut pienemmät.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eriasia. Se iso kyrpä tuskin aiheuttaa miehelle niska- ja selkäkipuja ja vaikeuta minkään tutkimista suuren massansa puolesta.

Vierailija
6/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:18"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:02"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:50"]Minunkin nuoruuteni tyttöystävällä oli todella suuret rinnat, vaikka hän muuten oli hoikka. Kaikilla tyttöystävilläni tämän jälkeen on ollut pienemmät.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Eriasia. Se iso kyrpä tuskin aiheuttaa miehelle niska- ja selkäkipuja ja vaikeuta minkään tutkimista suuren massansa puolesta.

[/quote]

Palataanpa varsinaiseen aiheeseen, vai mitä?

Ap

Vierailija
7/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoni miehiin romahti uusiin pohjalukemiin. Eikö jumalauta mielessä ole muu kuin isot tissit! Olen sanaton.

Vierailija
8/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ap kaivata exästään muutakin kuin jättimegarintoja...

Vierailija
9/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on, kiitos kysymästä ja kiitos kun saan avautua!

Eksäni oli hyvin harteikas ja parrakas. Valtava haba. Hän oli oikein kunnon äijä. Minun on täysin mahdotonta enää edes miettiä mitään kukkakeppiä (eli siis hoikkaa tai edes normaalia) miestä rinnalleni. Ottaa ihan oikeasti pannuun!

Vierailija
10/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 10:44"]Etsimällä toiset samanlaiset. Suosittelen menemään painonvartijoihin, siellä on ihan huikeen mammuttimaisia daisareita. 

[/quote]

Mutta ne ovat painonvartijoissa saadakseen ne jätti utareet pienemmäksi

Vierailija
11/50 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.07.2014 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:18"]

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:04"]Kuvittele millaiset ne rinnat ovat kun ikää on +60v. Roikkuvat ja löysät.

[/quote]

Ei haittaa yhtään, vaikka roikkuisi. Kiihottaa silti.

[/quote]

Miksi tätä alapeukutetaan? Onko väärin kiihottua roikkuvista rinnoista?

[/quote]

Naiset elävät siinä käsityksessä, että on. Monet miehet, itseni mukaanlukien, pitävät hyvin monenlaisia tissejä kiihottavina. Roikkuminen ei ole automaattisesti epäkiihottavaa. Eikä mikään muukaan yksittäinen tekijä, kuten koko. Rintojen kiihottavuus on monien osatekijöiden summa. Ja toiset rinnat ovat eri asennossa kiihottavat kuin toiset.

[/quote]

Mukaan ei haittaa jos rinnat hieman roikkuu, tärkeämpää on koko ja muoto. Ne ovat luonnollisen näköiset, ei rintojen tarvitse olla aina niin terhakat ja pystyssä olevat.

Vierailija
12/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tommoisesta yli pääse. En ole minäkään päässyt yli seksistä eksän kanssa enkä tisseistä. Huh

-9vuotta uudessa ja paremmassa suhteessa

Vierailija
13/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sinähän et ole millään muullakaan tasolla päässyt minusta yli.

Vierailija
14/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsimällä toiset samanlaiset. Suosittelen menemään painonvartijoihin, siellä on ihan huikeen mammuttimaisia daisareita. 

Vierailija
15/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 10:44"]Etsimällä toiset samanlaiset. Suosittelen menemään painonvartijoihin, siellä on ihan huikeen mammuttimaisia daisareita. 

[/quote]

Ei minua lihavuus kiihota, ei häiritsekään.

Mutta kun on yhden täydellisen ruumiinosan kohdannut, on vaikea nauttia vähemmän täydellisistä yhtä paljon.

Vierailija
16/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

exän megatisseistä pääsee yli sillä tavoin, että etsii pitkän seipään, ottaa etäältä vauhtia ja sitten just exän tissien edessä tökkää seipään pään maahan ja singauttaa  vipuvarren avulla itsensä korkeassa kaaressa ylitse.

Vierailija
17/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo päässy yli megaisoista meloneista. Nykyseb kaa on tylsää ku pienet tissit. Oon maininnu asiasta. Ehdotin silikonei mut ei se haluu

Vierailija
18/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiettu totuus on, että jättirintojen jälkeen mikään pienempi ei tunnu miltään. Sama kuin jättikullin jälkeen.

Vierailija
19/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mitenkähän ap pääsee yli jostain oikeasta ongelmasta? Taitaa jättää senkin vaan taakseen ja toivoa parasta.

Vierailija
20/50 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ex takas hah