Miten päästä yli exän megarinnoista?
Exä on exä monesta syystä mutta yksi asia hänessä oli ylittämätön: jättiläismäiset, yllättävän kiinteät supermegatissit. On osoittautunut yllättävän vaikeaksi kiihottua normaalirintaisista naisista sen jälkeen, kun on vuosikaudet jyystänyt valtavia jättirintoja. Miten tästä pääsisi yli? Onko muilla jäänyt ikävä jotain exän ruumiinosaa (jättikyrpä, leveät hartiat, mitä tahansa)?
Kommentit (50)
Voi ei! Onnex mulla on mies toista maata :-D. Ja korvien välissä muutakin kuin tissit ja tussut. Itelläni on tosi pienet ja rumat rinnat kolmen lapsen jälkeen. Enpä niitä pieniä itse ole valinnut. Jossai vaiheessa halusin silikonit. Mieheni on aina sanonut, että rintani ovat hänelle ihan riittävät ja sopivat, hänen takiaan ei tarvitse roteesia laittaa. Itse olen niitä hävennyt, mutta nyt jo hyväksynyt asian. Jotenkin harmittaa naisesi puolesta, että sinä kehtaat ehdottaa hänelle silikoneja!
Ex-poikaystävä oli kuin fitnessmalli, kyllä välillä miettii sitä kun oman nykyisen poikaystävän kroppaa katsoo tai koskee että on sitä patsaskrippaa vähän ikävä. Housut kastuu taas ...Oli kiva olla rannallakin kun sai muilta naisilta kateellisia katseita :)
Minunkin nuoruuteni tyttöystävällä oli todella suuret rinnat, vaikka hän muuten oli hoikka. Kaikilla tyttöystävilläni tämän jälkeen on ollut pienemmät.
Monen monta vuotta myöhemmin törmäsin ihan sattumalta tähän exääni. Huomasin heti, että jättirinnat olivat hävinneet. En toki kehdannut kysyä asiasta, mutta luulen että hän on käynyt pienennysleikkauksessa. Ne aarteet ovat siis poissa...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 20:02"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:50"]Minunkin nuoruuteni tyttöystävällä oli todella suuret rinnat, vaikka hän muuten oli hoikka. Kaikilla tyttöystävilläni tämän jälkeen on ollut pienemmät.
Monen monta vuotta myöhemmin törmäsin ihan sattumalta tähän exääni. Huomasin heti, että jättirinnat olivat hävinneet. En toki kehdannut kysyä asiasta, mutta luulen että hän on käynyt pienennysleikkauksessa. Ne aarteet ovat siis poissa...
[/quote]
Paskin temppu minkä nainen voi tehdä on pienennyttää rintansa.
[/quote]
Hiusten leikkaus lyhyeksi? Värjäys punaiseksi? Kaikki nyt lihoo ja pettää, se on ihan ok (tai ei ok, mutta parempi hyväksyä).
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:04"]
Kuvittele millaiset ne rinnat ovat kun ikää on +60v. Roikkuvat ja löysät.
[/quote]Mutta edelleen isot.
[/quote]
Itselläni on pienet rinnat, jotka ovat roikkuvat ja löysät jo +40v. Hyvänä puolena on se, että ainakin niitä on vähän.
[/quote]
Nii että ei oo enempää ku kaks?
Ei silikonirinnat ole sama kuin luonnolliset. Ne on nahan alla olevat silikonipallot, kyllä siinä halut häviää kun sellaiset proteesit on nahan alla.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:04"]Kuvittele millaiset ne rinnat ovat kun ikää on +60v. Roikkuvat ja löysät.
[/quote]
Ei haittaa yhtään, vaikka roikkuisi. Kiihottaa silti.
[/quote]
Polviin asti roikkuvat... :-x
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 11:39"]
exän megatisseistä pääsee yli sillä tavoin, että etsii pitkän seipään, ottaa etäältä vauhtia ja sitten just exän tissien edessä tökkää seipään pään maahan ja singauttaa vipuvarren avulla itsensä korkeassa kaaressa ylitse.
Mitä?! Miten sä voit kirjoittaa mun tekstin?! Olin just kehittämässä samaa kirjoitusta!
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 13:18"]
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:12"][quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 12:04"]Kuvittele millaiset ne rinnat ovat kun ikää on +60v. Roikkuvat ja löysät.
[/quote]
Ei haittaa yhtään, vaikka roikkuisi. Kiihottaa silti.
[/quote]
Miksi tätä alapeukutetaan? Onko väärin kiihottua roikkuvista rinnoista?
[/quote]
Naiset elävät siinä käsityksessä, että on. Monet miehet, itseni mukaanlukien, pitävät hyvin monenlaisia tissejä kiihottavina. Roikkuminen ei ole automaattisesti epäkiihottavaa. Eikä mikään muukaan yksittäinen tekijä, kuten koko. Rintojen kiihottavuus on monien osatekijöiden summa. Ja toiset rinnat ovat eri asennossa kiihottavat kuin toiset.
Silikonit eivät kyllä ole minulle minkäänlainen ihanne, mutta minusta on jokaisen oma asia, mitä kehollaan tekee ja kuinka sitä muokkaa.