Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsi ei halua mennä äidille

Vierailija
13.07.2014 |

Hei

Minulla on 7-vuotias poika janka äiti ei ole toteuttanut viikonloppu tapaamisia 22 kuukauteen eikä ole tavannut lastaan vuoteen!

Lapsi arastelee tai jopa pelkää puhua hänen kanssaan puhelimessa jos hän sattuu joskus soittamaan?!

Nyt lapsi pitäisi antaa äidille ja lapsi ei halua! Lapsi uhkaa lähteä karkuun ja lukitsee ovia!

Kunta/viranomaiset ovat osa sitä mieltä että lasta täytyy kuunnella mutta äiti ja poliisi uhkaavat viedä vaikka väkisin!

Nyt odotetaan maanantaita kuinka käy ja täällä paska jäykkänä jännätään!

Olen ollut poikani lähihuoltaja 6-vuotta ja joka vuosi on joku selkkaus poliisin yms kanssa ja järjestäjä on narsisti äiti!

Mitäpä kannattaisi tehdä ja voiko lapsen pakottaa kuulematta häntä ja toteuttamatta hänen toiveitaan?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko tapaamisiin jotain välittäjää? Onko äidillä täyspäistä siskoa, veljeä tai mummoa jonka luona tapaamiset voisi turvallisesti järjestää?

Mä olin (isä jo kuollut) itse alkoholistin lapsi ja kun olimme veljeni kanssa pieniä tapaamiset järjestettiin isän veljen ja serkkujen luona säännöllisesti. Järjestely toimi hyvin. Isä tuli sinne jos oli tapaamiskunnossa, aina ei ollut mutta sitäkin iloisempia olimme silloin kun oli. Juoppokin isä oli parempi kuin ei isää ollenkaan.

Vierailija
2/2 |
13.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille lastenvalvoja sanoi, että tapaamissopimus ei sido lähivanhempaa, koska etä ei ole noudattanut sitä yli vuoteen. Ole heti maanantaina yhteydessä lastenvalvojaan ja selitä tilanne, kerro, että etä uhkaa poliisilla. Tule puolitiehen vastaan ja kysy valvotun tapaamisen mahdollisuutta, kunnes lapsi taas tottuu etään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla