Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs nyt? Mies etsii seuraa deitti sivuilta

Feikki deitti
07.05.2018 |

Yli kymmenen vuotta naimisissa ja pari lasta ja nyt löysin mieheni profiilin kuvalla deitti sivuilta. Kun laitoin hänelle tykkäyksen omasta feikki profiilistani heti tuli viestiä, joten ei voi ees sanoa että oli vain katselemassa tms. Viesteissä sanoi etta on sinkku ilman lapsia. En tiedä kauanko on siellä ollut, mutta tämä oli varmaan tässä. Haluaisin vaan päästä näkemään hänen tilin ja kuinka monelle on todellisuudessa viestitelly vai onko jo edennyt pidemmallekin, mutta en tieda salasanaa..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti en osaa otsikoida niin että pysyisi ylhäällä

Vierailija
2/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ukkomiehistä vaan leikkii ja hakee nostetta egolleen deittisivuilta. Tosipaikan tullen pötkivät pakosalle.

Vierailija
4/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, äiti-ihminen ja varattu nainenhan se roikkuukin deittipalstoilla. Pyydäpä ylläpitoa poistamaan oma paska provosi.

Vierailija
5/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kymmenen vuotta provollasi myöhässä

Vierailija
6/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmeessä viestittelyä, katso miten pitkälle se menee. Kyselet asioita. Mä tekisin niin. Haluaisin kuulla, mitä paljastui, tuu kertomaan tänne :)

Vierailija
7/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole mikään uusi juttu. Moni avolittossakin elävä mies on deittimarkkinoilla. En vain ymmärrä miksi.

Vierailija
8/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo en normaalisti pyöri deitti sivuilla, mutta kerran huomasin miehen puhelimen historiasta että hän näköjään pyörii niin halusin tietaa kuinka tosissaan sitä tekee. Ei ole laittanut enää lisä viesteja eilisen jalkeen mulle, mutta näyttää siellä olevan lähes aina kun ei ole kotona.

Vierailija
9/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin aiemmin onko ollut koskaan naimisissa/ lapsia, niin ei lapsia kuulemma ja naimisissa oli ollut joskus 8v, mutta vaimo (minä) olin muuttanut ulkomaille ja loppunut siihen.. kovasti myös kyseli kuvan perään, mutta sita en tietenkään voinut laittaa. Pitäisi keksiä mistä löytyisi vale kuva josta en jäisi heti kiinni kuva etsinnällä..

Vierailija
10/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki deitti kirjoitti:

Kysyin aiemmin onko ollut koskaan naimisissa/ lapsia, niin ei lapsia kuulemma ja naimisissa oli ollut joskus 8v, mutta vaimo (minä) olin muuttanut ulkomaille ja loppunut siihen.. kovasti myös kyseli kuvan perään, mutta sita en tietenkään voinut laittaa. Pitäisi keksiä mistä löytyisi vale kuva josta en jäisi heti kiinni kuva etsinnällä..

tuo on lapsellista. kysyt suoraan ukolta mikä on homman nimi. jos kiletää niin näytät profiilin.

Vierailija
11/20 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiertoon vain

Vierailija
12/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopa-joo, miestä syytetään deitti sivustolla pyörimisestä, mutta niinpä vaan ap:llakin oli sinne tili? Onko se mies todistettavasti vehdannut toisten naisten kanssa sopimattomasti, vai käynyt katsomassa herättääkö oma naama ja profiili kiinnostusta naisissa?

Miten tuo mienhen toiminta poikkeaa esim. kadulla vastaantulevalle naiselle flirttailusta? Kumpikaan ei mielestäni vielä ole pettämistä, jos ei tuon pidemmälle mene.

Vierailija
13/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota minäkin olen ihmetellyt miten ne varatut ovat siellä jopa omalla kuvallaan. Minuun on ottanut yhteyttä aika moni varattu seksiä haluten. Ovat kuitenkin sanoneet olevansa varattuja. 

Vierailija
14/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selasin ikäisteni miesten profiileja s24-sivulla ja kyllä siellä oli kuvan kanssa varattuja miehiä hakemassa seuraa. Voi olla avoimia suhteita tai ties mitä suhteita ja tavallaan rehellistä ilmoittaa olevansa varattu. Ihan liikaa on miehiä, jotka esittävät sinkkua hakiessaan seuraa ja kotona odottaa vaimo ja pieniä lapsia.

Vierailija
15/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarina muuttuu. Joopa joo.

Tutkit miehen puhelimen historiaa koko ajankin vai?

Vierailija
16/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se sieltä ketään naista saa.

Vierailija
17/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Perus mies, lähes kaikki miehet pettävät. Tinderissä tulee jokaikinen päivä vastaan varattuja miehiä.

Vierailija
18/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikki deitti kirjoitti:

Yli kymmenen vuotta naimisissa ja pari lasta ja nyt löysin mieheni profiilin kuvalla deitti sivuilta. Kun laitoin hänelle tykkäyksen omasta feikki profiilistani heti tuli viestiä, joten ei voi ees sanoa että oli vain katselemassa tms. Viesteissä sanoi etta on sinkku ilman lapsia. En tiedä kauanko on siellä ollut, mutta tämä oli varmaan tässä. Haluaisin vaan päästä näkemään hänen tilin ja kuinka monelle on todellisuudessa viestitelly vai onko jo edennyt pidemmallekin, mutta en tieda salasanaa..

no mitäs sä sielä deittimestassa ite pyörit, kun mies vastaan tuli.

Vierailija
19/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Perus mies, lähes kaikki miehet pettävät. Tinderissä tulee jokaikinen päivä vastaan varattuja miehiä.

Hienosti on tilasto matematiikka hallussa! Kun minulle tulee Tinderissä muutamia varattuja miehiä päivittäin vastaan, niin sehän tarkoittaa selvästi että lähes kaikki miehet siis pettävät. mot.

Vierailija
20/20 |
08.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletkos ap aivan 100% varma, että se miehesi kuva ei ole jonkun jostain miehesi (semi?) julkisesta some profiilista varastettu ja sillä luotu tuo deitti-sivuston profiili? Itsekkin haaveilit jostain kaivavasi feikki kuvan ukollesi, mutta et ilmeisesti edes halunnut ajatella että sama on käynyt 'ukkosi' profiilin kanssa?

Mutta kivahan se on miestä syyttää suorilla pettämisestä. Nykyään jopa videoita voidaan helposti väärentää, niin ettei sitä normi katsoja voi mitenkään tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä