Äääh, mun pitäisi kohta lähteä baarin mutta :(
En oikeasti kehtaa. Tekisi mieli perua koko homma.
Synnytyksestä on reilu kuukausi aikaa joten en ole ihan sinut kroppani kanssa vielä :(.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:22"]
Vai pitäisikö jäädä kotiin vauvan kanssa? Siellä sun paikka on, ei baarissa!
[/quote] Mies hoitaa sen aikaa vauvaa kun olen baarissa, eli korkeintaan muutaman tunnin. Vauva nukkuu yleensä yöt joten hän tuskin edes huomaa poissaoloani. Jos vauva kuitenkin sattuu heräämään niin hän on hyvissä käsissä :).
Mitä ihmettä!?!! Suurin osa jengistä vaan tsemppaa että sinne vaan jne. Ei ihme että lapset ja nuoriso voi pahoin kun äidit juoksevat baareissa kuukausi synnytyksestä! Kyllä hyvän äidin paikka on kotona vastasyntyneen kanssa.
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:25"]
Mitä ihmettä!?!! Suurin osa jengistä vaan tsemppaa että sinne vaan jne. Ei ihme että lapset ja nuoriso voi pahoin kun äidit juoksevat baareissa kuukausi synnytyksestä! Kyllä hyvän äidin paikka on kotona vastasyntyneen kanssa.
[/quote]
Mistä se nukkuva vauva tietää, onko äiti kävelyllä, suihkussa, olohuoneessa sohvalla vai baarissa?
[/quote] Mies hoitaa sen aikaa vauvaa kun olen baarissa, eli korkeintaan muutaman tunnin. Vauva nukkuu yleensä yöt joten hän tuskin edes huomaa poissaoloani. Jos vauva kuitenkin sattuu heräämään niin hän on hyvissä käsissä :).
[/quote] Et sitten mennyt....vai kuinka myöhään olette sopineet treffaavanne?
Kiitos teille tsempeistä :). Nyt täytyy kai uskaltautua... Vetäisin tällaisen "koltun" niskaan: http://aijaa.com/V8SvQP
Jalassa on farkut ja tuo toppi saa vielä kaveriksi neuletakin jahka löydän sen!
[/quote] Ja mies hoitaa aamunkin, kun sinä nukut?
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:38"]
[/quote] Et sitten mennyt....vai kuinka myöhään olette sopineet treffaavanne?
[/quote] Lähden kohta. Asun ihan ko. paikan vieressä. Olemme sopineet "treffit" yhdeksi erään kaverini kanssa joka tulee minun tavoin vain piipahtamaan näillä kekkereillä :).
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 00:39"]
[/quote] Ja mies hoitaa aamunkin, kun sinä nukut?
[/quote] Ei minulla ole tapana nukkua pitkään vaikka valvoisinkin. Ei mitään hätää :).
Hyvältä näytät :) Mukavia juhlia!!
Mitä ihmettä? Ap sanoi menevänsä käymään ystävänsä synttäreillä. Huom käymään ei dokaamaan päätä täyteen viinaa. Baarissa kun voi olla ihan sivistyneesti vaikka Suomessa ollaankin. Toki joku voi pitää aikaisena mutta jos ystävän synttärit sattuvat olemaan nyt niin minkäs teet. Mikä hätä vauvalla on kotona YÖLLÄ oman isän kanssa? Eri asia jos ap ramppaisi jatkuvasti jossain ryypiskelemässä mitä tuskin tekee kun nytkin epäröi baariin menoa.
Jokainen tekee niin kuin parhaaksi näkee. Jos viettää hiemaan omaa aikaa niin se ei tarkoita sitä että olisi heti jotenkin huono äiti ja ties mitä. Ihme porukkaa taas kerran. T: Kolmen lapsen äiti joka vietti omaa aikaa myös lasten vauva-aikana ja on silti edelleen kolmen täyspäisen lapsen äiti
Kukin tavallaan, itse imetin enkä olisi voinut lähteä noin pienen luota muutaman tunnin ajaksi. En päivällä, enkä yöllä. Vauva vaati maitoa vaihtelevasti 2-4 kertaa/yö eikä pullo kelvannut.
Kivaa kai jos pääsee lähtemään, mutta kyllähän kaverin luona voisi käydä vaikka päivällä vauvan kanssa onnittelemassa.
Sä oot se sama kesäasutyttö! Siis se jolle mies osti sen shortsipuvun. :p
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:07"]Sä oot se sama kesäasutyttö! Siis se jolle mies osti sen shortsipuvun. :p
[/quote] samaa ajattelin minäkin...
[quote author="Vierailija" time="13.07.2014 klo 01:04"]
Kukin tavallaan, itse imetin enkä olisi voinut lähteä noin pienen luota muutaman tunnin ajaksi. En päivällä, enkä yöllä. Vauva vaati maitoa vaihtelevasti 2-4 kertaa/yö eikä pullo kelvannut.
Kivaa kai jos pääsee lähtemään, mutta kyllähän kaverin luona voisi käydä vaikka päivällä vauvan kanssa onnittelemassa.
[/quote]
Täysin samaa mieltä!
:D
Sitten sä et vissiin mene, jos se siitä on kiinni.
En olis uskaltanu lähtee noin aikaisin, mutta mene vaan! Tekee varmaan hyvää :)
Niin mites se vauva?
Voi muru....