Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mistä sen tietää minkä asteen repeämät on synnytyksessä tullu?

Vierailija
24.08.2006 |

olettaisin itsekin revenneeni ihan kohtalaisesti, mutta en osaa keskustella asiasta kun en osaa heittää mitään asteita. lukeeko ne mulla jossain papereissa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain jo sairaalassa keskusteluapua synnytyksessä mukana olleelta kätilöltä ja minut paikanneelta lääkäriltä. Sain synnytyskertomuksen mukaani sairaalasta ja siinä oli kerrottu kolmannen asteen repeämästä ja selostettu melko tarkkaankin, että mitä se tarkoittaa. Lisäksi lääkäri vielä selvensi asiaa minulle.

Vierailija
2/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka sairaalasta lähetetään neuvolaan. Yleensä kyllä synnärillä kerrotaan, minkäasteinen repeämä on. Mulla esim. toisessa synnytyksessä oli merkintä I/II, joka tarkoittaa että pintaihon lisäksi oli jossain kohtaa mennyt hiukan lihaskudoksen puolelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kätilöltä kysyin, että kuinka paljon niitä tikkejä sinne nyt oikein tuli, niin se mutisi vaan, että onhan niitä. Ilmeisesti sitten ihan älyttömästi, jos ei kerran edes kehtaa sanoa paljonko. Sitten kysyin neuvolassa siitä, kun kerran ei sairaalassa kerrottu, niin se sanoi vaan, että ei hän pysty sitä sanomaan. Edelleenkin ihmettelen, että miten se muka noin salaista tietoa voi olla, ette mulle voida kertoa kuinka paljon mun sukuelimiä on pitänyt korjailla.

Eli minua kiinnostaa ap:n kysymys myös, että miten saisin tietää asiasta, kun ei kerran kukaan suostu kertomaan.

Vierailija
4/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylhäällä kaikki ajat avautumisesta istukan syntymiseen, puudutteet mitä on saanu ym asiat synnytyksestä, kätilön nimi mukaan lukien. Näin ainakin Seinäjoella.

Vierailija
5/5 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskevat tiedot sinulle. Ainoastaan jos olet psykiatrisesti sairas tai muuten oikeustoimikelvoton, niin voivat kieltää tietojen annon. Mikäli et pyytäessäsi saa synnytyskertomusta suosiolle, niin otapa yhteys potilasasiamieheen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän