Koskenlaskija-mainos ja junttikulttuuri
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:52"]
No jaa, itse olen ajatellut sen niin, että poika on ensin jutellut tytön kanssa ja lähtenyt sitten vielä muodon ja kohteliaisuuden vuoksi kysymään vanhemmiltakin. Mutta voihan sen ajatella tietysti noinkin, että nainen on vain aivoton kappale, jonka kättä kysytään suoraan vanhemmilta ja nainen itse vikisee vieressä.
Valitse noista vapaasti oma katsantokantasi.
[/quote]
Ne on sen pojan vanhemmat, ei tytön!
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:03"]
Mut mitä jos se nainen ei ois laittanu keittoon koskenlaskijaa Eikö se poika kosis sitten?
[/quote]
Ei se poika kosikaan vaan tyttö. Se laittoi keittoon koskenlaskijaa ja peli oli sillä selvä.
Ette taida muistaa Vesku Loirin "Tultiinpahan kosimahan" -juttuja.
Mä en ymmärrä sitä mainosta, kuka kosii, kumman vanhemmat?
Se muija laittaa ruokaa (naisen paikka kun on keittiössä ja tie miehen sydämeen käy vatsan kautta jne kliseet...), laittaa siihen safkaan tätä koskenlaskijaa. Ja typerä poika lähtee jolkuttamaan tytön vanhemmille, jossa isovatsainen perheenpää tokaisee, että kosimasn tultiin ja perheen äiti on tietenkin hiljaa ja turvautuu hallitsijasnsa eli mieheensä ruman pojan hymyillessä ja hikoillessa.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 23:06"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:52"]
No jaa, itse olen ajatellut sen niin, että poika on ensin jutellut tytön kanssa ja lähtenyt sitten vielä muodon ja kohteliaisuuden vuoksi kysymään vanhemmiltakin. Mutta voihan sen ajatella tietysti noinkin, että nainen on vain aivoton kappale, jonka kättä kysytään suoraan vanhemmilta ja nainen itse vikisee vieressä.
Valitse noista vapaasti oma katsantokantasi.
[/quote]
Ne on sen pojan vanhemmat, ei tytön!
[/quote]HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA!
ei mulla muuta. :D
Minusta siinä pojassa on jotain todella suloista, mä tykkään siitä mainoksesta, saa nähä koska rupee ärsyttää ;)
Tästä kyllä näkee taas miten tyhmiä suomalaiset on. Ei edes tajua yhtä perhanan mainosta!!
"Ne on sen pojan vanhemmat."
Voi jessus teitä, oikeesti :D