Mies osti mulle "ihanan" kesäasun :D
http://kuvaton.com/k/y8Wq.jpg
Kaiken lisäksi mies vielä iIhmettelee miksen käytä tuota. No hmm, missähän tuota voisi edes käyttää? Veikkaan että saattaisi ihmiset "hieman" kadulla kavahtaa kun tuo päällä liihottelisin menemään lapsien kanssa :D. Taitaa jäädä ihan kotiasuksi!
Kommentit (65)
Hooot. Oletko muka itse kuvassa? Vittu mitkä jalat :P
Mauton. Vaihtaisin ukkoa jos tuollaisia riepuja ostelisi. Tuntuisi, että pitäisi minua tuohon kategoriaan kuuluvana, yök.
Eihän tuossa paidassa mitään vikaa. Laita vaan ens kerralla housut jalkaan.
Voisiko tuota vaikka farkkushortsien kanssa pitää? Nättihän se on, mutta olet kyllä oikeassa =) Kiva ele mieheltäsi ja onhan sulla kuvan perusteella nätti kroppakin.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:09"]
Hyvä kroppa! Senhän sä halusit kuulla? :)
[/quote] Kiitos mutta en oikeastaan. Halusin vain esitellä tätä miesten huikeaa "tyylitajua" lauantai-illan ratoksi :D.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:11"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:09"]
[/quote] Kiitos mutta en oikeastaan. Halusin vain esitellä tätä miesten huikeaa "tyylitajua" lauantai-illan ratoksi :D.
[/quote]
Humblebrag
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:10"]
[/quote] Paitana varmaan menisikin jotenkin mutta kun tuo on sellainen haalari :D.
Häh, minusta tuo on nätti ja kivan värinenkin? Kyllä itse käyttäisin ilman housujakin, mutta ainakin housujen kanssa. Miehelläsi on hyvä maku :) Ja sulla hyvä kroppa!
En usko aloittajan olevan kuvassa... :)
Kotona käyttäisin. Mutta ei julkisesti. Kotirönttö :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:12"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:10"]
[/quote] Paitana varmaan menisikin jotenkin mutta kun tuo on sellainen haalari :D.
[/quote]
Otan osaa. Kysyitkö mieheltä, että miksi se osti sinulle potkupuvun?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:14"]
Häh, minusta tuo on nätti ja kivan värinenkin? Kyllä itse käyttäisin ilman housujakin, mutta ainakin housujen kanssa. Miehelläsi on hyvä maku :) Ja sulla hyvä kroppa!
[/quote] Makuja on monia :). Oma tyylini on vähän erilainen niin ei tunnu yhtään "minulta". Tuo on tosiaan sellainen haalari niin ei taida toimia housujen kanssa mutta kiitos :).
Laita päälle kellohame siis :D -15
Sopiiko jos vähän vetkutan kuvasi kanssa?
M
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:17"]
Kotona käyttäisin. Mutta ei julkisesti. Kotirönttö :)
[/quote] Mustakin vähän sellainen rättimäinen joka sopii kotona käytettäväksi :D.