Mies osti mulle "ihanan" kesäasun :D
http://kuvaton.com/k/y8Wq.jpg
Kaiken lisäksi mies vielä iIhmettelee miksen käytä tuota. No hmm, missähän tuota voisi edes käyttää? Veikkaan että saattaisi ihmiset "hieman" kadulla kavahtaa kun tuo päällä liihottelisin menemään lapsien kanssa :D. Taitaa jäädä ihan kotiasuksi!
Kommentit (65)
Tai voit vetää T-paidan päälle :)
Mitä vikaa tossa on?
Tänäänkin kylillä näki rivommin ja mauttomammin pukeutuneita tytyjä.
Mikä tuossa kropassa on niin ihmeellistä..? Perus hoikka, kiva rusketus. Ja ei, ei ole tarvetta olla kateellinen, mietein vain :)
Ihan hauska sortsipuku ja väri näyttää hienolta, ei sopisikaan kalpeammalle niin hyvin. Mutta hieman lyhythän se toki on ihmisten ilmoille joo :D
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:13"]
Siis toi yöpuku vai?
[/quote] No on yopuku. Voi luoja ettekko te erota alusvaatteita, ei kai kukaan taysjarkinen lahtisi tuo paalla ihmisten ilmoille?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:30"]Täällä briteissä noita myydään yöasuna :'D
[/quote]
No yöasuhan.tuo on selvästi ja varmasti sellaisena myyty
Piti oikein kaksi kertaa avata kuva ja katsoa, että oikeastiko tuota vaatehenkaria pidettiin hyväkroppaisena? Juuh, kateellinen varmaan olen, not.
Mulla on tuon tapainen haalari, mikä on ihan yöpaitarekistä yöpuvuksi ostettu.
Jos tuo ei ole yhtään näköisesi kesä-asu, niin viitsisitkö iloksemme postata näköisesi asun?
Tollasen mäkin ostaisin vaimolle. Jos se näyttäs tuolta :D
Nyt on pakko kysyä, että mikä erityisesti tuossa ap:n kuvassa oli niin kovin hyvännäköistä? Minä olen pitänyt tuollaista aina ihan peruskroppana. En nyt sitten tiedä mikä omasta mielestäni olisi erituisen hyvännäköinen...ehkä pidemmät jalat tai jotain? Mutta tarkoitan nyt sitä, että kuvassa asentokin on sellainen, että aika moni näyttäisi hyvältä tuossa asennossa. (ei tietenkään mitkään mätisäkit kylläkään)
Ei mulla muuta, jatkakaa :D
Toi on huvittava toi asento missä nykyään näitä kuvia otetaan. Ihan luonnoton pyllistys. LOL
Jannina Hakolan kuvan oot sit päättäny varastaa :DDDD
Ihan kiva vaate, esim legginsien kanssa.
Oli pakko käydä katsomassa tätä Jannina Hakolaa. "Kiva" tekotukka, tekoripsi, hirvitys. Kyllä noita riittää...
Haluaako mies sinun pukeutuvan kuin Banjo?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 22:02"]
Oli pakko käydä katsomassa tätä Jannina Hakolaa. "Kiva" tekotukka, tekoripsi, hirvitys. Kyllä noita riittää...
[/quote]
Ihan nätti, mutta onpa tosipaljon Olli Hermanin näköinen :O
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:25"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 20:21"]
Jestas mikä kroppa. Oikeastikko av:lla käy tuon näköistä porukkaa?
[/quote]
No ei tuo ole aito kuva!
[/quote] En ole ap mutta ei tietenkään ole aito kuva. Eihän av:lla käy kuin rumia ja läskejä keski-ikäisiä av-mammoja joiden parasta ennen päiväys on mennyt aikoja sitten. Hohhoijaa. Itse olen 20-vuotias hoikka, urheilullinen ja useasti kauniiksi kehuttu nuori nainen. Oli kuva aito tai ei niin hyväksykää että kaikki täällä olevat eivät ole sitä samaa kastia.
[/quote]
Oon minäkin täällä, 5x viikkoon reenailija tiimalasikropalla :) Ja kuvaa kyllä olen joskus tänne laittamassa.
t. 17v