hirveimmät treffit IKINÄ..
Eilen illalla kävin työkaverin kanssa ulkona joita oltiin suunniteltu jo kuukautta, suunnitelma oli että mennään leffaan ja sitten syömään.
kaikki ei mennytkään niinkuin suunniteltiin, myöhästyin bussista joten seuraava vuoro meni vasta tunnin päästä. Mies odotteli kaupungilla yli tunnin. Elokuva olisi alkanut joten ei viittitty lähteä kun elokuvaa oli mennyt jo 50 minuuttia. Mentiin sitten syömään, mies oli selvästi vihainen ja pettynyt mutta osasi peittää sen mutta silti tajusin.
Kun tilasimme ruokaa, minun oli pakko ilmoittaa että me läskit otetaan kaikki mitä teillä on! Mikä oli erittäin ilkeää,koska mies on hieman ylipainoinen, siitä mies vain hymyili ja yskäisi ja (luultavasti siksi koska möläytin olevamme läskejä) mies otti vain pienen alkupala salaatin pääruaksi. Sitten minä halusin jälkiruokaa, tilasin itselleni jäätelö annoksen ja söin sen yhtä kyytiä kun mies katseli minua, ja jälkeenpäin tajusin että mieshän olisi halunnut kanssa!!
Sitten kun maksoimme (minä lupasin maksaa koska miehellä on niin huono rahatilanne) olin TIETENKIN unohtanut lompakon kotia. Mies joutui maksaa.
Meniköhän treffit ihan hyvin, vai huonosti?
Mies ei ole ottanut yhteyttä enää eilisen jälkeen..
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:51"]
Itse asiassa mies pilasi aika paljon treffeistä . Hän oli pukeutunut naurettavaan ruskeaan pukuun! Vaikkei oltu menossa mihinkään linnanjuhliin. hävetti kulkea hänen kanssaan.
itselläni oli ihan siisti pusero ja puhtaat farkut, hiukset kiharrettuna ja meikit siistittynä + 12cm kiilakorot.
miehellä oli puku päällä...
ap
[/quote]
Se oli arkipuku!!!!!
Itse asiassa mies pilasi aika paljon treffeistä . Hän oli pukeutunut naurettavaan ruskeaan pukuun! Vaikkei oltu menossa mihinkään linnanjuhliin. hävetti kulkea hänen kanssaan.
itselläni oli ihan siisti pusero ja puhtaat farkut, hiukset kiharrettuna ja meikit siistittynä + 12cm kiilakorot.
ap
[/quote]
haista sinä loiseläjä lehmä v*ttu!
maksa miehelle ravintolalaskun verran rahaa, kuten olit luvannut,
äläkä mene treffeille ennenkuin opettelet edes käytöstavat,
joilla kehtaa mennä mäkkäriin? ookoo?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:56"]
ap
[/quote]
Se oli arkipuku!!!!!
[/quote]
Ja oli ainakin panostanut ;)
Mikä oli tarkoituksesi, kun suostuit menemään tämän miehen kanssa treffeille? Olitko hänestä romanttisesti kiinnostunut? Vai ihanko vain siksi menit, että saisit antaa kuus nolla? Kun en ymmärrä.
Toivottavasti mies löytää jatossa arvoistaan seuraa.
t. nainen
O-ou, aika tökerö kommentti :DD Kantsis pahotella ja selittää että "ymmärsithän et se oli sit tsoukki kun tää maailma on niin anorektinen nykysin TMS" :DDD
Vähintä mitä itse tekisin olisi viesti deitille että pahoittelen käytöstäni ja maksan maanantaina velkani.
hauska provo kyllä! ettekö jo alussa huomanneet? mihin helteellä tarvii takkia? missä korvessa ap asuu jos bussit menee tunnin välein?
Ennen jutun puolta väliä, huomasin provoksi :)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:16"]
Minkälainen meteli palstalla oliskaan jos tilanne olisi toisinpäin?
Eli mies olisi ollut sika tarinassa? Vastauksia olisi jo min 50 =D
[/quote]
On niin selvä provo ettei viitsi vastata.
ap