hirveimmät treffit IKINÄ..
Eilen illalla kävin työkaverin kanssa ulkona joita oltiin suunniteltu jo kuukautta, suunnitelma oli että mennään leffaan ja sitten syömään.
kaikki ei mennytkään niinkuin suunniteltiin, myöhästyin bussista joten seuraava vuoro meni vasta tunnin päästä. Mies odotteli kaupungilla yli tunnin. Elokuva olisi alkanut joten ei viittitty lähteä kun elokuvaa oli mennyt jo 50 minuuttia. Mentiin sitten syömään, mies oli selvästi vihainen ja pettynyt mutta osasi peittää sen mutta silti tajusin.
Kun tilasimme ruokaa, minun oli pakko ilmoittaa että me läskit otetaan kaikki mitä teillä on! Mikä oli erittäin ilkeää,koska mies on hieman ylipainoinen, siitä mies vain hymyili ja yskäisi ja (luultavasti siksi koska möläytin olevamme läskejä) mies otti vain pienen alkupala salaatin pääruaksi. Sitten minä halusin jälkiruokaa, tilasin itselleni jäätelö annoksen ja söin sen yhtä kyytiä kun mies katseli minua, ja jälkeenpäin tajusin että mieshän olisi halunnut kanssa!!
Sitten kun maksoimme (minä lupasin maksaa koska miehellä on niin huono rahatilanne) olin TIETENKIN unohtanut lompakon kotia. Mies joutui maksaa.
Meniköhän treffit ihan hyvin, vai huonosti?
Mies ei ole ottanut yhteyttä enää eilisen jälkeen..
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:54"]No ei mennyt ihan putkeen teidän treffit! :D
Miten sulla oli bussirahaa mukana, vaikka lompakko oli kotona?
[/quote]
mulla on bussikortti;);););)
ap
Eli ap käyttäytyi kuin sika, söi kuin sika ja käytti miestä taloudellisesti hyväkseen kuin sika.
Ei ole ihme jos miehestä ei kuulu mitään.
Mutta natkuperse-lissu sai vittuilla miehelle ja ilmaisen illallisen.
Hyvin on mennyt mamma-palstan opit perille, mainiota! 10+ arvosanaksi!
Missä pidät bussikorttia, jos lompakko jäi kotiin? Taisit keksiä koko jutun.
njoo, elikkäs haukuit miestä läskiksi, mies odotti sinua yli tunnin, söit kuin porsas ja miehen piikkiin, eikä mies saanut jäätelöä.
Aika huonosti ap,, aika huonosti..:/
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:12"]Missä pidät bussikorttia, jos lompakko jäi kotiin? Taisit keksiä koko jutun.
[/quote]
pidän korttia takin sisä taskussa aina koska kuljen bussilla töihin, se ei voi unohtua jos se on takin sisällä kokoajan
ap
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:13"]Tapaatte töissä maanantaina niin sitten tiedät miten meni :D
[/quote]
Eikä....
ap
Minkälainen meteli palstalla oliskaan jos tilanne olisi toisinpäin?
Eli mies olisi ollut sika tarinassa? Vastauksia olisi jo min 50 =D
Miksi ihmeessä et ottanut taksia? En olisi sinua jäänyt odottelemaan tod.
sinähän ne treffit pilasit. Olet törkeä. Tosin en ymmärrä miten mies voi olla rahaton, missä säästöt?
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:03"]
Eli ap käyttäytyi kuin sika, söi kuin sika ja käytti miestä taloudellisesti hyväkseen kuin sika.
[/quote]
Miten tää oli saanut näin palojn yläpeukkuja.
En voi muuta sanoa kuin että on voi surkeus tämän palstan tasoa, jos tätä luokkaa olevat vastaukset saavat näin paljon yläpeukkuja.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:23"]
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 18:03"]
[/quote]
Miten tää oli saanut näin palojn yläpeukkuja.
En voi muuta sanoa kuin että on voi surkeus tämän palstan tasoa, jos tätä luokkaa olevat vastaukset saavat näin paljon yläpeukkuja.
[/quote]
jos mies olisi tehnyt saman ap,lle olisit neuvomassa kuinka epäluotettavia ja sikoja miehet ovat? eikö totta?
eli aloittaja toimi mielestäsi oikein ja asianmukaisesti?
Miksi sinun piti sitten ilkeillä sille? Maksa ainakin osuutesi ruuista, hyväksikäyttävä emakko.
No ei mennyt ihan putkeen teidän treffit! :D
Miten sulla oli bussirahaa mukana, vaikka lompakko oli kotona?