lasten sijoitus
Olen kolmen lapsen yh. Lapseni sijoitettiin sijaisperheeseen masennuksen ja uupumuksen vuoksi. Kuinka kauan kestää että saan lapset taas kokonaan kotiin. Saan tavata lapsia noin kerran viikossa tällä hetkellä, Nyt ovat asuneet siellä 3 viikkoa.
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:13"]Olen kolmen lapsen yh. Lapseni sijoitettiin sijaisperheeseen masennuksen ja uupumuksen vuoksi. Kuinka kauan kestää että saan lapset taas kokonaan kotiin. Saan tavata lapsia noin kerran viikossa tällä hetkellä, Nyt ovat asuneet siellä 3 viikkoa.
[/quote] Hy että saat tavata noinkin paljon!
Käyttäydy hyvin aina viranomaisten aikana, elä puhtaasti ja rukoile , asioilla on tapana järjestyä. Älä murehdi, sano että rakastat lapsiasi.
Syy on masennus ja uupumus. Lapset kotiutuu kun sijoituksen syy on poissa. Eli hae aktiivisesti apua masennukseen ja uupumukseen.
Minulla on keskusteluapua säännöllisesti ja lääkityskin. Eli hoidan kyllä itseäni.... Voimat vaan meni... Pelkään silti, että en saa lapsia takaisin.... Toki rakastan lapsiani, ei ole kyse siitä. Elämä on vaan kuormittanut liian pitkän ajan. Ajoittain vaan alkaa ahdistaa, että mitä jos eivät palaakkaan kotiin... toteava minut "kroonikoksi". Olen siis pitkään sairastanut mutta omasta mielestäni en ole missään nimessä huono äiti, Itse olen apua hakenut niin sossulta kuin lääkäreiltäkin. Vuoden ajan minulla on ollut tukiperhe lapsille ja perhetyöntekijäkin auttanut noin joka toinen viikko. Nämä eivät vaan ole kannatellut minua riittävästi, Niin ja töissäkin käy ja tukiverkkoa on vähän. t. ap
Tädiltä vietiin lapset ilman perusteita. Kaksi vanhempaa palautettiin, kun pääsivät murrosikään. Nuorin on kasvanut siellä jo kymmenen vuotta. En halua masentaa, että kaikille käy noin, mutta TAISTELE!