parisuhde ja ihastuminen
jos elää parisuhteessa niin onko ihastuminen ok (normaalia) vai lasketaanko jo pettämiseks
Kommentit (11)
Tarkennetaan edellistä: siis ei missään nimessä lasketa pettämiseksi.
mun mielestä tunteet toistaihmistä kohtaan ( vaikka niille ei mitään tekisikään) on pahempi kun joku kännisekoilupettäminen
Tunteita tulee ja menee, eikä edes omia tunteitaan pysty välttämättä jälkeenpäin muistamaan. Käytännön pettämistapauksia voi olla vähän vaikeampaa pyyhkiä pois muistista, varsinkin jos on se petetty...
Joskus sille ihastumiselle ei vaan voi mitään, varsinkaan pitkässä parisuhteessa. Ne tunteet kannattaa kuitenkin pitää ihan itsellään, yleensä se menee nopeasti ohi.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 21:24"]
Joskus sille ihastumiselle ei vaan voi mitään, varsinkaan pitkässä parisuhteessa. Ne tunteet kannattaa kuitenkin pitää ihan itsellään, yleensä se menee nopeasti ohi.
[/quote]
pah!
vai ettå nopeasti ohi...
Jos ihastuu, niin sitten ihastuu. Se on eriasia, että tekeekö sille ihastukselle jotain vai ei. Kyllä ne tunteet menee ohi, jos ei tee mtn. Pelkkä ihastuminen ei ole pettämistä, mutten katsoisi hyvälläkään jos mies esimerkiksi menisi kertomaan tälle ihastukselle tunteustaan. Se menisi yli.
Taidat vaan vielä olla joku nuori pikkunen joka ei vielä tiedä seurustelun merkitystä :)
No eihn tunteet ole pettämistä. Siis se, että ihastuu. Se on pettämistä, jos suunnittelee tunteiden kertomista, aktiivisesti hakeutuu ihastuksen seuraan, pyrkii päästä suhteeseen.
Mä oon kymmenen vuoden aikana ihastunut useampaankin otteeseen. Näen asian niin, että saan iloa tästä henkilöstä, hymyn huulille, mutten aio mitään sen vakavampaa. Siitä ei ole kenellekään mitään haittaa, päinvastoin. Mutta Se, että ihastustaan pyrkisi aktiivisesti lähestymään, tekisi siitä paheksuttavaa.
Pettämistä on kaikki sellainen, mistä et voi kertoa kumppanillesi. Puhu nyt hänen kanssaan ensin.
Ei missään nimessä, jos vain itse olet asiasta tietoinen.