Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset asiakaspalvelussa, meneekö miehillä pasmat sekaisin?

Vierailija
07.07.2021 |

Olen töissä liikkeessä jossa asiakkaista 80% on miehiä. Melkein päivittäin tulee tilanne että joltakin mieheltä menee totaalisesti pasmat sekaisin ja alkavat höpöttelemään ihan kummallisia juttuja. Erään kerran yksi mies kertoi kuinka jossakin toisessakin liikkeessä oli yhtä kaunis nainen, että onpa kivaa kun saa hyvää palvelua. Toisena yksi höpötti kokoajan että jos ostaa sitä ja tätä saako lounaan kaupan päälle. Messuilla kerran joka toinen olisi halunnut illan ohjelmissa tanssin jos ostavat minulta, ostivat kyllä kuitenkin vaikka en luvannut kylkiäisiä. Sitten on niitä jotka sekoilevat sanoissaan ja ei tiedä miten päin olla. On myös niitä toisaalta jotka kysyvät onko miesmyyjää paikanpäällä.

Kerrotaanko tarinoita tällaisista, toki miesmyyjätkin saa kertoa jos jollakin nais asiakkaalla on lähtenyt laukalle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ilmeisesti niin tyrmäävän upean näköinen, että miehet sekoavat kassallasi? Sitäkö halusit sanoa?

Vierailija
2/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoisia fantasioita minulla oli joskus 11 vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa. No mä tsekkaan sun pyrstön ja tisut ihan vaan hissukseen syrjäsilmällä.

Vierailija
4/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain nuorena asiakaspalvelijana muutaman treffipyynnön, mutta miehet eivät käyttäytyneet mitenkään sekavasti.

Vierailija
5/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene.

Vierailija
6/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran naiskassa meni jotenkin hämilleen. Minun kädet haisi aikalailla pimpiltä kun oli juuri naiskennelty silloisen tyttöystävän kanssa.

-m

Vierailija
7/7 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun aina itse kurottamaan kassan yli ja lajittelemaan sekä piippaamaan ostamani tuotteet kun naismyyjät minut nähdessään menevät aivan tolaltaan. Varsinkin nuoret neidot eivät saa punastukseltaan sanaa suustaan ja jähmettyvät paikalleen sopertaen jotain 'minä oon sinkku..., hihi hi, öö.. onko beeniskort.. anteeksi boonuskorttia .. kivaa päivänjatkoa kun pääsen töistä kanssasi treffeille tästä...' huoh.

Olen alkanut dokata päivittäin ja rumentaa itseäni tavoitteellisesti. Ei tästä normaalista elämisestä hyvänen aika sentään muuten tule enää mitään. Jättäkää minut rauhaan. Olen punapilleröitynyt jo vuosia sitten.