Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monta asiaa vailla vastausta...

24.08.2006 |

Eli mulla on tässä tällainen tilanne että kp olisi 9/26-28.

Kaavinta tehtiin keskeytyneen keskenmenon takia 15.7 ja ensimmäiset menkat tulivat nyt siis 16 pvä. Vuoto oli aika runsasta ja kesti aika kauan. Välissä oli pari vuodotonta päivää ja nyt taas vuosi päivän veraan, niukasti mutta vuosi kuitenkin.

Nyt siis mietin että onko se normaalia kaavinnan jälkeen vai voiko olla joku hormonihäiriö? Vai voiko verenvuoto liittyä ovikseen? Aiemmassa raskaudessa ovis oli meinaan ihan kierron alussa, silloin kp 25 sain jo selvän plussan ja viikkoja oli ultran mukaan 1 enemmän kuin piti. Voiko ovulaatio olla jo kierrossa niinkin alussa ku just 7-10 kiertopäivällä?

Myös nyt on se ruvennut pelottamaan, että entä jos tulenkin nyt raskaaksi ja menee taas kesken? En tiedä kuinka yleistä se on, mutta en ikinä haluaisi kokea sitä enää..

Mutta olisi tosi upeaa jos joku osaisi auttaa näissä mieltä painavissa jutuissa! :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskollani oli reilut kaksi vuotta sitten keskeytynyt raskaus ja tehtiin kaavinta. Tämän jälkeen hän vuoti miten ja milloin sattuu n. 2kk:n ajan (en muista tarkkaan). Saattoi olla pari vuodotonta päivää ja taas vuotaa seuraavan viikon. Tämä normaalia jos ei tule kuumetta tai ole tosi kovia vatsakipuja. Kun vuoto tasaantui odottivat yhden normaalin kierron ja yrittivät uudelleen. Nyt heillä ihana kohta 2v. tyttö ja uusi tulokas syntyy tammikuun alussa :)

Voimia sulle :)

Vierailija
2/2 |
24.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tehtiin kaavinta 28.7. keskeytynyt km myöskin. Silloin muistelen lääkärin sanoneen, että seuraavat kuukautiset voivat olla paljonkin runsaammat kuin yleensä ja niin täälläkin on moni maininnut näin olleen.

Eli varmaankin ihan normaalia tuo sinun tilanteesi.

Ovis voi tosiaan olla ihan alkukierrossakin tai vaikkapa kahdesti saman kierron aikana.

Tuo on selvää, että sua pelottaa mahdollinen uusi keskenmeno. Tiedän tunteen. Usein olen kuullut sanottavan, että km:n jälkeen kohtu olisi erittäin hedelmällinen ja moni onkin raskautunut onnellisesti juuri km:n jälkeen.

Toivottavasti sinullakin käy niin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla