Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko naisen pitkäaikaistyöttömyys paha juttu deittimarkkinoilla, jos on muuten asiat kunnossa?

Vierailija
07.07.2021 |

Miten pahasti vaikuttaa?

Kommentit (48)

Vierailija
21/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä persaukisuus vaikuttaa erittäin paljon parisuhdemarkkinoilla.

Tuskinpa hirveän moni etsii puolisoa, kenen kanssa voit möllöttää himassa, käydä kävelyllä, ja asua kunnan vuokrakämpässä.

Itsellä ollut 2 persaukista kumppania, ja vaikka olisi kuinka nätti, kiltti, mukava, niin se arki on ihan perseestä, kun toinen syö jatkuvasti kuormasta, eikä elämässä pääse etenemään kiitos helvetinmoisen kivireen, jota kiskot mukanasi.

Vierailija
22/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ulkonäöstä. Miehillä ratkaisee raha, naisilla naama. Todetaan tämä fakta vielä kerran.

N40

Ei Ratkaise. En ikinä ottaisi työtöntä naista. Rumemman töissä viihtyvän kyllä ottaisin.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön, syrjäytynyt nainen, mutta ei mieheni edes tunnu tajuavan sitä. Olen hänelle vain "tällä hetkellä työtön, mutta hyvä ja ahkera nainen" Olenhan kotona erittäinkin ahkera.

Eipä tuo minuakaan haittaisi, mikäli kumppanini olisi siis itse tyytyväinen tilanteeseen ja onnellinen elämässään.

Kuinkakohan moni nainen jaksaisi katsella miestään, jos roolit olisivat toisinpäin? Mitä luulette? ;)

Vierailija
24/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaistyötöm nainen on alinta kastia. Ei kelpaa kenellekkään.

Vierailija
25/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla köyhän naisen kanssa. Olen komea mies ja naisen kuuluu elättää minut palkkana, että suon aikaani hänelle.

Vierailija
26/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todetaan jälleen kerran: laita nyt hyvä ihminen kuva itsestäsi, niin arvioidaan ne muut "kunnossa olevat asiat".

Ihan turha kysellä mitään ulkonäköön liittyvää, jos ei laita sitä omaa kuvaa.

Yleisellä tasolla, jos nainen on kaunis, hyvävartaloinen, kiinnostava, hauska, seksikäs ja tykkää seksistä, uskollinen, lojaali, puolustaa omiaan, kokeilunhaluinen, sopivan muttei liian ulospäinsuuntautunut, kiinnostunut laaja-alaisesti eri asioista, keskustelutaitoinen, ymmärtää nopeasti asiayhteyksiä ja selitettyjä asioita, oppii nopeasti, ja vielä lisäksi haluaa miellyttää omaa miestään eikä riitele intersektionaalisen (tai muunkaan) feminismin puolesta, niin pitkäaikaistyöttömyys ei varmaan ole monellekaan ongelma.

Vierailija
27/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kaupungissa on alle 60-vuotiaita miehiä enemmän kuin naisia, heidän täytyy vaan olla yksin.

Vierailija
28/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies irtisanotaan töistä niin eikö hän enää ole kelvollinen.

Vierailija
29/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi ei suojaa herpekseltä eikä kondyloomalta ja herpes tarttuu oireettomanakin. Kukaan ei halua kumppania, joilla on jompikumpi noista taudeista tai molemmat. Ehdoton no no.

Vierailija
30/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mt-ongelmainen ja seurustelen hyvännäköisen miljonäärin kanssa. Pitää olla persoonaa. En mielestäni ole kaunis, mutta hänen mielestä olen.. mutta taas, minulla on mt-ongelmia joten ei ihme että ajattelen itsestäni negatiivisesti. Työskentelen seksityössä, joten muille olen työtön.

N21

Vierailija
31/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa lapsia niin meneehän se siinä vaiheessa. Kotiäitinä ei muutenkaan käydä töissä. Tietysti kodinhoitotuki yms on pienempiä.

Vierailija
32/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miksi on työtön. Onko naisella työhaluja? Työttömyys voi toki kestää pitkäänkin jos epäonnea.

Vierailija
33/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miksi on työtön. Onko naisella työhaluja? Työttömyys voi toki kestää pitkäänkin jos epäonnea.

Joko irtisanotut paperimiehet ovat työllistyneet? Työmarkkinatuki on 518 netto.

Vierailija
34/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei häiritse ainakaan millään tavalla koska naisessa kiinnostaa ainoastaan ulkonäkö ja seksuaalisuus. Muuta en naisilta tarvitse.

Vierailija
35/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna ärsyttäis olla ainoa työssäkäyvä, enkä haluais jakaa rahojani, mutten myöskään että toisella ei ois varaa mihinkään.

Vierailija
36/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se työssäkäyväkin voi todellakin olla juoppo, narsku, epäempaattinen, laiska (ei tee mm. kotitöitä),ahne, pihi )vaikka rahaa olisi kuinka)jne. että ihan samanlainen kivireki se voi sieltäkin löytyä ellei pahemipkin..Moni työtön on suomalaisessa yhteiskunnassa häpeällä lannistettu nöyristelijäksi että moisia piirteitä ei välttämättä niin heissä tapa,toki kaikki ykislöitä ja soa ehkä tarttuu pulloon yhä, mutta ei läheskään kaikki!

Vierailija
37/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaahan se, mutta kyllä sen voi kompensoida muilla asioilla. Aika harva mies on naisen tulojen ja statuksen perään.

Miksi sitten on ongelma jos 51 %:ssa lapsettomista parisuhteista miehellä on isommat tulot? Ja jos se ei ongelma niin miksi sitä jankutetaan ps-keskusteluissa?

Vierailija
38/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan alalta loppuu 25000 työpaikkaa 10 vuoden sisällä.

En ole kovin montaa päivää tällä foorumilla vieraillut, mutta tunnistan nyt yhden ongelmatapauksen...

Vierailija
39/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pitkäaikaistyötön, syrjäytynyt nainen, mutta ei mieheni edes tunnu tajuavan sitä. Olen hänelle vain "tällä hetkellä työtön, mutta hyvä ja ahkera nainen" Olenhan kotona erittäinkin ahkera.

Eipä tuo minuakaan haittaisi, mikäli kumppanini olisi siis itse tyytyväinen tilanteeseen ja onnellinen elämässään.

Kuinkakohan moni nainen jaksaisi katsella miestään, jos roolit olisivat toisinpäin? Mitä luulette? ;)

En ainakaan itse katselisi, arvomaailmamme olisivat liian kaukana toisistaan.

Äläkä vaivaudu länkyttämään miehen rahoista ja miehen mahdollistamisesta. Mieheni on pienyrittäjä, mikroyrittäjä tarkemmin sanoen. En tiedä hänen tulojaan, en hyödy hänen tuloistaan, meillä on erilliset kulut ja yhteiset kulut maksetaan puoliksi. Mutta jos hän jonakin päivänå ilmoittaisi, ettei enää kiinnosta edes yrittää pärjätä yrittäjänä vaan mieluummin nostella tukia, niin ensinnäkin toteaisin, ettei hän olekaan se ihminen joksi häntä luulin ja toiseksi elämäntapamme lähtisivät luultavasti erkanemaan.

Olen itse jäänyt aikoinaan työttömäksi ja myynyt silloin omaa osaamistani yrittäjänä. Ei ollut helppoa, kun ei ollut edes samoja verkostoja ja samaa kokemusta kuin nyt. Silti pärjäsin siihen saakka, että työllistyin silloiselle yhteistyökumppanille.

Vierailija
40/48 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ei olisi paha juttu, mutta olen jäävi kommentoimaan, koska en ole itsekään elänyt sitä normaalia elämää kuten ihmisiltä odotetaan. En siis ole ikinä päässyt sisälle maailmaan, jossa mikään pinnallinen olisi tärkeämpää kuin se onko kumppani aidosti sopiva. Ehkä siis olen mielipiteeni kanssa vähemmistössä.