Söin kokonainsen Pringles purkin
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Miten eroaa muista purkeista? Jääkö sisällön maku purkkiin? Miten vatsa ja suoli kun selluloosaa ja alumiinia vatsassa, entäpä metallinen pohja ja muovikansi?
En mä nyt sitä purkkia syönyt, hullu! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten eroaa muista purkeista? Jääkö sisällön maku purkkiin? Miten vatsa ja suoli kun selluloosaa ja alumiinia vatsassa, entäpä metallinen pohja ja muovikansi?
Miksi sitten kirjoitit niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin että söin ne sipsit purkin sisältä!
Jumalauta! Nyt lenkille siitä sohvalta röhnöttämästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkotin että söin ne sipsit purkin sisältä!
Silloin sanotaan, että purkillisen sipsejä. Tämähän opitaan jo alakoulussa. Tai siis oppii kuka oppii. Sinä et.
Paljonko on painoa? Minä en saa alas kun neljännes purkillisen, mutta eipä ole ylipainoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko on painoa? Minä en saa alas kun neljännes purkillisen, mutta eipä ole ylipainoakaan.
60kg
En ymmärrä miten nuo voi olla jonkun mielestä hyviä.
Minun mielestäni mauttomia ja jotenkin pahvimaisia.
Energian puolesta muuta ei sitten tänään tarvitse syödäkään.
no se on jotain 200g.
aika säälittävää ylpeillä tollasella ruokamäärällä.
Vierailija kirjoitti:
Yliarvostettua paskaa.
ylihintaisiakin vielä, enkä voi sietää sitä että ne on kaikki saman muotoisia. Synteettisiä perunalastuja!
Pringleseissä on oikeastaan ihan sama syötkö ne sipsit vai sen purkin. Maistuvat ihan samalta eli pahvilta.
Jos syön sipsejä, ostan aina 300g pussin. Siitä jää nälkä ja tekisi mieli lisää, mutta käytän älyä enkä lähde ostamaan lisää.
t: 63 kg mies
Hitto miks näin tämän. Jumissa töissä ja just sipsejä voisin syödä. Vaikka koko purkin.
Paljon onnea! Näin helteellä suola onkin tarpeen