eilen kaupassa nähtyä!
Eilen eräässä tavallisessa ruokakaupassa oli noin 30v äiti lapsensa ja miehensä kanssa.
Ihan tavallinen perhe muuten mutta äidin vaatetus herätti huomion.
Mekko oli niin pieni että Tissit pursusivat sivuilta ulos niin että olivat puoliksi näkyvillä. Myös helma oli niin lyhyt että peitti juuri ja juuri pakarat.
Oli kaupassa olevilla miehillä mukavat näkymät. Kovasti yrittivät pysyä naisen perässä ja tuijottivat tarkasti.
Kommentit (35)
Ei kyllä ollut kropassa valittamista.
Prostituoitu päättänyt viettää hetken perhe-elämää
Kyllä mä tuota katselen mieluummin, kun ylipainoisia mammoja kulahtaneessa topissa, jaloissaan valecrocsit ja persuksista hikeentyneet shortsit.
Se olin varmaan minä... :D
Kiitos kehuista. Tiedän näyttäväni hyvältä :)
Mi[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:14"]Se olin varmaan minä... :D
Kiitos kehuista. Tiedän näyttäväni hyvältä :)
[/quote]
Missä kaupungissa olit?
Miehenä tuollaisia kyllä katselis mielellään
Parasta kesässä on se että voi nähdä tissien vilahtavan
Tälläisista aloituksista minulle rulee aina mieleen pätkä yhdestä The Arkin biisistä:
"The only human right for which I'm gonna fight, is everybodys right to sometimes feel irresistable." Olikohan biisin nimi Tired of being an object.. kannattaa kuunnella :)
Miksi kukaan seuraisi tuota näkyä? Tai ylipäältään seuraisi ketään kaupassa.
Hyvä kroppa ja sopivat vaatteet -> moni katsoo, mutta tämä taas kuulosti niin Porvoomeiningiltä.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:13"]Prostituoitu päättänyt viettää hetken perhe-elämää
[/quote]
Mutta työasu unohtui päälle
Miten joku tarkenee jossain marketissa noin vähillä vaatteilla? Minä otan aina hupparin mukaan, sinne kylmätiskien luo jäätyy muuten.
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:28"][quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 13:13"]Prostituoitu päättänyt viettää hetken perhe-elämää
[/quote]
Mutta työasu unohtui päälle
[/quote]
Niin, luuli että työasu=arkiasu.
Harvemmin on kellään tissit noin näkyvillä. Siis ne oikeesti melkeen pullahti ulos kun sivukaistaleet oli niin pienet. Ja mekon helma peittti just ja just pakarat. Jos ois pyllistänyt niin ois varmaan pillu vilkkunut. Liekköhän ollut edes pikkareita jalassa. Rintsikoita ei ainakaan ollut.
Ap
Ahaa.kiitti tiedosta.