Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rumat rinnat pilaa seksielämäni

Vierailija
07.07.2021 |

Rintani ovat rumat, rumat, rumat.
Kaksi AA-kokoista tyhjää läpyskää. Muutama imetys takana, pelkkää nahkaa jäljellä.
Kylmässä vielä menettelevät, muuten ovat erittäin karsean näköiset.
En pysty nauttimaan seksistä, koska häpeä on niin suuri. Näistä ei voi kukaan kiihottua.
Haluaisin vaan aina pitää paidan päällä :(

Onko ketään samassa veneessä?
Silikonit laittaisin, mutta en vaan yksinkertaisesti uskalla niitä ottaa.
Ahdistaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ystävä. Olen melko varma, että jos näyttäisit ne sadalle randomille, niin 80 % tuumaisi että hyvät ovat. 10 %:lle ei kelpaisi mikään ja 10 % pitää vain juuri toisenlaisista. Näin minä ajattelen omistakin. Ja kun ne ovat mitä ovat. Totta kai jos liikaa vaivaa niin onhan siihen apuja, ei operaatiokaan mikään nounou ole, jos se sinua helpottaa. Vai löydätkö sitten uuden asian itsestäsi, mihin et ole tyytyväinen? Mitä jos ihan ensin kokeilisit hyväksyä itsesi ja jopa opetella pitämään niistä?

N44

Vierailija
22/26 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ystävä. Olen melko varma, että jos näyttäisit ne sadalle randomille, niin 80 % tuumaisi että hyvät ovat. 10 %:lle ei kelpaisi mikään ja 10 % pitää vain juuri toisenlaisista. Näin minä ajattelen omistakin. Ja kun ne ovat mitä ovat. Totta kai jos liikaa vaivaa niin onhan siihen apuja, ei operaatiokaan mikään nounou ole, jos se sinua helpottaa. Vai löydätkö sitten uuden asian itsestäsi, mihin et ole tyytyväinen? Mitä jos ihan ensin kokeilisit hyväksyä itsesi ja jopa opetella pitämään niistä?

N44

Kiitos ihanasta kommentista.

Silikoneja en ikinä uskaltaisi ottaa, rasvansiirto rintoihin on pyörinyt mielessä, rahasta ei ole kiinni. Tuossa rasvansiirrossa ei vain ole takeita pysyvästä lopputuloksesta ja kuppikoko ei yleensä juuri merkittävästi kasva.

Pienissä rinnoissa on toki hyvääkin, mm. liikkuminen vaivatonta, ei särkyjä, voi nukkua vatsallaan jne. mutta en vain usko, että nämä voisivat olla kiihottavat kenenkään mielestä. Miehenikin varmaan uskoo jäävänsä jostain paitsi, kun seurustelee rinnattoman kanssa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pienet 80B rinnat ja edellisessä suhteessa mies haukkui rintojani ja petti isotissisen kanssa. Olin siis edellisessä suhteessa 19-22-vuotiaana. Tuo kokemus vaikuttaa nykysuhteessakin. Jotenkin tuntuu että haluaisin silarit, jotta itsetunto paranisi. Hävettää omat rinnat.

Vierailija
24/26 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pienet 80B rinnat ja edellisessä suhteessa mies haukkui rintojani ja petti isotissisen kanssa. Olin siis edellisessä suhteessa 19-22-vuotiaana. Tuo kokemus vaikuttaa nykysuhteessakin. Jotenkin tuntuu että haluaisin silarit, jotta itsetunto paranisi. Hävettää omat rinnat.

Miehessä vikaa, ei sinussa. Käytti todennäköisesti sinua vain vakioseksiin.

B mahtuu jo käsiin hienosti. Omasta mielestä saa olla paljon pienemmätkin, jos ovat sirot.

Vierailija
25/26 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat voi olla hyvin pienet, jos nainen on siro. Jos epäsuhta koossa on iso niin silloin voisi olla paikallaan silikonit. Itsellä on ollut aina pienirintaisia naisia b, a-kupeilla. Kaikki ovat olleet mielestäni seksikkäitä ja mukavia.

Vierailija
26/26 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää naiset laittako liikaa painoarvoa tisseille. Elämäni parasta seksiä olen saanut naiselta jolla oli pienet läpyskät. Kumartuneena roikkui litteänä. Mutta nainen oli itsevarma ja tiesi mistä tykkää. Hyväkuntoinen urheilija jaksoi ja nautti kaikesta. Ei ollut estynyt mitenkään vaan utelias kokeilunhaluinen. Näistä se hyvä seksi tulee eikä tisseistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän