Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulevatko vartaloaan häpeilevät että muilla on hyvä kroppa rannalla tms.

Vierailija
12.07.2014 |

Ystäväni ei lasten (lue: raskausarpien ja roikkuvan mahanahan) saamisen jälkeen ole suostunut tulemaan uimahalliin, kylpylään tai rannalle. Ei kehtaa, kun häpeää vartaloaan. Olen nähnyt ystäväni mökkisaunassa ja olen vakuuttanut hänelle, että hänen kroppansa ei mitenkään pistäisi silmään esim. kylpylässä. Monella (bikineitä käyttävällä) on paljon pahemminkin roikkuva maha tai enemmän ylipainoa. Mutta kun ei kehtaa tulla niin ei. 

Kaverini ei ainakaan tahdo uskoa että suurin osa väestä on ihan tavallisen tallaajan näköisiä eikä kukaan heitä katso arvostellen. Itsekin korkeintaan ajattelen, että voin rennosti antaa mahan pullottaa ja perän roikkua kun eivät näköjään muutkaan välitä patsastella malliasennoissa.

Miten on muilla kroppaansa häpeilevillä? Luuletteko että muut ovat lehtien mainostamassa "rantakunnossa", vai haluatteko muuten vaan olla se rannan kaunein kissa? Vai mikä on?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin itsellä varmaan sekin koulukiusaamisesta aiheutunutta. Näin pitkät seuraukset voi pilkalla ja ivalla olla. Vaikka kuinka tietää, että harvapa siellä toisten vartaloja arvostelee, ne kylmät, ivalliset katseet ovat alitajunnassa aina vain.

Vierailija
2/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena on usein epävarma ihan kaikesta itsessään. Finni on suuri kuin omppu, napa on kirkkoveneen muotoinen, hirveet läskit on mahassa kun sormien väliin jää nahkaa. Luullaan, että tosikauneus paistaa muotilehtien fotoshopattujen riukukinttujen välistä, tai AV-palstan patologisten räksyttäjien suusta.

Vähitellen oma suhde ulkomaailmaan saa oikeat mittasuhteet ja voi tulla huomaamaan, että keskimäärin ihmiset eivät ole fitness-malleja  vaan ihan tavallisen näköisiä. Eikä ihmisiä keskimäärin kiinnosta pätkääkään onko bikiniraja vahattu vai permanentattu.

Kyllä sinne rannalle saa mennä roikkutissisenä, arpisena ja vanhanakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko pitää bikineitä? Onhan olemassa ihan kivoja kokouikkareitakin, joilla saa halutessaan pahimmat paikat peittoon. Tarkoitan siis sellaisia muodikkaita uikkareita, joitka eivät näytä vain siltä, että niillä vain halutaan peittää mahaa.

Vierailija
4/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

harvoinhan noita oikeasti kauniita kroppia siellä näkee. Oltiin lasten kanssa eilen vesipuistossa ja täytyy sanoa että miellytti omaa silmää ja otti ilmeisesti miehenikin silmään kun osoitti minulle jonkun pojan sellaisessa kunnossa mitä näkee muotilehtien miesten bokseri ja hajuvesimainoksissa :) tämä äiti tykkäsi ja mieskin huokaili vatsakumpunsa alta ;)

Vierailija
5/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko todella sanonut ystävällesi, että rannalla on ihmisiä, joiden maha roikkuu enemmän kuin ystävälläsi ja joilla on enemmän ylipainoa?

Jos olet esittänyt asian noin, olet törpöistä törpöin.

Vierailija
6/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn rannoilla (kokouikkarissa) ym. eli mun häpeä ei estä menemästä. Mutta se, että siellä on muita yhtä kammottavassa tilanteessa olevia ei kyllä sitä häpeää estä vaan päin vastoin kun katselee niitä muita ylipainoisia ym. niin ajattelen vaan, että voi kauheeta, tolta mäkin näytän... ei se, että on "ruma rumien seurassa" poista sitä, että on ruma tai helpota sitä ällötystä omaa itseä kohtaan. Kyllä se kehtaaminen löytyy jostain muusta, siitä etteä ei anna ulkonäkönsä estää elämästä nauttimista, siitä, ettei määrittele itseään vain ulkonäön kautta jne.

Vierailija
7/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 08:23"]harvoinhan noita oikeasti kauniita kroppia siellä näkee. Oltiin lasten kanssa eilen vesipuistossa ja täytyy sanoa että miellytti omaa silmää ja otti ilmeisesti miehenikin silmään kun osoitti minulle jonkun pojan sellaisessa kunnossa mitä näkee muotilehtien miesten bokseri ja hajuvesimainoksissa :) tämä äiti tykkäsi ja mieskin huokaili vatsakumpunsa alta ;)

[/quote]

Tosin "todellisuus" iski siinä kohtaa kun poitsun tyttöystävä tms ilmestyi näkökenttään, täyden kympin fitnesskroppa upeilla muodoilla. Kaksikko loisti lapsiperhepuistossa aika pitkälle.

Vierailija
8/8 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kanssa reippaasti ylipainoinen (168/79), mutta ikääkin jo 44. En edes halua olla mikään langanlaiha, en ole ikinä sellainen ollutkaan. Saman miehen kanssa jo yli 20v oltu yhdessä ja sinä aikana tullut sellainen 10kg lisää, mutta myös 4 ihanaa lasta. Minä olen pikkubikineissä siitä huolimatta rannalla, kylpylöissä ja uimahalleissa, enkä häpeä vartaloani yhtään. Oma mieheni rakastaa minua tällaisena ja itse voin hyvin, ne on ainoat asiat mitkä merkitsee. :)

p.s kyllä mä silti aina toivon että vois muutama kiloa lähteä pois, mutta kun on näissä mitoissa oltu jo kymmenkuntavuotta, niin eipä se elintapoja muuttamalla tästä miksikään taida muuttua :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi