Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri kertoi näkevänsä henkiolentoja

Vierailija
07.07.2021 |

Miten pitäisi suhtautua? Kyseessä korkeasti koulutettu ja hyvässä asemassa oleva ystäväni, kolmen lapsen äiti. Kertoi mm. törmänneensä usein vanhaan naiseen, jota muut eivät näe ja jonka kaverilleni tehty hypnoosi paljasti hänen suojelushaltijakseen. Kaveri näkee myös kuolleita ihmisiä, mm. naapurin vuonna 2012 kuolleen rouvan ikkunassaan.
Hypnotisoija oli kuulemma sanonut, että kyseessä on erityinen lahja, joka kaverilleni on annettu. Itse olen vähän eri mieltä. Mitä mieltä olette? Pitääkö huolestua? Pitääkö/voiko jotain tehdä?
Kaverini puhuu asiasta ihan rationaalisesti ja oli pelännyt sairastuvansa skitsofreniaan, mutta tuo hypnoosikokemus oli rauhoittanut häntä. Mies kuulemma on tietoinen ja suhtautui aluksi huvittuneesti, mutta on alkanut uskoa asiaan.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia kenelläkään???

Vierailija
2/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi huolissani niin kauan kuin kaveri tajuaa, että muut eivät näitä olentoja näe eikä niiden näkeminen aiheuta hänelle ahdistusta. Tunnen erään naisen, joka näkee keijuja. Mitään muita mielenhäiriöihin viittaavia kokemuksia hänellä ei ole. Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat asian olla, se ei sulle kuulu.

Vierailija
4/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jatkuvasti näkee näkyjä ja ymmärtää etteivät ne ole todellisia niin voisi olla hyvä poiketa neurologilla. Kyseessä voi olla jotain vakavampaa kuin mt-ongelma.

Vierailija
5/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofrenia

Vierailija
6/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skitsofreniaan kuuluu yleensä jonkinlaista vainoharhaisuutta ja harhat ovat häiritseviä ja ahdistavia. Ihminen voi olla psykoosissa myös muista syistä.

En antaisi asian ehkä vaivata tässä kohtaa, kyllähän sellaisia ihmisiä on paljonkin, jotka näkevät tai luulevat näkevänsä jotain henkiolentoja. 

Niin kauan kun se ei vaikuta kaverisi ja lasten hyvinvointiin, en olisi huolissaan. Eipä tuohon oikein mitenkään voi puuttua, hän uskoo sen mitä näkee. 

Vierailija
7/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen korkeasti koulutettu ja elämässä hyvinkin menestynyt, ja olen nähnyt henkiolentoja. Ei tämä elämä lopu kuolemaan, vaan vain fyysinen ruumis kuolee ja olemassaolo jatkuu aineettomasti sen jälkeen.

En tästä puhu juuri kenellekään, koska ne, joilla ei ole näitä kokemuksia, eivät uskoisi kuitenkaan. Olisi kiva, että kaikki tietäisivät nämä asiat jo maan päällä eläessään, mutta en minä ainakaan olisi uskonut kenenkään sanaa, joten täysin turha yrittääkään.

Vierailija
8/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin olen korkeasti koulutettu ja elämässä hyvinkin menestynyt, ja olen nähnyt henkiolentoja. Ei tämä elämä lopu kuolemaan, vaan vain fyysinen ruumis kuolee ja olemassaolo jatkuu aineettomasti sen jälkeen.

En tästä puhu juuri kenellekään, koska ne, joilla ei ole näitä kokemuksia, eivät uskoisi kuitenkaan. Olisi kiva, että kaikki tietäisivät nämä asiat jo maan päällä eläessään, mutta en minä ainakaan olisi uskonut kenenkään sanaa, joten täysin turha yrittääkään.

Sama. Olisi kiva tutustua muihin samanhenkisiin mutta se on vaikeaa, kun en halua näistä juuri kellekään puhua.

Vierailija
9/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri ja se hypnotisoija molemmat lanttumaakarin pakeille.

Vierailija
10/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuuden häiriö mahdollisesti. Mieti hetki kenellä.

Vierailija
11/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennettävä pössyttelyä.

Vierailija
12/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella mielenkiintoista. Voitko kertoa tarkemmin?

Vierailija
13/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle näistä henkiolentojen näkemisistä tulevat mieleen henkilöt, jotka kärsivät unihalvauksista ja yöllisistä kauhukohtauksista.  Heidän puoliunessa näkemänsä ahdistavat olennot ja rinnan päällä istuvat paholaiset ym. tuntuvat täysin aidoilta, mutta kuten sanottu, ilmiöille on jopa nimi ja johtuvat ihan vain aivoaineenvaihdunnan häiriöistä tai vastaavista. NS. vanhuudenhöperöt, esim. alzheimeriin sairastuvat voivat puolestaan nähdä vaikkapa soitinyhtyeen huoneen nurkassa tai olentojen leijuvan yläpuolellaan ja aivoihin liittyvä häikkä tällöinkin on kyseessä. Enpä ihmettelisi, vaikka tällainen henkiolentojen näkeminenkin olisi yhdenlainen aivoaineevaihdunnan häiriö. Toivon mukaan harmiton tila kaikille, jotka sitä kokevat ja jos kyeessä onkin aidosti ns tuonpuoleinen tai muu, maailmankaikkeus on ihmeellisempi kuin mitä tiede osaa kuvitellakaan :)

Vierailija
14/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo liittyy herkkyyteen. Toiset ihmiset näkevät enemmän kuin toiset. En normaalisti näe mitään henkiolentoja. Joskus olen nähnyt vieraillessani paikassa jossa joku on kuollut väkivaltaisesti. En pidä itseäni hulluna, vaan normaalia herkempänä vaistoamaan asioita joita muut eivät näe. Omaa herkkyyttä voi myös kehittää.

Vierailija
15/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kertoi mm. törmänneensä usein vanhaan naiseen, jota muut eivät näe ja jonka kaverilleni tehty hypnoosi paljasti hänen suojelushaltijakseen."

Missähän tuonpuoleisessa käytetään vanhoja ihmisiä työntekijöinä?

Eräs kahdeksankymppinen tuttavani on aina ollut terävä-älyinen ja valveutunut ihminen. Viime aikoina hän on nähnyt asunnossaan ihmisiä, vaikka siellä ei ole ollut ketään. Hän on jopa sanont näille ihmisille, että ette te ole oikeita, vaan jotain harhoja vain. Aina ne ovat poistuneet, mutta tämä ihminen pelkää mielenterveytensä puolesta. Fyysisesti hän on rempallaan, mutta älyssä tai mielenterveydessä ei ole mitään vikaa.

Vierailija
16/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä olennot ovat jääneet syvälle ihmisen aivoihin muistiin. Ei ole vaarallista vaan pitää heti ajatella, että joku vanha muistikuva.

Vierailija
17/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hänen kuitenkin kannattaisi käydä lääkärillä. Itse olen joskus kuullut ääniä, mutta ei psykiatri huolestunut. On kuitenkin hyvä käydä tarkistuttamassa että ei pahene.

Vierailija
18/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin näen kuolleita. Olen aina nähnyt. Ei siinä mitään ihmeellistä ole. Onhan se tietysti suht harvinaista.

Vierailija
19/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kaverisi elää mielikuvitusmaailmassaan, on suuri etuoikeus voida uskoa johonkin tämän persereikätodellisuuden ulkopuolella olevaan.

Vierailija
20/30 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että on tekemisissä pahojen henkien kanssa, eksytyksessä...Suurin osa ihmisistä nauraa näille asioille, eivät valitettavasti tajua että tuonpuoleinen ja henkiolennot ovat täyttä totta! Pitäisi antautua Jeesukselle, uudestisyntyä aidosti ja siten voisi päästä eroon noista hengistä, jotka eivät ole Jumalasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi