Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusia vanhoja tavaroita

Vierailija
11.07.2014 |

Minua ihmetyttää nykypäivän kirpputorimeininki kun kirpputorilta pitäisi saada uusia vaatteita. Olen monesti yrittänyt, mutta käytetyt mutta ehjät, puhtaat ja siistit vaatteet (esim) ei vaan mene kaupaksi, kun niistä näkee että ne eivät ole uusia.

Kävipä myös niin että olin lahjoittamassa huonekaluja kierrätyskeskukseen ja muuten loistokunnossa olleet kaapit eivät kelvanneet koska yhdessä oli pari naarmua ja toisessa ei ollut alkuperäiset hyllyt. Alunperin siinä kaapissa oli ollut vain vaaterekki ylhäällä ja olin itse lisännyt niihin pari hyllyä.

Miksi kirpparilla ei saa enää myytyä hyvää, mutta käytettyä tavaraa, vaikka se on idea?

Ja siis nyt ei tosiaankaan ole kyse mistään likaisista ja rikkinäisistä vaatteista/ tavaroista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/2 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut myytyä käytettyjä siistejä vaatteita jos hinnat on ollut max 1-2e, tosin enemmän taitaa vaikuttaa se onko vielä muodikkaita. Omat vaatteeni ovat niin perusvaatteita ja ajattomia ettei ehkä siksi ole ollut ongelmaa, osa tietysti aina jää myymättä. Selvät ohi menneiden muoti-ilmiöiden vaatteet jää. Olen valmis ostamaan käytettyjä vaatteita jos ne ovat hyvässä kunnossa tai niin kivoja että viitsii nähdä kunnostamisen vaivan, toki hinnan tulee olla silloin halpa. Luulen ettei monikaan halua huoltaa vaatteitaan kun myynnissä näkyy niin paljon venyneitä, kulahtaneita, nukkaantuneita jne vaatteita.. Niille saisi käyttöaikaa lisää mutta ehkä uudet vaatteet on riittävän halpoja ja huoltamattomuus helppo syy saada ostaa uutta.

Kierrätyskeskuksesta minulla on samanlainen kokemus, ei kelvannut ehjä ruokaryhmä kun oli last season puukuosi. Kai se on heille hankala myydä, mutta ihmetytti kuitenkin.

En tiedä vastasinko kysymykseen mutta tässä omat pohdintani aiheesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän