Tolkuttakaa päähäni järkeä, että ero väkivaltaisesta ja mustasukkaisesta miehestä oli hyvä asia!
Rakastin ja rakastan tätä miestä edelleen. En ikinä pettänyt häntä mutta hän jätti minut kuviteltuaan minun pettäneen häntä. En voi olla miettimättä, olisinko omalla käytökselläni saanut hänessä vähennettyä epäluottamuksen tunnetta. Tuntuu ihan absurdilta, että mies halusi purkaa kihlauksen kuvitteellisen pettämisen takia. En pettänyt mutta kävin miespuolisen työkaverin kanssa lounaalla enkä asiasta kertonut etukäteen pelätessäni reaktiota.
Kommentit (15)
Vaikuttaa siltä että myös pelkäät häntä ja hänen reaktiotaan ihan tavalliseen asiaan. Ei hyvä. Oikeaa kumppania ei tarvitse pelätä. Tajuat sen vielä joskus.
Ero väkivaltaisesta ja mustasukkaisesta miehestä oli hyvä asia.
Ja on ihan normaalia käydä työkaverin kanssa lounaalla.
Odota pari viikkoa ihan rauhassa ja kipuile asian kanssa. Pikkuhiljaa ynnäilet yhteen miehen huonoa käytöstä ja tajuat millainen hän oikeasti oli. Ja olen 99% varma, että mies petti sinua ja siksi syyttää sinua samasta.
Kun järki ohjaa eteenpäin, sydän seuraa perässä. Teit oikein, ero oli ainoa oikea ratkaisu. Anna aikaa itsellesi. "Surutyö" on tehtävä loppuun asti. Luopuminen on aina vaikeaa, mutta elämä kantaa eteenpäin. Katso tulevaisuuteen, jätä menneisyys taaksesi. Sinulla on oikeus olla onnellinen.
Hyvä kun pääsit eroon. Sääli seuraavaa naista.
Ihana mies kiertoon !
Pläts, pläts, mistä näitä sikiää ?
Kyllä miehelle tai naiselle eli kumppanille pitää pystyä kertomaan asiat jos käy vaikka syömässä, itse kävin eilen työkaverini eli miehen kanssa lounaalla ja sanoin kotona siitä miehelleni niin hän kysyi mitä ruokaa oli ja oliko hyvää ja sitten hymyili ja moiskautti suukon. Luottamus on parisuhteen kivijalka ja sitä on kun oikean kumppanin löydät
Taisit kirjoittaa tänne tuosta kyseisestä casestä kun hän raivostui sinun oltuasi lounaalla...
Voin vain sanoa että vaikeaa varmasti on nyt eron hetkellä mutt tulet olemaan tulevaisuudessa tyytyväinen ja löydät vielä paremman miehen joka kohtelee sinua paremmin ja luottaa sinuuun :)
Eihän mitään ole ilma luottamusta!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä miehelle tai naiselle eli kumppanille pitää pystyä kertomaan asiat jos käy vaikka syömässä, itse kävin eilen työkaverini eli miehen kanssa lounaalla ja sanoin kotona siitä miehelleni niin hän kysyi mitä ruokaa oli ja oliko hyvää ja sitten hymyili ja moiskautti suukon. Luottamus on parisuhteen kivijalka ja sitä on kun oikean kumppanin löydät
Tälläista luottomusta olisin alusta saakka toivonutkin. Mutta uhkia oli koko ajan ja kaikkialla. Mietin, olisinko omalla käytökselläni voinut auttaa miestä eroon mustasukkaisuudesta. Käytännössä vietimme kaiken vapaa-ajan yhdessä mutta silti mies epäili.
Vierailija kirjoitti:
Taisit kirjoittaa tänne tuosta kyseisestä casestä kun hän raivostui sinun oltuasi lounaalla...
Voin vain sanoa että vaikeaa varmasti on nyt eron hetkellä mutt tulet olemaan tulevaisuudessa tyytyväinen ja löydät vielä paremman miehen joka kohtelee sinua paremmin ja luottaa sinuuun :)
Olen kirjoittanut aiemminkin. Minun on vaikeaa ymmärtää tapahtunutta vaikka kaikki miehen käytös tätä kieltämättä ennakoi.
Oli hyvä asia, vaikkei se varmasti juuri nyt lohdutakaan. Et ansaitse tulla kaltoinkohdelluksi eikä niin rakastavassa suhteessa toimitakaan. Mies muuttuu vain, jos itse muutoksen tarpeeseen herää ja alkaa tehdä töitä sen eteen. Sinä et olisi pystynyt häntä muuttamaan eikä se sinun vastuullasi olekaan.
Todellakin ero on hyvä asia, jos sinut jätettiin, koska äijä kuvitteli sinun pettäneen. Sellainen ihminen on vakavasti sairas ja sairastuttaa lähellään olevatkin.
AP, ota nyt aikaa itsellesi, tee juttuja joista tykkäät ja hoivaa muutenkin itseäsi. Ansaitset sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kirjoittanut aiemminkin. Minun on vaikeaa ymmärtää tapahtunutta vaikka kaikki miehen käytös tätä kieltämättä ennakoi.
No siis täysin absurdiahan tuo on. Exäsi kohtelee sinua huonosti ja vierittää sitten eron syyt sinun niskoillesi. En yhtään ihmettele, että susta tuntuu pahalta. Mutta jonain päivänä tunnet vielä helpotusta että kävi niinkuin kävi.
Ei kannata lähteä hänen harhaiseen maailmaan mukaan.