Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vieläkö 59 vuotias nainen voisi saada kumppanin

Vierailija
07.07.2021 |

miehestä?

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tsemppaavia viestejä, kun naisesta kyse. 59v sinkkumies taas saisi vain kuraa ja vihakommentteja niskaansa

Mitä nyt taas? Älä uhriudu sokeasti! Tässäkin ketjussa kommentoi tuon ikäinen mies, ja sai ihan asiallisen vastakommentin.

Totuus on se, että tuonikäiset miehet hakevat selvästi nuorempaa naista, eikä välttämättä edes muut poissulkevaaqn suhteeseen.

Olen itse n. 60-vuotias sinkkunainen, notkunut eri deittisivustoilla monta vuotta. Kyllä on huonolaatuinen tarjonta ylipäätään, enkä niistäkään tiedä, ovatko oikeasti kumppania vailla.

Vierailija
22/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen seitsemänkymppiset , jotka löivät hynttyyt yhteen ja ovat onnellisia ja rakastuneita. Eli aina on toivoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naama ja vartalo ratkaisee. Jos olet katseenkestävä ja itsestäsi huolta pitävä, saat miehen minkä ikäisen vaan.

Treffipalstojen ylijäämää ovat juuri ikäisesi rumat tasapaksut jo mahaa ja leukoja saaneet miehet. Veikkaan että he eivät sinulle edes kelpaa, mikäli olet itsestäsi huolta pitänyt.

Esim. Marja Putkisto on yli 60 ja missä kunnossa! Sillä naamalla ja vartalolla saa laatumiehen aina.

Vierailija
24/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä vaikeaa! Olen kuuskymppinen nainen enkä löydä ketään. Oman ikäisistäni en ole kiinnostunut eivätkä nuoremmat ole kiinnnostuneita näin vanhasta.

Vierailija
25/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi saada ja halutessaan useammankin.

Vierailija
26/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäileeköhän joku nainen oikeasti asiaa, vai esittävätkö vain?

Tietenkin voi ja saakin jos haluaa. 

Ja jos kelpuuttaa selvästi itseään tyhmemmän, kouluttamattomamman, köyhemmän, rumemman, alkoholisoituneen sohvaperunan, joka on lisäksi täysi juntti tai vaihtoehtoisesti persoonallisuushäiriöinen narsisti.

Normaaleita, fiksuja miehiä ei tuon ikäisille naisille ole juurikaan vapaana.

Vierailija
27/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tämä vaikeaa! Olen kuuskymppinen nainen enkä löydä ketään. Oman ikäisistäni en ole kiinnostunut eivätkä nuoremmat ole kiinnnostuneita näin vanhasta.

Miksi omanikäinen ei käy? Kuuskymppisissäkin on vetreitä, itsestään huoltapitäneitä.

Kyllä minulle vaan kelpaisi, jopa hieman itseä vanhempi, kunhan on älykäs ja rakkaudellinen, sivistynyt.

Vierailija
28/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas mummot toisiaan kannustaa, kyllä totuus on kuitenkin se että sen ikäinen nainen on jo ongelmajätettä. Saman ikäiset miehet haluaa vähän nuoremman niinkuin itsekkin otin 40 vuotiaan ja vielä ihan sähäkän naisen kun kyllästyin heräämään mummon vierestä

Vierailija
29/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis no olin töissä vanhainkodissa, jossa asukkailla oli romanssi keskenään. Eli ei vielä hätää 20-30 vuoteen, jos hyvin käy.

Vanhainkodissa on uskomattomat säpinät!

Kauniit ja Rohkeat jää kuulkaas toiseksi kun samaan vanhainkotiin sattuu karismaattisia vanhuksia jotka aikoinaan ovat olleet melkoisia hameniekkoja jotka tietävät kuinka nainen vietellään,  samoin kuin ikääntyneitä jumalattaria jotka taitaa viehkeyden salat tyyliin yhdellä silmäniskulla varastavat koko shown ja sytyttävät romanttisen liekin miehen sisimmässä uuteen hehkuun.

Vanhainkodissahan ei ole kiirettä ja on aikaa sillä silmällä vilkutella asuinkumppaneille. 

Vierailija
30/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naama ja vartalo ratkaisee. Jos olet katseenkestävä ja itsestäsi huolta pitävä, saat miehen minkä ikäisen vaan.

Treffipalstojen ylijäämää ovat juuri ikäisesi rumat tasapaksut jo mahaa ja leukoja saaneet miehet. Veikkaan että he eivät sinulle edes kelpaa, mikäli olet itsestäsi huolta pitänyt.

Esim. Marja Putkisto on yli 60 ja missä kunnossa! Sillä naamalla ja vartalolla saa laatumiehen aina.

Vedän hyvinkin vertoja Marja Putkistolle. Suomessa olen kuitenkin miehille näkymätön. Toisaalta, en tapaa missään uusia ihmisiä; ainoa mahdollisuus olisi sattumalta törmätä sopivan ikäiseen, vapaaseen mieheen, joka on avoin uudelle parisuhteelle. Tämä on neula heiväsuovassa, eli todennäköisyys hyvin matala.

Asuin aiemmin ulkomailla, missä vanhemmallakin naisella oli ihailijansa. Myös minulla. Eikös Marja P ole myös asunut Lontoossa kymmeniä vuosia?

Vierailija
31/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä taas mummot toisiaan kannustaa, kyllä totuus on kuitenkin se että sen ikäinen nainen on jo ongelmajätettä. Saman ikäiset miehet haluaa vähän nuoremman niinkuin itsekkin otin 40 vuotiaan ja vielä ihan sähäkän naisen kun kyllästyin heräämään mummon vierestä

Good for you. Minä en sinua olisi noteerannut mitenkään.

Joko vertaiseni mies tai ei ollenkaan.

N64

Vierailija
32/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa huomattavasti kun päivittää sitä ulkomuotoaan vihättäväksi, kampaus, hajuvesi, aistikkat vaatteet+ huivit.

Ketään kiinnosta joka terveyssadaaleissa köpöttelevä jo homeelta valmiiksi haiskahtava tiukkahuulinen vaivojaan ja yksinäisyyttään valittava harmaapää. 

Kannattaa tehdä itsensä kiinnostavaksi.

Olisitko itse nykyisen itsesi kanssa?

Valitsisitko tuollaisen tyypin seuraksesi?

Pikkasen pitää nähdä vaivaa ja panostaa itseensä jos seuraa haluaa.

Vierailija
33/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on tsemppaavia viestejä, kun naisesta kyse. 59v sinkkumies taas saisi vain kuraa ja vihakommentteja niskaansa

Mitä nyt taas? Älä uhriudu sokeasti! Tässäkin ketjussa kommentoi tuon ikäinen mies, ja sai ihan asiallisen vastakommentin.

Totuus on se, että tuonikäiset miehet hakevat selvästi nuorempaa naista, eikä välttämättä edes muut poissulkevaaqn suhteeseen.

Olen itse n. 60-vuotias sinkkunainen, notkunut eri deittisivustoilla monta vuotta. Kyllä on huonolaatuinen tarjonta ylipäätään, enkä niistäkään tiedä, ovatko oikeasti kumppania vailla.

Kelpaisko sulle tämmönen 24v kolli?

Vierailija
34/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaa huomattavasti kun päivittää sitä ulkomuotoaan vihättäväksi, kampaus, hajuvesi, aistikkat vaatteet+ huivit.

Ketään kiinnosta joka terveyssadaaleissa köpöttelevä jo homeelta valmiiksi haiskahtava tiukkahuulinen vaivojaan ja yksinäisyyttään valittava harmaapää. 

Mistä sinä tiedät miltä minä näytän ja haisen. Et tiedä minusta mitään, et edes sitä olenko kiinnostava. En vain halua itseni ikäistä miestä, en edes yli 40-vuotiasta miestä, koska kaikki yli 40-vuotiaat miehet ovat rumia, lihavia ja muiden naisten pilaamia.

Vierailija
35/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi omanikäinen ei käy? Kuuskymppisissäkin on vetreitä, itsestään huoltapitäneitä.

Kyllä minulle vaan kelpaisi, jopa hieman itseä vanhempi, kunhan on älykäs ja rakkaudellinen, sivistynyt.

En tiedä yhtään ikäistäni miestä joka kelpaisi minulle. Kuten tuossa toisessa kommentissa kirjoitin, ikäiseni miehet ovat rumia, lihavia, alkoholisoituneita ja kaikin puolin pilalla. Vielä 50-vuotiaana seikkailin nuorten miesten kanssa, mutta nyt aika on ajanut ohitseni. En silti kuuleviin korviinikaan mitään paska neuvoja ulkonäön päivittämistä. Ulkonäköni on täysin päivitetty.

Vierailija
36/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikspä ei. Tiedän sen siitä, että olen saman ikäinen mies samantyyppisessä tilanteessa.

Vierailija
37/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Terveisin mies 38 (onnellisesti parisuhteessa samanikäisen kanssa toki).

Vierailija
38/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä ottaisit miehen riesaksesi?

Vierailija
39/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ottaisit miehen riesaksesi?

Minä etsin elämäni sulostuttajaa. Asuisimme periaatteessa omissa kodeissamme, ja viettäisimme aikaa yhdessä, miten hyvältä tuntuu.

En todellakaan etsi riesaa, jota passata. Oh no!

Vierailija
40/43 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät miltä minä näytän ja haisen. Et tiedä minusta mitään, et edes sitä olenko kiinnostava. En vain halua itseni ikäistä miestä, en edes yli 40-vuotiasta miestä, koska kaikki yli 40-vuotiaat miehet ovat rumia, lihavia ja muiden naisten pilaamia.

Asenne ainakin paistaa läpi, vali vali ja sitä rataa....Mistä sinä itse tiedät millaisia KAIKKI yli 40-vuotiaat miehet ovat?