Vieläkö 59 vuotias nainen voisi saada kumppanin
Kommentit (43)
Kylllä voi, mutta älä ole kriittinen iän suhteen. Nuoremmatkin saattavat olla kiinnostuneita ja anna siis mahdllisuus sellaisillekin.
Ehkä jonkun +70 papparainen vois kiinostuu
Miksi ei voisi? - En ole ikinä ymmärtänyt, että kumppanuuden saamisella olisi jokin ylä ikäraja. - Toinen jutu on sitten haluaako. Ja tai millaisen kumppanin onnistuu saamaan mutta ei se kumppanin saaminen aina ole mutkaona nuorempanakaan...
Siis no olin töissä vanhainkodissa, jossa asukkailla oli romanssi keskenään. Eli ei vielä hätää 20-30 vuoteen, jos hyvin käy.
No miksi ei voisi saada. Äitini oli 60v. kun alkoi seurustella itsensä ikäisen miehen kanssa. Sitäkin ennen ollut pari seurustelusuhdetta leskeksi jäämisen jälkeen.
Kyllähän iäkkäätkin alkaa seurustella ja menevät jopa naimisiin. Isoisäni oli melkein 90v. kun meni naimisiin kolme vuotta nuoremman naisen kanssa. :)
Vierailija kirjoitti:
Samaa itse mietin. Uskaltaako edes toivoa? Olen 58.
Uskaltaa toivoa, eihän 58 vuotias ole edes vanha.
Minä alan olla vanha mutta 9 vuotta nuoremman kanssa ollaan.
M+60
Vaimoni oli 59-vuotias, kun aloimme suhteemme 6 vuotta sitten. Minä 4 vuotta nuorempi. Olimme tuoreita leskiä, jotka tunsivat ennestään toisensa. Yllätti vähän meidät molemmat, kun meistä tuli pari.
Ehkä pitäisi ryhtyä toimeen eikä kysellä vauvapalstalta.
Vierailija kirjoitti:
No miksi ei voisi saada. Äitini oli 60v. kun alkoi seurustella itsensä ikäisen miehen kanssa. Sitäkin ennen ollut pari seurustelusuhdetta leskeksi jäämisen jälkeen.
Kyllähän iäkkäätkin alkaa seurustella ja menevät jopa naimisiin. Isoisäni oli melkein 90v. kun meni naimisiin kolme vuotta nuoremman naisen kanssa. :)
Miksi vanhana pitäisi kotona yksin murjottaa, paljon mukavempaa on ystävän kanssa olla ja harrastaa.
Itsellä ensimmäinen vaimo oli vuoden vanhempi. Toinen vaimo oli 9 vuotta nuorempi. Nyt 59 vuotiaana säilyneenä miehenä ei vaan mitenkään onnistu löytää kaveria. Deittipalvelut koluttu läpi ja maksettu satasia niistä. Nostan kädet ilmaan, ei löydy ketään...
Idän suunnasta tulee kyselyjä maksatko lentolipun, en maksa ...
Kuule ap se riippuu täysin siitä naisesta itsestään. Se että kysyy asiaa täältä paljastaa että paljon ei edellytyksiä ole koska älyä puuttuu.
Olen noin 40 + vuotias, enkä ole eläessäni ollut parisuhteessa. Lyllä olen jo enemmän ja vähemmän pelännyt, että joudunko tai saanko elää loppuikänikin yksin. Toivon mukaan en kuitenkaan koskaan yksinäisenä. En estele ja asetu vastaan jos tilaisuus parisuhteeseen tulisi mahdollsieksi. Muta sitä ennen olisi kohdattava Se sopivan oloinen kumppaniehdokas, jolla olisi suunnilleen samansuuntaisia ajatuksia minusta...
Kyllä on tsemppaavia viestejä, kun naisesta kyse. 59v sinkkumies taas saisi vain kuraa ja vihakommentteja niskaansa
Ikä ei ole ratkaiseva tekijä.
Ihminen itsessään on.
Mun vaimon ystävätär joka on 60 rupesi vuosi sitten seukkaamaan itseään 15 vuotta vanhemman mutta vetreän miehen kanssa. Ennen sitä hän oli sinkku.
Matias59v kirjoitti:
Itsellä ensimmäinen vaimo oli vuoden vanhempi. Toinen vaimo oli 9 vuotta nuorempi. Nyt 59 vuotiaana säilyneenä miehenä ei vaan mitenkään onnistu löytää kaveria. Deittipalvelut koluttu läpi ja maksettu satasia niistä. Nostan kädet ilmaan, ei löydy ketään...
Idän suunnasta tulee kyselyjä maksatko lentolipun, en maksa ...
No ihan varmasti on hyviä, vapaita naisia vailla ikäistäsi kumppania! Etsitköhän taas vähintään 10 v nuorempaa..?
Toisekseen, ikä ei ole ainoa tekijä, ei edes tärkein. Pitää olla yhteensopivat luonteet ja elämäntavat.
Eikös kultamuru erota ensin, ennenkuin uutta lähdet hakemaan.
Jutellaan, kun tulen töistä kotiin, jooko.
Meillä on kyllä vielä mahdollisuuksia, kun vaan tehdään yhdessä töitä.
Epäileeköhän joku nainen oikeasti asiaa, vai esittävätkö vain?
Tietenkin voi ja saakin jos haluaa.
Samaa itse mietin. Uskaltaako edes toivoa? Olen 58.