Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä nämä "ihana pari olette" -tyyppiset kommentit kertoo sanojasta?

Vierailija
07.07.2021 |

Instassa ym. näkee joidenkin julkkispariskuntien kohdalla kommentteja seuraajilta, että kuinka ihana pariskunta jotkut ovat. Mitä ihmettä? Millainen ihminen kommentoi kenellekään noin? Joku sinkku, joka ei ole löytänyt omaa rakkauttaan? Joku rakkaudessa pettynyt? Kukaan ei tiedä minkään pariskunnan ihanuudesta yhtään mitään. Pinnan alla voi olla ihan mitä vaan. En tajua ihmisiä.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Taas joku oman elämänsä filosofi kahlaa rantakaislikossa.

Vierailija
2/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Taas joku oman elämänsä filosofi kahlaa rantakaislikossa.

Tänks. Tää oli hauska!

Mä käytän tätä jatkossa.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan yhtä paljon en tajua kun vaikka jotain koiraa tai lasta tai sohvaa tai kukkakimppua kommentoidaan, että "ihana", "söpö ❤️", jne

Mikä tarve on tuommoiseen kehumiseen? Eri asia tietenkin jos ollaan edes jotenkin tuttuja, mutta kun pitää julkkiksia ym. kommentoida noin. Tuleeko itselle hyvä mieli kun laittaa sinne jonkun sydämen?

Vierailija
4/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se vaan kertoo, ettei nähdä pintaa syvemmälle. Katsotaan vain niitä siirappisia ja lavastettuja yhteiskuvia, ja ihastellaan kuinka ihkuja ootte ja "just toisillenne sopivat", vaikka ei mitään haisua luonteista tai ihmisten kusipäisyydestä. Taustalla voi olla väkivaltaa ja alkoholismia, pettämistä ja isosti velkaa. Synkkiä salaisuuksia.  Lapsellista ajattelua.

Vierailija
5/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mukavampaa sanoa jotain miellyttävää ja positiivista, kuin oksentaa ulos kaikki ne ilkeät ja loukkaavat sanat.

Instasakin voi harjoittaa sitä small talkia, kirjoittamalla.

Vierailija
6/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Small talk ei ole kehumista.

Vierailija
7/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siihen sitten pitäisi sanoa? Kommenttien, huomion ja tykkäysten takiahan ne julkkispariskunnat siellä Instassa ovat, joten parempi siihen kai on jotain positiivista kommentoida kuin ruveta pohtimaan, että käyköhän nainen vieraissa ja hakkaakohan mies naistaan.

Vierailija
8/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhanpäiväistä lätinää joku sydänhymiöinen small talk instassa. Mitä järkeä?

Vierailija
9/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siihen sitten pitäisi sanoa? Kommenttien, huomion ja tykkäysten takiahan ne julkkispariskunnat siellä Instassa ovat, joten parempi siihen kai on jotain positiivista kommentoida kuin ruveta pohtimaan, että käyköhän nainen vieraissa ja hakkaakohan mies naistaan.

Miks on pakko sanoa mitään?

Vierailija
10/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan pari olla myös ulkoisesti ihana. Jotkut saattavat myös henkilökohtaisesti tuntea pariskunnat.

Vierailija
11/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just mietin, että mitä merkitystä sillä on sanojalle (jollekin marjainkerikorhoselle perähikiältä), että se saa laittaa juttagustafsbergin instaan, että olette ihana pari?

Vierailija
12/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Small talk ei ole kehumista.

Small talk on neutraalia puhetta.  Se  on myös ystävällistä ja kohteliasta.

Joten instassakin voi toimia samoin, ja sen areenan huomioon ottaen, kehaisu on parempi juttu, kuin negatiivinen kuittailu kuvasta sun muusta.

Vierailija
13/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan vitosta. Ihmeelliseksi mennyt maailma, jos mistään ei saisi enää kommentoida edes mitään positiivista, vaan kaikesta pitäisi etsiä valeuutisia tai jotakin muuta synkkää. Eikö nuo instat sun muut sitä varten juuri ole, että sinne voi ladata kuvia ja kommentoida niitä. En näe yhtäkään syytä miksi niistä pitäisi kuitenkaan tehdä paikkaa jossa pelkästään pilataan ilmaa ympäriltä oksentamalla omaa pahaa oloa pois kettuilemalla ja negistelemällä.

Kommentoijien sijaan ihmettelisin enemmän niiden "onnellisten" pariskuntakuvien julkaisijoiden motiiveja, jos totuus kulissien takana on se että suhde on onneton ja vetelee viimeisiään. Mutta ei sekään ole multa pois, jos joku haluaa niin tehdä.

Positiiviset, vilpittömät kommentit on aina yes. Omalla kohdalla yksi sellainen merkitsi mulle aikoinaan silloisessa elämäntilanteessa ihan hirveästi ja olen siitä edelleen valtavan kiitollinen. Koskaan ei voi tietää kuinka paljon joku pienikin ystävällinen ele voi piristää jonkun päivää.

Vierailija
14/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ja mun miehelle joku random mies sanoi terassilla, että ollaan tosi kaunis pari. Kertoi lähinnä hänen humalatilastaan. :D

15/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa lätinää kaikki perusteeton kehuskeli. Miellyttämishaluista imartelua.

Vierailija
16/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo on taas negatiivista porukkaa täällä. Keneltä on pois, jos jonkun mielestä joku pari näyttää hyvältä yhdessä ja sanoo siitä internetin kuva palvelussa?

Minusta on ainakin kiva saada mukavia kommentteja ihan livenäkin, niin olisi varmaan somessakin. Ihmiset ovat tarpeeksi jo ilkeitä toisilleen, niin vähän iloa elämään ei ole pahaksi.

Vierailija
17/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä mä just mietin, että mitä merkitystä sillä on sanojalle (jollekin marjainkerikorhoselle perähikiältä), että se saa laittaa juttagustafsbergin instaan, että olette ihana pari?

Pitää olla tarkkana, että on ajan tasalla Jutan kans, kun miehet ja sukunimetkin vaihtuu nopsaan. Valitettava tietenkin ensimmäisen aviomiehen poismeno. Onneksi selvisi siitä aikoinaan.

Vierailija
18/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä typerää, kuin facebookin "Olet kaunis" -kehut.

"Kaunis nainen" - Kiitos! :) "Ihana leidi"! - "Kiitos"! :D (vaikka ois minkälainen riihipiru).

Vierailija
19/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin mistä tahansa voi pahoittaa mielen.

Vierailija
20/21 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus sanonut parisuhteensa julkistaneille tai naimisiin menneille jotain tuollaista, ja sillä olen yrittänyt ilmaista että olen iloinen heidän puolestaan. Miksi tuollaisestakin pitää etsiä jotain syvempiä merkityksiä? Suloinen ja toisilleen sopivan näköinen pari, jotka näyttävät olevan onnellisia yhdessä, ja joku myötäelää siinä onnessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi