Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset eivät osaa osoittaa mieltään

Vierailija
22.06.2023 |

Pari tuntia heiluttelevat kylttejä tai istuvat kadulla ja sitten poraavat kun ei tule muutosta. Toisin on ulkomailla kun otetaan käyttöön kovat otteet ja järjestetään kunnon mellakka välittämättä seuraamuksista. Suomalaiset luulevat olevansa kauhean kovaa kansaa muttei edes sellaiseen kykene.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit olivat juuri, mitä muutosta nyt jo kaipaat?

Vierailija
2/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaalit olivat juuri, mitä muutosta nyt jo kaipaat?

Eikö Suomessa mieltä ole osoitettu mielestäsi vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi uhriutuisin täällä kaiken hyvinvoinnin keskellä? Minulla on koti, vaateet päällä ja ruokaa. 

Vierailija
4/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laki ja järjestys! Ei mitään mesoamista!

Vierailija
5/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kansa on äänestänyt, pulinat pois!

Vain apinat alkavat riehumaan, kun eivät saa tahtoaan läpi! Oletko apina? Minä en!

Vierailija
6/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain apinat alkavat riehumaan, kun eivät saa tahtoaan läpi! Oletko apina? Minä en!

Olen gorilla.

Ap

Vierailija
7/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalit on vähän semmoinen kivi-sakset-paperi-juttu, jolla katsotaan, että kuka panee ja kuka pyllistää.

Ap joutui vissiin tällä kertaa pyllistäjien puolelle, kun noin harmittaa.

Älä sure. Neljän vuoden päästä vaihdetaan taas vuoroa, kyllä sun perse sen kestää.

Vierailija
8/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ei minun postilaatikkoon tullut lipuketta jolla voin äänestää hoitajien palkoista.

Vierailija
9/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ei minun postilaatikkoon tullut lipuketta jolla voin äänestää hoitajien palkoista.

Älä jaksa olla lapsellinen. Yhteiskunta on kokonaisuus jonka vastuulla vastata yhteiskunnan tarpeisiin eikä toteuttaa yksittäisen hoitajan itsekkäitä tarpeita. 

Vierailija
10/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, teidän könvöy, fixit, vapauspuolue, vk, ske, vkk, kristalli, sinimusta jne hörhöjen piirissä on vähän porukkaa ja nekin reppanoita vässyköitä.

Vierailija
11/11 |
22.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä jaksa olla lapsellinen. Yhteiskunta on kokonaisuus jonka vastuulla vastata yhteiskunnan tarpeisiin eikä toteuttaa yksittäisen hoitajan itsekkäitä tarpeita. 

En ole lapsellinen. Kaikki mielenosoitukset jotka tiedän, liittyvät sairaanhoitoon, luonnonsuojeluun tms. Niihin ei kansalaisilla ole päätösvaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan