Nainen haluaa muuttaa yhteen kuukauden tapailun jälkeen
Kommentit (39)
Läheisriippuvainen? Ei vaikuta hyvältä hätäily. Kohta vaatii lisääntymistä. Älä lankea tuommosiin höpötyksiin.
Kuukausi tapailua on hyvin lyhyt aika ettekä ole oppineet vielä kunnolla tuntemaan toisianne. Jos vähääkään epäröit, ei kannata vielä muuttaa yhteen. Jos otat epäröintisi naisen kanssa puheeksi ja tämä suuttuu/loukkaantuu, niin silloin ei PIDÄ muuttaa yhteen. Toisen osapuolen taholta tuleva asioiden pakkokiirehtiminen, manipulointi ja painostus ei ole koskaan hyvä merkki. Isolla todennäköisyydellä löydät tällöin itsesi tukahduttavasta ja pahimmillaan väkivaltaisesta parisuhteesta.
Me muutettiin yhteen parin viikon päästä ensi tapaamisesta.
Luin jostain, että myös narsistit etenee mahd äkkiä. Oli miten oli, IHAN LIIAN AIKAISTA.
Onko nainen menettänyt asuntonsa? Onko nainen muuttamassa ilmaiseksi asumaan? Herää paljon kysymyksiä.
Ihan normaalia rakastuneena. Minäkin olisin voinut hyvin muuttaa tapailukumppanin kanssa yhteen jo kolmannen tapaamisen jälkeen.
Toinen asia sitten onko järkevää.
Miksi? Joka tapauksessa itselleni tapailukumppanin halu muuttaa yhteen nopeasti olisi huutava hälytysmerkki, oli syy mikä tahansa.
Arvaan kyllä nyt jo, että et tule kommentoimaan tähän ketjuun mitään, koska et ole varma, mihin suuntaan haluat tätä tarinaa kuljettaa ettei liian aikaisin käy ilmi, että tämähän oli pelkkä provo.
Nainen haluaa vain lähelle sinun lompakkoa, aivan normaalia.
Olen nopea liikkeissäni, mutta en sentään noin nopea... Taitaa olla voimakas ihastuminen naisen puolelta, mutta jotakin hän samalla pakenee. Pelkää yksinäisyyttä, elää parisuhteen kautta.. onko hän aiemmin asunut avoliitossa?
Joo-o, anna vaan kusettaa itseäsi oikein kunnolla, onhan sulla sitten mitä muistella.
Jätä se narttu!
Kohta se on paksuna ja sinun rahasi eivät ole sinun rahojasi. Ne ovat naisen lompakkoon matkaavia seteleitä ja kolikoita..
Vierailija kirjoitti:
Et ole vissiin itse koskaan ollut tosi ihastunut? Silloin haluaa olla koko ajan sen toisen ihmisen lähellä. Taidat vaan olla itse rahan perään kerta se sulle ekana tuli mieleen.
Ei ole normaalia, älä missään tapauksessa suostu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole vissiin itse koskaan ollut tosi ihastunut? Silloin haluaa olla koko ajan sen toisen ihmisen lähellä. Taidat vaan olla itse rahan perään kerta se sulle ekana tuli mieleen.
Lähellä olo onnistuu helposti ilman hätäistä yhteenmuuttoa.
Ei noin nopeasti! Jäitä hattuun nyt. Ja pöksyihin myös.
Hiljaa hyvää tulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä onnistu, esim. jos on etäisyyttä.
Voittehan kokeilla, jos siltä tuntuu.
Kummatkin pitävät oman asuntonsa ja toinen pakkaa kamat ja muuttaa vaikka viikoksi toisen luo.
Omaa asuntoa ei kuitenkaan kannata irtisanoa kuukauden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä onnistu, esim. jos on etäisyyttä.
No ei silti kannata tehdä tuollaista hätäistä yhteenmuuttoa.
En tiedä normaalista. Mutta ei hyvä idea.
Antakaa alkuhuuman leijailla yllänne - vielä hetki.
Ensimmäiset vieraat jarrutusjäljet pöntössä ehdit kyllä näkemään.